Şuan bella , cissa ile konuşuyoruz " Zorunda mıyım ? " Bella " yani evet ya onunla ya da başkasıyla " dedi . " En azından yabancı biri değil " cissa " yani kabul ediyor musun ? " " mecburen evet " dedim .
Gülümsediler " ne zaman olacak " cissa ve bella aynı anda söylediler " yarın " . Oha milletin ailesi kızın turşusunu kurar bunlar beni evlendirmek için her şeyi yapıyor . Hayır yani anlamıyorum bunlar benden kurtulmak istiyor diyeceğim ama yine burada olacağım .
" Siz benden kurtulmak mı istiyorsunuz ? " cissa " hayır tatlım biz seni seviyoruz ama aile geleneği " tamam öğrendik benden kurtulmak istemiyorlar " tamam o zaman ben gideyim pansyi alayım yukarı çıkalım " . Bella " aslında pansy 'de nişanlanacak " .
" O kimle ? " cissa " draco ile " kızda gitti lan benim yeğenim ile mi nişanlanacak " siz emin misiniz ? kızın başını yakmayalım " bella " ben de acıyorum kıza seviyorum pans 'yi " . Cissa " bende ama neyse hadi uyku vakti tekrarda yeni yılınız kutlu olsun " dedi bende sizin de diyip yukarı çıktım .
Kapıyı açıp odama girdim pansy ' de içerdeydi . " Şİmdik sen benim biricik yeğenim ile mi nişanlanacaksın " dedim pansy " mahallesef " " üzülme alışırsın neyse ben yatıyorum aşkım ". Pansy " tamam balım bende yatıyorum " dedi . Işıkları kapatıp yatağa girdik ve ben gözlerimi kapattım .
......................................
Sabah odaya birisinin odama dalması ile uyandım . Bella " kızlar hadi kalkın kahvaltı hazır kahvaltı 'dan sonra saçlarınızı yapıcaz sonra kıyafetinizi seçeceğiz hadi hadi daha çok işimiz var " dedi . " Bella yemin ederim bizden daha çok heyecanlısın " bella " çünkü benim sevgili kardeşim ve arkadaşı nişanlanıyor ".
" Tamam tamam kalktık hadi sen git biz geliyoruz " dedim kafa sallayıp odadan çıktı . Pansy uyanmış ve hatta kalkmış bile . Bende kalktım ve lavaboda yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım . Üstümü değiştirmek için dolabın önüne geçtim .
Bakındım ama seçemedim . " Pansy hayatım bana da kıyafet seçer misin ? " pansy " tabi " dedi ve dolabın önüne geçti bakınmaya başladı . Bir kaç tane eşya çıkardı ve bana fırlattı bu kız aşırı derece de öküz "sağol " dedim ve üstümü değiştirdim .
Giydiklerim bunlardı saçımı at kuyruğu yaptım ve kah külümü maşa ile kıvırdım saçlarımın düzleştirdim . Pansy kendine ' seçmiş giyinmişti bile .
Oda saçlarını topuz yaptı sonra bir iki tutam çıkardı önünden . Makyaj masasına oturduk sadece rimel ve ruj sürdük aşağıya inmeye başladık . Aşağıya inince bir koşuşturma vardı bella bize doğru geliyordu pansy ile aynı anda arkamızı dönüp tam yürüyecektik ama bella ' nın sesi geldi .
Bella " siz iki genç kız hemen bir şeyler atıştırıp odama geliyorsunuz . Kafamızı sallayıp mutfağa gittik . " Dobby bize sandiviç hazırlayıp bella 'nın odasına gönder " dedim . Dobby " tabi efendi black getiriyorum efendi black " dedi bizde bella 'nın odasına gittik . Ama girmez olaydık o ne lan üst üste bir sürü elbise , ayakkabı ,makyaj eşyaları , maşalar of neler neler .
Odaya girdik kapıyı kapattık cissa , bella ,bayan parkinson yani lena buradaydı . " Aman aman nelere geldik daha temin evdeydik " bu dediğime hepsi kahkaha attı . Bella gülmesini durdurdu ve konuşmaya başladı " tamam tamam bu kadar gülmek yeter hadi baklaım elbise seçelim " dedi.
Yemin ederim düşmanların korkulur rüyası bellatrix pamuk gibi bana birisi söylese şaka yapıyorsun diye gülerdim . Neyse elbiselerin yanına gittim elime siyah bir elbise aldım dönüp gösterdiğimde bella dışında kimse beğenmedi sonra yeşil aldım ama onu cissa dışında beğenmediler anlaşılan işimiz çoooooooooook uzun sürecek .
SELAMLAR BÖLÜM NASIL ? BEĞENDİNİZ Mİ ?OY VERMEYİ UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM HOŞÇAKALIN ❤💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .