Bella '' Ruby kalk hadi " diye odama girdi . " Abla azcık daha " dedim .Bella " Ruby hadi kalk kahvaltı yapacaz sonra diagon yoluna gidicez asa alıcaz" dedi . "Tamam abla üstümü giyinip geliyorum " dedim . Bella kafa sallayıp odadan çıktı . Banyoya gidip ellimi yüzümü yıkayıp gardolabın oraya gittim. Büyük ihtimmale Bella almış kıyafetlerimi çünkü hepsi siyahtı buna çok sevindim çünkü en sevdiğim renk siyah .
(saçları böyle düşünün makyajıda ruju borda olarak düşünün )
Çok beğenmişitim . Aşağıya inmeye başladım ve kahvaltı sofrasında lord dışında herkes vardı .Bella " Hoş geldin Ruby bizim cissa ile hediyemiz var " dedi ve hançer verdi
" Teşekkür ederim artık en sevdiğim silahlarımdan biri " . Bella " Rica ederiz " . Cissa " ruby silahlar derken kaç tane var ? " diye sordu . " bununla beraber beş tane oldu " dediğimde herkes şaşkın gözlerle bakarken .Bella " Bana gösterir misin " dedi. " Tabi hatta şuan göstereyim" dedim. çakımın tekini botumdan diğerini cebimden halka bıçaklarım yuvarlan düğme şeklinde küçüktü onu ' da botlarımın küçük cüzdanlarımdan çıkardım ve düğmeye basıp büyüttüm . Bella hayran dolu bakışlar ile bakıyordu . Bella " Bunlar ne işe yarıyor " dediğinde elime alıp duvarların birine attım ve elime geri geldi .
Bella " waow bayıldım " dedi ve masaya oturduk kahvaltı yapmaya başladık .Kahvaltı ettik ve bittiği zaman bella ve cissa benimle konuşmak istedikleri için benim odama çıktık .Bella" ruby biz senin ölüm yiyen olmanı istiyoruz " dediğinde şaşırmıştım " Hemen mi ? " diye sordum . Cissa " Tatlım olmak istemiyor musun ? " diye sordu . " Hayır istiyorum tabiki olucam ama sanki biraz ani olduğu " . Bella " Hayır hemen değil canım biz sadece soralım dedik ve seninle gurur duyuyoruz " dedi . Cissa " bunlar senin birazdan beraber asa almaya gittecez " dedi . Bir sürü Galleon vardı ben teşekkür ettim ve ben onun koluna tutunup cisimlendik . Galiba bir üst seviye geçtim çünkü kusmadım .
Ollivander asa dükkanına girdik ve bakındık ama kimse yoktu sanırım . Arkadan bir ses geldi ve yaşlı bir adam geldi " Hoş geldiniz Mrs .Malfoy ve - " sözünü kestim " Black " dedim şaşkızlık ile "demek mir black daha Hoşgeldiniz mrs .Black hangi eliniz kullandığınızı öğrenebilir miyim acaba "dedi. " Sağ " dedim ve kollumu ölçmeye başladı .
Arkalara doğru gitti ve 5 kuttu getirdi " Buyrun Mrs. black "dedi ve elime verdi . Elime alıp salladım ama camlar kırıldı . " Bunu deneyin " tekrar salladım çekmeceler açıldı .
10 DAKİKA SONRA
30. asa denemem idi sıkılmaya başlamıştım ollivander " Olabilir mi olabilir inşallah o değildir " dedi ve tekrar arkaya gitti . Ollivander " buyrun bunu deneyin " dedi . Elime alınca bir enerji hissetim sallayınca kırmızı bir ışıltı çıktı ucundan .
( birinci olarak düşünün o daha asil gibi geldi )
SELAMLAR OKULA GİTTİM İÇİN DÜN ATAMADIM . OY VERMEYİ YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM ♥ ♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .