20.bölüm

1.1K 44 0
                                    


"Cihat noluyor açsana kapıyı"

Gelen ses abimdendi gözlerimi şokla ve korkuyla Kocaman açtım. Cihat'a baktığımdaysa kaşlarını çatmış dişlerini sıkıyordu.

"Bişey olduğu yok git sen ben geleceğim" dedi Cihat

"Emin misin garip garip sesler geliyor ikidir hem Hilal nerede gördün mü?" Demesiyle Cihat'ın bakışları bana döndü. Beni daha sıkı tutup kulağımın dibine geldi ve konuştu.

"Kucağımda kendisi" dedi bu dediğiyle kaşlarımı çattım ve Cihat'a kötü kötü baktım. O ise yandan bir şekilde sırıtıyordu.

"Ne dedin duymadım"

Cihat sinirle gözlerini kapatıp "Lan çık geleceğim ben" diye adeta gürledi. Abimin gittiğini adım seslerinden anlamıştım. Hemen Cihat'ın kucağından indim. Dolaptaki aynadan saçımı başımı düzeltmeye başladım. Cihatsa odasındaki koltuğa yaskanmış beni izliyordu aynadan gözlerim gözleriyle buluştu. Hafifçe gülümsedi ve yerinden kalktı. Yanıma gelip yanaklarımı sıkmaya başladı.

"Çok güzel şeysin sen" diyerek hem sıkıyor hem sıkı sulu öpüyordu. "Cihat! Dursana!" Desemde durmuyordu. En sonunda geri çekildi. Derin bir nefes aldım. "Ben içeri geçiyorum" diyip odadan dikkatlidir şekilde çıktım. Salona geldiğimde kalabalığın yarısı gitmişti. Hemen geçip Elif'in yanına oturdum.

Kolumu omzuna attım. "Naber gülüm" bana dönüp gülümsedi "oo iyidir Hemşire hanım sen" gülümsedim "bende iyi be yavrum Reisle mücadeleye devam ediyorum öyle" ikimizde kıkırdadık. Elif'e bakarken Elif gözlerini arkama çevirdi ve gülümsedi ama bu bana gülümsediğini gibi değildi hemen arkamı döndüm. Gülümsediği kişi Ersin Abiydi oda Elif gibi gülümsüyordu. Yaklaşık 2 dakika boyunca birbirlerine baktılar. Fazla Türk dizisi izlemekten bunlar annem.

En sonunda Elif'i cimcikledim "pişt yavru çok mu dizi izliyorsunuz?" Anlamayarak yüzüme baktı. "Ersin abi ile sen hayırdır" dedim. Şaşkınca yutkundu "H-hiç bir şey sen yanlış anladın" dedi kafamı He He dercesine salladım. Yanımıza Burcu geldi "ne oluyor" güldüm "Elif aşık olmuş herhalde" dedim Elif'e bakıp gülerek.
Elif kıpkırmızı kesilmiş beni cimcikliyordu.

"Kız yapma acıyor" diye be kadar uzaklaştırmaya çalışsamda durmuyordu. Manyaktı benimle fazla takılmaktan böyle olmuştu. Daha sonra bir ses yükseldi "aaa Elif cimcikleme gelinimi" dedi Sema annem. Elif beni bırakınca Sema teyzeye kalpli gözlerle baktım.

~~~~~~~~~~

Sonunda kalabalıktan kurtulmuştuk herkes evlere dağılmıştı. Kalanlar Sadece bizimkilerdi. Kızlara mutfağı toplamak için ne kadar teklif sunsamda red yemiştim şimdiyse Okan ve Cihat'ın arasında oturmuş açtıkları maçı izliyordum. Herhalde birazdan ölecektim. Kafamı Cihat'ın koluna yasladım ve sürttüm "cihat.." diye masum masum seslendim.
Kafasını bana çevirdi ve gülümsedi beni kolunun altına aldı.

"Efendim bebeğim" dedi saçlarımı okşarken

"Sıkıldım maç mı izleyeceksiniz" ardından Okan lafa atladı

"Bak yenge bu önemli bir maç sakın çıt yapma her anı önemli" dedi kaşlarımı çattım ve Cihat'ın kolu altından çıkıp ona döndüm

Kumandayı eline almış televizyona hipnoz bir şekildeydi. Saçları dağılmış beyaz tişörtünün yakası kaymıştı. Ani bir hareketle Kumandayı elinden kaptım ve hemen Cihat'a sığındım. Okan dibimize kadar girerek

"Saçını başını yolmayayım yenge ver şunu bak!" diyordu bense daha çok Cihat'a sokuluyordum

"Ya bana ne! Bunu mu izleyeceğiz çok sıkıcı!"

"Kızım versene şunu Allah Allah!" Dedi doğruldum kumandanın bir ucunu o bir ucunu ben çekiyorduk Cihat'a döndüm

"Ya bir şey yapsana cihat!"

"Yavrum ben karışmam" diyerek ellerini havaya kaldırdı. Sende mi brütüs

"Bak Hilal ver şunu diyorum!" Diyerek Okan iyice çekmeye başladı kumdayı ama bende verecek göz var mı tabii ki hayır

"Bana ne Ya insan hiç mi özlemez biraz konuş bizle hep maç hep maç seni alacak kıza yazık!" Diyerek kumandayı çekmeye devam ettim.

"Aa üstüme iyilik sağalık kızlar benim peşimdeler be! Sen kendine bak gelin hanım! Sen asıl abimle evlendiğinde göreceksin sana görümceliği ben yapacam!" Diyerek bu sefer kendine daha çok çekmeye başladı

"Hah sen mi abinin bir lafıyla kedi olursun sen!"

"Kız saçını başını yolarım bak!" Dedi

"Yiyorsa yo-" derken Sema teyze aramıza girip kumandayı aldı ve televizyonu kapattı.

"Ay vallahi iki saattir ne bu laf dalaşı!" Dedi ikimize bakarken. Okan'a sinirle döndüm aynı şekilde oda bana

"Hepsi bu oğlun yüzünden Sema anneciğim.." dedim masum masum bakarak Sema teyze anne dememle bana bir başka bakmaya başladı

"Annen kurban olsun sana yapmayın öyle şeyler" dedi resmen kadına her anne dediğimde yumuşuyordu yeni taktiğimi buldum.

Okan ban şokla baktı "seni yılan! Abim bitti anamıda mı alacan!"

Güldüm "aldım bile" Okan bana memnuniyetsiz bir bakış attı

"Anamıda ele almış olabilirsin ama beni ele alamazsın!" Ardından Murat amca konuşmaya başladı

"Ben uyuyacağım sizde az sessiz olun " dedi Okan'a bakarak

Okan flash tv oyunculuğu ile ağlarmış gibi yaparak hepimize baktı "vay be ne kadar zaman sonra eve geliyorum bu yılan kız hem annemi hem abimi ele almış bense dış kapının mandalı olmuşum" diyerek ağlar tonda konuşmaya başladı cihat'sa Okan'ın kafasına vurdu "boş yapma" dedi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zaman nasıl geçti bilmezken eve geçmiştik bile yatağıma uzanıp tekrar hayaller kurdum Cihat'la beni. Artık bir alışkanlıktı benim için. Hayal kurarken gözlerimi huzurlu bir uykuya kapadım.

Sarmaşık MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin