Şuanda evde bella ile ders yapıyorum . " Buda bitti evet bugünlük bu kadar hadi salona geçelim " dedi . Bella ile aşağıya indiğimizde herkes burdaydı . Cissa " Bella buldum ! buldum! Ruby kimin yetimhaneye bıraktığını buldum " . Beni görünce gözleri kocaman oldu . Lucias " Cissa herşeyi mahvettin duydu herşeyi " dedi . " Bir dakika kim bırakmış beni " dedim . Herkes kafalarını hayır anlamında sallarken cissa ise yere bakıyordu .
" Cissa söyle ! kim " dediğimde yerler sarsılmaya başladı . Sanki dışarda hem fırtına hemde deprem oluyo gibiydi. Lord " Ne oluyo burda bella yapmayı kes " dedi . Bella " L-l-lordum ben yapmıyorum " dedi . Lord " O zaman kim yapıyo " dedi . Bella " G-galiba ruby " . Lord " Ruby mi ? o daha yeni büyü öğrenmedimi ? " . Bella " Evet lordum ama asa ile yapmıyo " . Lord hızla aşağıya indi ve beni görünce gülümsedi " demek kehanet doğru imiş "
Lord " ruby şimdi sakinle tamamı yoksa evi yıkıcan " dedi . " Nasıl yapıcağımı bilmiyorum " dedim . Lord " Şimdi derin nefes al sanki gücü içine çekiyormuş gini hisset " dedi . lordun dediklerini yaptım ve sallanmayı bıraktı fırtınada dindi ama kendimi çok güçsüz gibi hissediyordum . Gözlerim yavaş yavaş kararmaya başladı ve gerisini hatırlamıyorum .
Yazardan :
Ruby içindeki güçler yavaş yavaş uyanıyordu çünkü 16 yaşına girmesine bir hafta vardı . Lord kehanetin gerçekleştiğini anlıyordu karanlık tarafta olması çok iyiydi çünkü en güçlü cadı olacak ve onun tarafındaydı . Cissa kendini suçlu hissediyordu .
Rubyden :
Başım çok ağrıyordu gözlerimi açtığımda siyah bir tavanla karşılaştım yavaş yavaş yataktan kalktım . Odamın kapısını kilitleyip banyoya girip duş almaya başladım . Duştan çıktıktan sonra dolabın oraya giddim :
( Saçlar)
Sonra tırnaklarıma oje sürmeye karar verdim .
( yüzüksüz düşünün )
Aynaya baktığımda dip boyamın geldiğini farkettim . Cissa ' nın yanına gidip kuoför olup olmadığını sordum . " Var gel beraber gidelim zaten bella ile gidicektik sen iyimisin ? " diye sordu . " iyiyim ben tamam o zaman bellayı çağralım gidelim . Cissa Bellayı çağırmaya gitti . Cissa ve bella geldi ve herkes kendi cisimlendi . Kuoföre geldiğimizde 3 tane kadın oturuyordu sonra bize bakıp ayağa kalktılar . " Hoşgeldiniz şöyle alayım size "dedi ve sandalyeye otturtu . Kadın" ne istersiniz " dedi . " Saçlarımı boyatıcam ama değişik bir renk şöyle mavi mor karışımı bir renk " dedim. Kadın kafa salladı ve yapmaya başladı .
1 Saat sonra :
Kadınlar yüz bakımı istemiştik şuan hepimizin gözünde salatalık vardı . Kadınların hepsi aynı anda bitti dedi ve salataları aldılar hepimiz aynaya baktık . Ben bayıldım saçıma :
Bella saçını sadece beyaz kısmını boyattı cissa saçlarını kestirdi. bella ve cissa bana baktı . Bella " Bayıldım saçına ruby " dedi . cissa " valla bende bayıldım " . "Bende sizinkine bayıldım ve teşekkür ederim " dedim . Cissa ödeyip çıktık ve malikaneye cisimlendik .
MERHABALAR BÖLÜMÜMÜZ BUKADAR SİZLERİ SEVİYORUM AŞKOLAR ❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .