לזמן הקרוב לא התכוונתי לספר לדניאלה ובוני על הוויכוח שלי עם טריש. לא יודעת למה, זה הפחיד אותי. לכן בכל פעם שדניאלה או בוני היו ליידי ושמעתי תלמידים מדברים ואומרים משהו דומה לשם שלי או של טריש נתקפתי עצבים.
אבל הימים האחרונים היו בסדר ולא נתקלתי בטריש בכלל.. כמה תלמידים אמרו לי שהיא חולה אבל זה לא ממש מעניין אותי. תודה לאל פשוט שהיא לא הגיעה, גם אם דרסה אותה משאית.
כשהגעתי הביתה זרקתי את התיק שלי במטבח, קתרין עשתה שיעורים בפינת אוכל והיא אמרה לי שג׳סי השאירה לי אורז עם רוטב וסלט במקרר, שהיא עובדת היום עד ממש מאוחר. אבל לא ממש הקשבתי.
עליתי במדרגות לחדר שלי ופתחתי את המחשב נייד שלי, מתחברת לפייסבוק ובודקת התראות והודעות חדשות.
בדר״כ, כשפתחתי את הפייסבוק פעם בכמה ימים היו לי אולי 3 התראות של משחקים והודעה אחת, שהייתה מדניאלה.
לא הפעם.
6 התראות חדשות.
8 הודעות חדשות.
בקשת חברות חדשה.
פתחתי את בקשת החברות, זה היה מייק. איו. לא יודעת מה חשבתי לעצמי.. אבל אישרתי כמעט מייד.
דילגתי אל ההודעות, כולן היו מטריש, אז מחקתי אותן מבלי לקרוא. ברור. כאילו שבאלי לדבר איתה ולבזבז זמן על המטומטמת הזאת, איכס.
עברתי להתראות, בוני תייגה אותי בתמונה שלה ושל בריק מתנשקים. עשיתי לייק אבל לא הגבתי.. כמו שאמרתי לפני כמה ימים, אני לא מתה על הבריק הזה!
עוד 3 התראות של משחקים..בלהבלהבלה
Shelly brown סימנה לייק בתמונת הפרופיל שלך!
שלי בראון? אני לא מכירה שום שלי בראון ולא זוכרת שאישרתי אחת כזו.. אבל התעלמתי, היא כנראה לא מישהי ששווה לזכור פשוט. לא מתוך התנשאות, אני פשוט מאשרת כמעט כל אחד.
ההתראה הבאה הייתה מטריש. נו באמת!
Trish tomas כתבה על ציר הזמן שלך!
״למה את לא עונה לי בפרטי??? זה חשוב טיי״
מחקתי את הפוסט שלה, היא פאקינג קראה לי טיי? רק דניאלה ובוני קוראות לי ככה, ולפעמים גם ג׳סי ואולי קת׳רין. היא קראה לי טיי בפעם האחרונה לפני שנתיים, כשעוד היינו חברות.. כמעט התפתיתי לשלוח לה הודעה מלאה בקללות. זה שם חיבה, ואני ממש לא מחבבת אותה.
התקבלה הודעה חדשה.
צפצוף המחשב קטע את מחשבותיי, פתחתי את ההודעה במהירות.
היא הייתה מלא אחר מאשר.. מייק.
איזה קרצייה.
״אז.. את באה לפה הרבה? ;)״ הוא כתב והקפיץ קצת את הלב שלי, אבל רק קצת. ברגע שנזכרתי שהוא חבר של דניאלה ועד כמה אני שונאת אותו, זה נעלם.
הוא פאקינג מנסה להתחיל איתי? אולי אני פתטית במציאות, אוקיי, קצת. אבל לא בפייסבוק. הוא לא הולך לשחק בי וברגשות של דניאלה גם במחשב.
״לא במיוחד..״ עניתי.
״למה?״ הוא שלח מייד, חייכתי והקלדתי: ״דיי בגללך :)״ אך לפני ששלחתי התלבטתי.. אם אני שולחת לו את זה אולי הוא יחשוב שאני מנסה לשחק את המשחק שלו? ואני לא רוצה.
ואולי כן?
לבסוף שלחתי, אבל בלי הסמיילי.
״דיי בגללך״
״אווץ׳״ הוא ענה לאחר דקה, גיכחתי כשלפתע שמעתי דפיקה על הדלת. ״כן?״לצערי אני אצטרך להשאיר אתכן במתח שבוע שלם בגלל שאני במחסום כתיבה בסיפור אחר שלי-דיפרנט בלאד (שאתן יותר ממוזמנות לקרוא) , ועכשיו אני מנסה לשבור אותו עם כל מיני רעיונות חדשים ככה שלא יהיה לי ממש זמן להעלות פה.. אבל אני בכל זאת אשתדל :)
לאבלאבלאבלאב ❤️
YOU ARE READING
Stay - completed
Romanceהוא נטש אותי כשהכי הייתי זקוקה לו. לא השאיר אחריו כלום. חוץ מהלב שלי, החצי שלו, שבור. נשבעתי לעולם לא להתאהב יותר, בחיים לא ליפול למלכודת הזאת ששמה הוא ״אהבה״. תפקידה הוא לעוור אותך, לתת לך תקווה, ואז לקחת אותה. אהבה נועדה כדי לשבור לבבות, לבבות שב...