Part 27

1.2K 113 18
                                    

אני יודעת שאתן עוד שתי הצבעות מהמטרה אבל אני משועממת ברמה מחרידה ואין לי מה לקרוא לליילההההההההה אז החלטתי להעלות פרק ^_^
תיהנו ביטצ׳ס❤️

אני שואלת את מייק.
״וואו, אני ממש בר מזל״ הוא גיכך ודניאלה דפקה לו מרפק קטן ופרצוף של ״אני-מקנאה-אז-דיי-להתייחס-לטיילור-אתה-שלי-חצוף!״
נענעתי בראשי, לפתע הרגשתי צורך עז לגרום לדניאלה להתעצבן ולקנא עוד יותר.
כמו הצורך שלי לסיגרייה.
ביקשתי משון שהעביר לכל הערסים המעשנים שלו סיגריות שידליק גם לי אחת, הוא התפלא אך העביר לי. בעודי מעשנת שאלתי את מייק, ״אמת או חובה?״ מפי נפלט עשן סמיך ומיהרתי להחניק שיעול צורב.
״ברור שחובה״ הוא נחר בצחוק.
״אממ״ מלמלתי, מתלבטת.
״שיוריד את החולצה!״ קריאה של אחת הבנות נשמעה ומייק.. הסמיק?
לא. אני רוצה שדניאלה תקנא.
חייכתי לכיוונה במתיקות מאוסה ואמרתי: ״חובה עלייך..״ מושכת את הזמן, ״לצאת איתי ל5 דקות בגן עדן.״
כמו צהלות נשמעו ורטינה קטנה , שאני בטוחה שהייתה שייכת לדניאלה, או לדני. אולי.
הו רגע, הוא כבר בכלל לא פה. הבטתי אל עבר כל הסובבים במעגל, משליכה את הסיגריה לרגליי. הוא הלך כשהורדתי את החולצה? או אחרי?
לא משנה, לא אכפת לי מימנו בכלל, כולה דני.
הרגשתי דחיפה קטנה וקמתי. הולכת עם מייק לאיזה חדר בקומה השנייה לקול הקריאות מלמטה שנשמעו כמו: ״דפוק אותה!״ מדילן ודברים בסגנון..
מייק סגר את הדלת ואני התיישבתי בשקט על המיטה, מיישירה אליו מבט.
הוא הסתובב לבסוף ובהה בי. לפתע התביישתי מאוד להיראות מולו בחזייה. מה לעזאזל אני אמורה לעשות?
אבל לפני שפתחתי את פי הוא שאל אותי בטון עצבני: ״מה לעזאזל הפאקינג בעיה שלך, טיילור היל!?״
״מ..מה?״
״הבעיה המזדיינת שלך, פשוט תאמרי אותה כבר!״ הוא צעק ובעט בכיסא מסכן שעמד בחדר והפיל אותו. קפצתי בבהלה וקריאת הפתעה קטנה נפלטה מפי. הוא עומד להכות אותי?
יותר נכון ״5 דקות בגיהנום״ מגן עדן..
״אתה עומד להרביץ לי?״ השאלה יצאה מפי בקול חנוק וגבוהה. הוא עמד עם גבו אליי ופלט גיכוך מזלזל.
״מה את חושבת, שאין לי כבוד לבנות?״ שאל בקול עצבני והסתובב אליי. אני מודה שקיוויתי שהתשובה שלו תהייה שונה. אולי רציתי שהיא תהייה: ״מה את חושבת, שאין לי כבוד אלייך?״ מאשר ״לבנות״. אבל רק בתוך תוכי. רק.
״את יודעת מה, טיילור, תתארי אותי״ הוא אמר.
״מה?״
״זו הייתה שאלה קשה?״ הוא צחק בלעג שוב. כלכך התחרטתי על החובה הזו.
״אתה.. נצלן,״ בחרתי את המילה הנכונה, מקווה שלא עשיתי טעות ושהוא יתעצבן יותר.
הוא נאנח. ״תמשיכי..״
״ובכן,״ כיחכחתי בגרוני, ״הבטחון שלך מופרז ואתה חסר רגישות.. אולי זה פיצול אישיות - לפעמים אתה נחמד ולפעמים לא.. ואתה גם תחמן ושקרן ו-- זהו..״ סיימתי. רציתי לומר גם מנשק טוב אבל זה היתה אמת מעוותת בהשפעת האלכוהול, והיה מטומטם אם הייתי אומרת זאת, במיוחד בסיטואציה הזו. אז בחרתי שלשתוק יהיה עדיף.
״תתאר עכשיו אותי,״ ביקשתי כשראיתי שהוא מתרכך. הוא חייך חצי חיוך והתיישב ליידי על המיטה.
״אוקיי, טיילור,״ הוא הביט בעיניי. ״את רגישה באופן מחריד, ותמימה. את נפגעת בקלות אך מפגינה משהו שונה לגמרי. את יפה וחכמה אך קל לשחק בך, כי כמו שאמרתי- את תמימה.״
״אתה מודה שאתה משחק בי?״ שאלתי והוא נאנח, נעמד ומוריד מהמתלה שעמד לייד הדלת חולצה גדולה במיוחד.
״אני לא משחק בך.״ השיב בנחת והושיט לי את החולצה. לבשתי אותה והרגשתי הרבה יותר בטוחה לדבר עכשיו, כשאני כבר לא חצי ערומה. זה היה נחמד מצידו, כל בן אחר היה פשוט ממשיך לבהות לי בחזה כמו איזה סוטה מין.
״אז איך זה קרה שהתנשקנו כבר 4 פעמים?״ שאלתי בתוכחה כשהוא התיישב ליידי.
״קשה לי להסביר..״ הוא שוב נאנח והסיט את הפוני שלו.
״יש לי זמן,״ השבתי והבטתי בעיניו.
״אני באמת מסובך טיילור, את לא רוצה להיכנס לזה..״
״אם אתה רוצה..״ אמרתי בזהירות, ״אני יכולה לספר לך קודם על עצמי. תאמין לי, גם אני מסובכת.״
הוא חייך אליי באהדה, כאילו יודע כבר משהו ומזדהה איתי.
״אני יודע שבגדו בך.״
״מה?״
״שמועות, את יודעת.. בריק סיפר לי,״ השיב בנחת.
״בריק..״ מילמלתי וחשקתי שיניים. איזה חרא קטן הילד הזה.
״בכל מקרה, גם בי בגדו,״ הוא אמר לפתע. מה?
״מי?״ שאלתי.
״את אמרת שתספרי קודם.״
״אבל הפרעת לי באמצע, אז תמשיך,״ החזרתי לו בחיוך, משלבת ידיים.
לאחר כמה שניות של בהייה בשקט הוא נשכב על המיטה על גבו וסימן לי לבוא לשכב לידו.
נשכבתי בזהירות, שומרת על מרחק מסויים של כמה סנטימטרים. הוא בהה בתקרה וכך גם אני, ואז החל לדבר.

מטרה: 45 הצבעות
15 תגובות
פקק הבא משעמם ומלא בפרטים
אני אישית שונאת פרקים כאלה
אז אני בטח אתקע איזה סוף מפתיע בסגנון בן סטייללל ^^
אולי טיילור תיאנס
אולי בן הוא פסיכופט
אני לא מבטיחה כלום
רק בשביל דנייייי 3>
עזבו אותי משעמם לי ונגמרו לי הסופים המותחים :'(
הלכתי לחפש ״רעיונות לסופים מותחים״ בגוגל.
שקט וביי ^^

Stay - completedWhere stories live. Discover now