Yemeklerimizi yedik tam odalarımıza çıkıyorduk ki bir ses duydum . Harry " black " dedi . Arkamı dönüp ona baktım . " Söyle potter " dedim . Harry " Al bunu düşürdün diagon yolunda " dedi ve gitti . Bu benim yüzüğümdü bu zamana kadar farketmemiştim . Odaya çıkıp black e yemek verdim . Pansy ile kalıyordum . Pijamalımı girip yattım
.........................................
Pansy " ruby kalk hadi derse giricez " dedi . Kalkıp yüzümü yıkadım kıyafetlerime baktım . Ve bunları giymeye karar verdim :
Saçlarımıda yapıp cübbemi giydim ve takıları taktım :
( Kolyenin ucunu yeşil düşünün )
Bu bileziği bana bella almıştı doğum günümde yılan istediğim zaman hareket ediyor kolyede istediğim zaman beni ışınlıyo ama sadece bana özel birisi alıp takarsa kırmızıya döner yılan siyah olur .
Ortak salona indim ve draco ,blaise ve pansy 2 nin yanına gittim . Draco " hoşgeldin kuzen " " hoşbulduk kuzen " . Draco " bugün 3 tane okul gelcekmiş " pansy " yinemi ateş kadehi vakası " .
Draco " hayır bu sefer güç gösterisi en güçlü kim en güzel kim gibi birtakım yarışmalarmış " . "tamam o zaman kahvaltı yapmaya gidelim " dedim . Herkes kalktı draco beni kolunun altına alıp büyük salona gittik .
Dumbledore " Günaydın bugün akşam yemeğinde hogwartsa 3okul gelecek birtakım yarışmalar yapılacak " dedi . Sonra kahvaltı yapıp derslere girdik ...
___________________
Akşam vaktiydi dersler bitmişti yemek yemek için aşağıya indik . Pansy " yakışıklılar mıdır " " inşallah öyledirler " diye güldük büyük salona gelince cidileştik ve yerimize oturduk . Dumbledore " evet okullarımız gelmiştir OLD SPELLS dedi . İçeri dik başlı kızlar girdi .
Dumbledore " TRANSPARENT SPELLS okulu " dedi ve hem kız hem erkek öğrenciler girdi .Dumbledore " son olarak DANGER SPELLS okulu " dedi . Karma bir okul daha girdi . Dumbledore " evet herkes otursun her binadan bir erkek bir kız seçecez " dedi . Yemek yedik draco yine beni kolunun altına aldı blaisde pansyi tam çıkarken kız okulundan turuncu saçlı kız ve sarısaçlı kız geldi . turuncu kız " Selam ben selena " sarışın " bende aisha " diyip pansy ile bizi itti .
" Selam bende ruby " pansy " bende pansy " dedi ve bizde onları ittim . Selana " size sormadım " diye bize asa çekip duvara yapıştırdırdı . Sinirlendim kalkan ile pansy ve beni yere indirdim . " Ne yaptığını sanıyorsun lan sen " dedim . Bileziğim için hareket etmesini emrettim ve kızların ayaklarından tutup düşmelerini sağladım .
" Sakın ama sakın bir daha arkadaşlarıma ve bana zarar vermeye kalkmayın " dedim . Tam giderken bir ses duydum "crucio " ama hiç birşey hisetmedim hemen arkamı döndüm selena ve herkes şaşkınlık ile bakıyordular .
" Noldu selena bir şaşırdın " dedim ve gözlerinin içine baktım hafızasını okuduğumda şaşkınlık geçirdiğini okudum .
SELAMLAR OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🖤 🖤 🖤 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasiRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .