_ 28 _

226 18 2
                                    

1 HAFTA SONRA : 

" Hazır Mısınız ? " diye sordum siz şimdi ne oluyor diye soruyorsunuz biz dedik ki şu gryffindor binasına çok tatlı bir süpriz yapacağız saat 10 olabilir yasak saati olabilir ama ablam müdür gelecekteki kocamın babası yardımcısı ve artı olarak bir black'im hadi bakalım . Draco " hazırız hadi gidelim " dedi .

( bundan üç tane olduğunu sadece renkleri değişik hayal edin )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( bundan üç tane olduğunu sadece renkleri değişik hayal edin )

Benim üstümde takım vardı siyah eşofman takımı ve siyah düz spor ayakkabı vardı pansy giydiklerimin aynısının lacivertini giydi hope 'da koyu yeşilini giydi. Hayır yani illa topuklu ayakkabı giyemeyiz bizde insanız . Elimizde su balonları ile ilerlemeye başladık benim elimde onların atacağı su balonları hope 'un elinde bizim atacağımız su balonları var .

Aradaki fark ne diye soracaksınız size söyleyeyim onların bize atacağı su balonların içinde normal geçici boya ve su var . Ama bizim onlara atacağımız su balonların içinde kalıcı boya ve değişik şeyler var nasıl anlatıyım şöyle mesela attığım kişi gözleri büyüyecek , kulakları fil kulağı olacak ve bunlar gibi şeyler ama çok eğlenceli olacak .

" Hermione yani bella dışında kimse bilmiyor " dedim kafalarını salladılar kahkaha attık eğlenmek bizimde hakkımız tamam kötüyüz bunda da kötülük . Geldiğimizde şişman kadın bize baktı ve konuştu " şifre " dedi . Hass biz bunu unuttuk bizimkilere döndüm " biz unuttuk lan " dedi blaise .

" hoş geldiniz ruby mia black ve arkadaşları ile sallama gününe " dedim sonra hope konuştu " gordic " kadın kafasını hayır anlamında salladı " dumbledore " dedi cedric ve yavaş yavaş açıldı kapı " gerçekten çok zormuş " dedim ve içeri girdik .

Ortak salona doğru yürüdük kimse fark etmedi galiba herkes buradaydı . Hafif öksürdüm kafalar bize döndü sonra bize doğru asalarını doğrultular " ne işiniz var burada " dedi potter sonra öne doğru bir adım çıktım " asalarınızı indirin sadece azıcık eğlenmek için geldik " dedim .

Ginny " neden kendi binanız ile oynamıyorsunuz " dedi bu kız neden gryffindor seçildi bence ravenclaw seçilmeli . Hope "bizim bina şuanda çok sıkıcı " dedi aslında doğru neymiş ödev yapacaklarmış . " Eğer istemiyorsanız gidelim " dedim sonra tahmin ettiğimiz gibi ikizlerden fred  konuştu " eğlenceden zarar gelmez " dedi . Herkes asalarını indirdi bende onlara ait olan kutuyu verdim " bunlar sizin kutunuz içinde su balonları var renkli " dedim .

Pansy " ama geçici boyalar bitince büyü ile çoğaltırız " dedi ama sanki potter şüphelenmiş olmalı ki konuştu " kendi aranızda eğlenin "  bu çocuk tam kriz geçirmelik hayır yani alt tarafı eğleneceğiz gel sıç ağzına .

" Potter mızıkçılık yapma hadi eğleneceğiz alt tarafı " dedim sonra tamam anlamında kafasını salladılar . İlk olarak elime balon aldım ve potter 'a attım . Arkamdan hope bağırdı " ilk gryffindor ve slytherin balon savaşı başladı " sonra potter attı bana . Her yerim pembe boya olmuştu sonra elime alıp ginnye attım ne olduğunu anlaması uzun sürdü  kendisi bana attı bu sefer mavi çıktı . 

Böyle böyle devam etti savaş . Balonun içindekiler yarın etkili olacaktı bakalım , bakalım bizi neler bekliyor göreceğiz çok eğleneceğiz yarın çok .

Black KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin