*מעלה פרק למרות שחסרה עוד הצבעה אחת*
*מרגישה פושעת*
*אני אוהבת כוכביותתתתתתת*
*אוקייי בייייייייייי****
״עוד נכשל, העלמה היל..״ מורת המתמטיקה של
כיתות ט׳ שאני לא בטוחה מה שמה הניחה את דף המבחן שלי על השולחן ממולי. שיעור אלגברה הוא השנוא עליי.
F אדום וגדול.
״זה לא כזה נורא,״ בוני שישבה ליידי הניחה את ידה על הכתף שלי. כן זה כן.
מאז שההורים שלי מתו אני לא מצליחה לתפקד, אני נכשלת בכל המבחנים שוב ושוב, ואני יודעת שזה יעבור לי מתישהו, אבל מה אם לא? מה אם אצטרך להישאר כיתה? או שיסלקו אותי מבית הספר?
נאנחתי אך מייד לבשתי על פניי חיוך מזוייף. ״אני יודעת, זה לא משנה בכלל,״ אמרתי וקרעתי את המבחן לשניים, בוני חייכה חצי חיוך.
״מה עשית כרגע, היל?!״ המורה התקדמה לכיווני, כבר הצלחתי להריח את גופה נוטף הבושם, וזה הסריח. כמו חלב מקולקל.
היא נעצה בי מבט ואז התקרבה עם פניה קרוב לשלי, לא הסרתי את מבטי מימנה.
״זה שההורים שלך מתו לא אומר שמותר לך לעשות מה שאת רוצה.״ היא אמרה וצימצמה את עיניה, אוספת את שתי חתיכות המבחן שלי. זה הכאיב לי באיזושהי צורה, אני מודה.
כשהיא הלכה סימנתי זין אל גבה וכמה תלמידים גיכחו, אבל אני לא, אותי זה לא הצחיק, ועמדתי לבכות.
יצאתי מהכיתה לשירותים, והקאתי. זה קורה לי הרבה עכשיו, מאז שההורים שלי מתו ודרייק בגד בי עם טריש כשהייתי בקומה, ואולי הוא בגד בי אפילו לפני.
הדלת של השירותים נפתחה, ציפיתי שזה יהיו דניאלה, בוני או שון, הידיד הכי טוב שלי אפילו שעכשיו התחיל לעשן ולהסתובב עם ילדים מפוקפקים.
לא, זה היה רק נער בלונדיני וגבוהה עם עיניים ירוקות, הוא הופתע לראות אותי. אני בטוח נראית נורא.
״את בסדר?״ הוא שאל, אפילו לא טרחתי לחייך חיוך מזוייף כמו שאני תמיד עושה בחודשיים האחרונים.
״לא, לא אני לא. ההורים שלי מתים, החבר שלי והחברה שלי בגדו בי, אני נכשלת בלימודים, אני כישלון. ועכשיו אני מדברת איתך, ילד שאני בכלל לא מכירה, וזה רק מוכיח עוד יותר כמה אני פתטית.״ כשסיימתי לדבר פלטתי עוד יבבה חלושה ודמעות זלגו על לחיי. הוא שתק.
לאחר כמה שניות הוא התקדם אל כיווני ובמפתיע חיבק אותי, מה לעזאזל?
חיבקתי בחזרה, אולי הוא יאנוס אותי או ירצח אותי, אולי לא, אבל בחיי שהייתי צריכה את החיבוק הזה.
״היי, אני דני.״ הוא לחש אל תוך שיערי.
״טיילור," השבתי. התחבקנו עוד כמה שניות ולא רציתי שהרגע הזה ייגמר לעולם, משהו בו הרגיש לי כלכך בטוח, מוגן.
אך לבסוף הוא עזב אותי והתרחק צעק אחד, ואמר 6 מילים שלא אשכח לעולם:
״אני לא חושב שאת פתטית, טיילור.״
***
״את כל כך פתטית טיילור,״ מייגן נחרה מצחוק. ״שלוזרית כמוך תדבר איתנו?״ כל הבנות הצטרפו לצחוקה.
״לא ביקשתי לדבר איתך, מייגן. ביקשתי לדבר עם בוני ודניאלה, ואני לא פתטית.״ אמרתי בהחלטיות והבטתי בדניאלה ובוני, טריש גם ישבה איתן. הן הביטו בי במבט חסר רגש. אני מבינה את טריש, ניפנפתי אותה ממש בבית הקפה שלשום, אבל הריב עם דניאלה ובוני.. לא נמאס להן כבר?
״זה בסדר מאגס,״ בוני אמרה לפתע ופנתה להביט במייגן. מאגס?
בוני קמה מהספסל שלהן ונעמדה לצידי, ״אנחנו הולכות לדבר כמה שניות, דניאלה רוצה לבוא?״ בוני שאלה באדישות מבלי להביט בי. ממש שמחתי בתוכי. סוף סוף.
״שיהיה,״ דניאלה גילגלה את עיניה וקמה ממקומה.
הלכנו דקה ואז התיישבנו על הדשא של בית הספר, המון תלמידים מסביבנו.
״מה את רוצה?״ דניאלה שאלה לבסוף, האווירה ממש מתוחה.
״רציתי להתנצל.״ דניאלה ובוני הביטו אחת בשנייה.
״האם שמענו נכון, אחרי חודשיים טיילור היל מתנצלת?״ דניאלה גיכחה ובוני המשיכה לשתוק. הייתה לי הרגשה שבוני בכלל לא רצתה לריב איתי מלכתחילה.
החלטתי פשוט לאמר את זה כבר. נמאס לי מכל המשחקים.
״אני אגש לעניין, דניאלה?״ אמרתי והיא חייכה אלי חיוך ציני, ״מייק בוגד בך.״
החיוך שלה מייד ירד ופניה נפלו. ״מאיפה הבאת את הדיבורים המזדיינים האלה?״
״עם בריטני, הוא לא התנשק רק איתי..״ השבתי.
״תירגי טיילור, אל תעופי על עצמך, את זו שנישקת אותו איזה 5 פעמים.״ דניאלה גילגלה את עינייה. מה?! אני לא זו שנישקה אותו.
״הוא אמר לי שהצעת להיות איתו בלי שאני אדע, גם טריש אמרה אותו דבר.״ על הסכסוכים של טריש ידעתי, היא זונה. אבל זה? הוא אמר לה?!
״אני ומייק רק ידידים ובכל ארבעת הפעמים שהתנשקנו זה היה כי הוא זה שהתחיל,״ מיהרתי להגן על עצמי.
״זה לא מה שהוא אמר..״
״אז הוא שיקר לך.. הבן זונה..״ מילמלתי את שתי המילים האחרונות בשקט וקמתי, ״וגם לי..״
״לאן את הולכת?״ בוני אמרה משהו סוף סוף.
״לסגור חשבון,״ חייכתי בקור רוח ונשמתי עמוק, מאתרת אותו מדבר עם מישהי באחד הספסלים ומתקדמת לכיוונו.
הילד עומד לחטוף מכות.הופהההה
מטרה:
50 הצבעות
15 תגובות
באיחור, אבל חופש נעים לכולכן!❤️
וסתם שאלה.. לאיזו כיתה אתן תעלו?
YOU ARE READING
Stay - completed
Romanceהוא נטש אותי כשהכי הייתי זקוקה לו. לא השאיר אחריו כלום. חוץ מהלב שלי, החצי שלו, שבור. נשבעתי לעולם לא להתאהב יותר, בחיים לא ליפול למלכודת הזאת ששמה הוא ״אהבה״. תפקידה הוא לעוור אותך, לתת לך תקווה, ואז לקחת אותה. אהבה נועדה כדי לשבור לבבות, לבבות שב...