הייי אנושות בפרק הקודם הצלחתן להגיע למספר ההצבעות שהיה במטרה אבל לא לתגובות.. אז בבקשה תגיבו יותר באמת שזה חשוב לי❤️
***התיישבתי על הכיסא במטבח, מוכנה לשיחת ה״אני לא מוכנה שינצלו אותך״ הידועה של ג׳סי.
היא התיישבה מולי כשעל פרצופה מבט רציני, שקט שרר עד שהיא פצתה אותו.
״נו, את מוכנה להסביר לי למה חזרת רק ב4 בבוקר מהמסיבה ועוד עם ההוא?״
״יש לו שם, ג׳סי.״ סיננתי בשקט, לא מבינה למה אני מגינה עליו בכלל. אחרי מה שהוא עשה לי? גם ג׳סי הייתה מופתעת.
״הלו? את זו שרצית שלא נזכיר את השם שלו ושל ההוא שהיה לפניו, זוכרת?״ היא אמרה ״ואני חושבת שזה עזר טיילור, עד שהוא לא חזר לביה״ס את היית בסדר.״
״אני על כדורים נוגדי דיכאון ג׳סי, אני לוקחת שני פסיכולוגים, ג׳סי. זה נראה לך בסדר?!״ צעקתי. התפלאתי שקתרין לא צועקת לנו לשתוק מהחדר שלה.
״איפה קתרין, אגב?״
״ישנה אצל חברה,״ ג׳סי אמרה במהירות. ״ואל תשני נושא.״
״אני לא משנה נושא,״ גיכחתי. כל השיחה הזו נראתה לי מטומטמת.
ג׳סי נשענה על מרפקיה.
״טיי, שתינו יודעות שאת כבר לא הולכת לפסיכולוגיות שלך ולא נוטלת את התרופות, את לא עובדת על אף אחד.״ והיא הגדישה את המילים ׳אף אחד׳, מדברת לפתע ברכות מסויימת, אך עדיין באיום.
״אז או שאת תרותקי לחדר לחודש..״ היא התחילה וכבר קטעתי אותה. ״ג׳סי!״ צעקתי. היא לא עושה לי אתזה.
״או.. שאת חוזרת לקחת את התרופות וללכת לפסיכולוגים.״
״רק את התרופות.״
״לא, גם פסיכולוגים.״ היא התעקשה ורטנתי.
״פסיכולוג אחד, ג׳סי, נו.. זה גם ככה יקר,״ ניסיתי לשדל אותה ״רק אחד? בבקשה?״ שאלתי שוב בעדינות כשראיתי שהיא מגלגלת את עיניה.
״בסדר בסדר, אבל אני מגבילה אותך למסיבות עד אחת, וזהו, ואם תאחרי יהיה ריתוק.״ הנהנתי בהסכמה. ״מקובל עליי.״
״עכשיו עופי להתקלח ולישון,״ היא טפחה על כתפי בחיוך, חייכתי גם והלכתי למקלחת. התקלחתי מהר ולבשתי פיג׳מה. השעה כבר הייתה 5 ויכולתי כבר לראות את חצי הזריחה.
כיביתי את האור ונשכבתי על מיטתי. עברתי על ההודעות בווצאפ בהיסח דעת. ובדיוק כשהתכוונתי לשים על השתק וללכת לישון, הודעה לא צפויה התקבלה ותפסה את תשומת ליבי .
אומייגאד.
״בת של זונה..״מטרה:
50 הצבעות
15 תגובות
YOU ARE READING
Stay - completed
Romanceהוא נטש אותי כשהכי הייתי זקוקה לו. לא השאיר אחריו כלום. חוץ מהלב שלי, החצי שלו, שבור. נשבעתי לעולם לא להתאהב יותר, בחיים לא ליפול למלכודת הזאת ששמה הוא ״אהבה״. תפקידה הוא לעוור אותך, לתת לך תקווה, ואז לקחת אותה. אהבה נועדה כדי לשבור לבבות, לבבות שב...