אני רוצה תגובות כמו בפרק הקודם!! :) :)
תיהנו למרות שלא יצא לי כלכך לעבור על הפרק אז אם יש שגיאות סורי
***
אף פעם לא הייתי מהטיפוסים האלה שמתבודדים, אם דניאלה לא הייתה בסביבה היתה לי את בוני. אבל היום מצאתי את עצמי יושבת בקפיטריה, לבד.
כשה״היא״ התיישבה ליידי.
טריש.
הביאפאף שלי לשעבר , לשעבר, בגלל שהתנשקה עם דרייק לאחר שיצאתי מקומה לפני שנתיים. מסתבר שהם ניהלו רומן ״ולא היה לה לב״ לספר לי.
״מה את רוצה?״ הבטתי אליה בעגמומיות.
טריש סידרה את המגש המלא בירקות שלה על השולחן ופתחה את פיה: ״מה דעתך שנחזור להיות חברות?״ שאלה כשברק בעיניה.
היא? חברה שלי?
היא האדם השני האחרון אחרי ולרי, זו שבגדה עם דני בי, שאני רוצה להיות חברה שלה.
״לא.״ עניתי בקצרה וקמתי מהשולחן, משאירה שם את טריש.
הלכתי לכיוון היציאה כשהרגשתי את נשימתה מאחוריי. הסתובבתי.
״מה לעזאזל את רוצה מימני, טריש?״ שאלתי בקול אדיש, יורה לעברה מבט שינאה.
טריש הייתה זו שתמיד קיבלה הכל, הנשיקה הראשונה, הסקס הראשון, החבר הראשון, השוט הראשון. היא תמיד הייתה לפניי. ועד שהצליח לי, היא הייתה חייבת לקחת לי אותו.
הצורה הברבית שלה תמיד היפנטה כל בחור, זה היה דבר שתמיד קינאתי בה בגללו. הגוף המושלם, השפתיים העבות, העיניים הגדולות והכחולות, השיער הבלונדיני, ריח הבושם שתמיד נדף מימנה. זה תמיד שיגע אותי.
***
״נו, טיילור, לכי אליו!״
״את באמת חושבת שזה רעיון טוב טריש?״ אף פעם לא התחלתי עם בחור בגלידרייה. ועם בחור כלכך יפה. אני בת 14, למה יש לצפות?
״אל תלחצי עליה טריש. אם היא לא רוצה, היא לא חייבת״ דניאלה אמרה ובוני הנהנה בהסכמה.
״שתיכן לא מבינות שום דבר. בנות, הוא הולך להיות הראשון שלה,״ חייכה בהתלהבות אליהן.
״את מדברת עליי כאילו אני לא כאן, טריש..״ גילגלתי את עיניי.
״מה לעשות שעוד לא היה לך חבר,״ דניאלה פילחה צחקוק. ואם אני לא רוצה? שלחתי אל שתיהן מבטים ולבסוף הבטתי בבוני ששתקה.
״מה את אומרת?״ שאלתי אותה.
היא חייכה קלות ואמרה, ״אני חושבת שהתחת שלך מספיק גדול בשבילו.״ ענתה. דניאלה וטריש התפוצצו מצחוק, באמת?
לא יכולתי שלא לחייך. ובינתיים ששתי המפלצות ירקו מילקשייק מרוב צחוק שאלתי את בוני בשקט ובחיוך קל ״את בטוחה?״
היא קמה ובחנה את הישבן שלי.
״בוני!״ צווחתי והיא צחקה. ״אני צוחקת..״ הסתכלה עליי, ״אני בטוחה,״ אמרה ברצינות.
״אוקיי.״ לקחתי נשימה והלכתי להתיישב לייד הבחור.
״היי,״ הבטתי על הספר שקרא. ״משהו מעניין?״ שאלתי כשלא הסיר את עיניו מהספר, הבטתי בבנות בחשש, במיוחד בטריש שקיוותה בשבילי כלכך שזה יצליח הן החזירו לי מבט משועשע והרימו אגודלים למעלה, מסמנות לי להסתובב אליו.
חזרתי לבחור, שלפתע חייך לעברי ואמר בשקט, ״לא ממש.״
״איך קוראים לך?״ שאל.
״טיילור.. טיילור היל..״ עניתי בשוק, נדהמת מעיניו היפות.
״היי טיילור היל, קוראים לי דרייק.״
YOU ARE READING
Stay - completed
Romanceהוא נטש אותי כשהכי הייתי זקוקה לו. לא השאיר אחריו כלום. חוץ מהלב שלי, החצי שלו, שבור. נשבעתי לעולם לא להתאהב יותר, בחיים לא ליפול למלכודת הזאת ששמה הוא ״אהבה״. תפקידה הוא לעוור אותך, לתת לך תקווה, ואז לקחת אותה. אהבה נועדה כדי לשבור לבבות, לבבות שב...