" Malefiz bir peridir ama öbür perilerden farkı vardı bu perinin. Malefiz kendisi küçükken eski zamanlarda bir krala aşıkmış. Ama bir süre sonra kral başkası ile evlenmiş ve kral malefizin kara , güzel kanatlarını kesmiş. Malefiz bunun intikamına alacağına yemin etmiş ve almışta kralın en değer verdiği şeyi elinden alarak. Kızının canını alarak almış intikamını. Kız doğduktan sonra hediye günü ortaya çıkarak kulağına ' 18 yaşında eline iğne batacak ve kan aktığı zaman öleceksin ' dedikten sonra oradan gitmiş ama kimsenin bilmediği bir şey vardı prensesin ölmesi ile herkes ölecekti tüm krallık ölecekti. Malefizin dediği olmuştu prenses ölmüştü tüm krallık ölmüştü. Bu olaydan sonra herkes malefizden korkmuştu. Malefiz ve hades evlenmişti ikisi de gelecekteki çocukları için büyü kitabı hazırlamıştı. Eğer bu kitap ve hadesin taşı bir araya gelirse o kişi yenilmez olurmuş. Ama bu kitaba sahip olan görülmedi kitabın içinde malefizin ruhu olduğu düşünülüyor. Eğer kitabın sahibi açarsa içine malefizin ruhu girecek ve her büyü yaptığında gözleri yeşil renkte parlayacağını , taşı kullanan kişinin saçları mor ve lacivert olacağı söyleniliyor "
____________________
1 AY SONRA :
Selam şuanda düğün hazırlığı yapıyoruz ben size bir ay içerisinde neler olduğunu açıklayayım. Aramızda hain olduğu ortaya çıktı ve bunu yoldaşlığa söylemiş bella ve bayan parkinsonu ellerinden zor aldık ama o iki bulanık hayla zindanlarda. Savaş olacağını da okul kapandıktan sonra yapacaktık ama okul bir ay erken kapandı yani bu hafta içerisinde savaş olacak.
Bugün bizim üçlü ve diğer üçlü evleniyor çok mutluyum buradan hemen sonra diggory malikanesine gideceğiz eşyalarım hepsi bugün oraya gitti. Şuan gelinlik deniyoruz kızlar ile bella, cissy , bayan parkinson , bayan nott , bayan zabini beğendiğini veya beğenmediğini söylüyor.
Şuanda 8. gelinlik deneyişimiz ve artık bıkmıştık giyindikten sonra hemen çıktık " bence ruby dışında hepsi güzel " dedi bella diğerleri de onu onayladı. Oflayarak geri kabine girdim ve bu sefer balık model bir elbise giydim " bu çok güzel olmuş " dedi cissy " aynen " dedi bella.
" Bayıldım " dedi bayan parkinson bayan zabini " bence hiç üstünüzü değiştirmeyin direk makyaj ve saça geçelim sonra takı ve ayakkabı " dedi biz kafamızı salladık ve sandalyelere adımladık .
--------------------------------
Saçımız makyajımız bitti takılarımızı taktık ve ayakkabılarımızı da giydik herşey hazırdı tabi ki herkes buradaydı yani kutsal 28 'den olan ailelerin çocukları evleniyor bir zahmet o değerli kıçlarını kaldırıp gelsinler değil mi ?.
( RUBY TAÇ YOK )
( PANSY )
( HOPE )
Hepimiz çok güzeldik " ay kızlar çok güzel oldunuz " dedi bayan nott. " Desene trix evleniyor " dedim gülüp bizim kızlarda gülmüştü " geçen seneye kadar ben evlenmem diyordun şimdi malfoy gelini oluyorsun küçük hanım " dedi bayan parkinson herkes kahkaha attı .
Pansy " hepsi ruby sayesinde hayatımıza o girdi herşey değişti sonra hope geldi " dedi bize gülümseyip sonra biz pansy sarıldık oda bize sarıldı. Biraz sarıldık " hadi bu kadar duygusalık yeter " diye ayrıldım.
" Hadi bu evrenin en güzel düğünü için hazır mısınız " dedim sonra herkes aynı anda " EVET ! " diye bağırdı ve kahkaha attık...
____________________________
Finale adım adım yaklaşıyoruz bu bölüm biraz kısa oldu ama birdahaki bölümler uzun uzun olacak ama size küçük bir şey söyleyebilirim.
Savaşta bu altılıdan biri ölmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .