Erken uyanmıştım. Duş aldım sonra kıyafetlerimi çıkardım üstüme siyah düz boğazlı kazak , siyah düz pantolon , siyah kalın topuklu kısa çizme ayakkabı giyindim saçlarımı düzleştirdim. İlk olarak kızları kaldırıp kütüphaneye gideceğim malefiz ile ilgili bilgiler toplayacağım.
" pansy , hope hadi kalkın " dedim iki dakika mırın kırın etseler de kalktılar. Onları beklemeye başladım beklerken kitabı inceliyordum değişik bir kitaptı deneyelim zararsız bir büyüyü. Kimde denesem ki elmanın karşısına geçtim sözleri söylemeye başladım .
"kematian adalah milikku, tuan kematian Aku memerintahkanmu untuk mengakhiri hidupmu "
Elma bir anda çürümeye başladı anlamsız bir şekilde dili anlamıştım. Pansy " ruby sen ne yaptın elma bildiğin çürüdü yok oldu " dedi şaşkınlık ile " öldürme büyüsü yaptım " dedim. Sırıttım bu büyü ile potter 'ı anında öldürebilirim ama lord 'a ait ben o ginny weasley 'i öldürecem o benim olacak.
Hope " hadi kütüphaneye gidelim " dedi kafamı salladım kitabı küçültme büyüsü yaptım ve kolyeme taktım ucuna küçük bir tane yuvarlak yapmıştım kolyeyi içime soktum dışına da üçümüzde olan yılanlı bilezik ve kolyesini taktım. Hep beraber çıktık saat erken olduğu için bizimkiler daha uyanmamıştı bizde üç kız olarak gideceğiz .
✦✦✦✦✦✦✦✦✦
Kütüphaneye gelmiştik " siz buraya bakın malefiz ile ilgili her şeyi buraya koyun ben yasaklı bölgeye bakacağım " dedim hemen raflara bakmaya başladılar. Yasaklı bölgeye gittim ve bakmaya başladım.
Geldiğimde bulması daha kolay olacak çünkü dün hepsini biz toplamıştık.
✦✦✦✦✦✦✦✦✦
Evet bir tane bulmuştum başka yoktu pansy, hope umarım bulmuşlardır. Yasaklı bölme gittim pansy ve hope sandalyeye oturmuşlardı ama hiç kitap yoktu " bulamadınız değil mi " dedim yanlarına gidip sandalyeye oturdum " hayır sanki hepsi yok edilmiş gibi yok " dedi pansy .
" Ben bir tane buldum ama yasaklı bölümde odamıza gidip okuyalım " dedim sandalye den kalkarak onlarda kalkınca zindanlara inmeye başladık. Geldiğimizde hope şifreyi söyledi kapı açılınca içeri girdik. Ortak salonda sadece bizim çocuklar vardı " sizin derste olmanız gerekmez mi " dedim.
Cedric " sizin de olmanız gerekirdi ama buradasınız " dedi. Hope " biz kütüphaneye malefiz ile ilgili kitap bakmaya gittik ve bu gün derse girmeyeceğiz " dedi sonra blaise konuştu " iyi o zaman bizde girmiyoruz " dedi.
Pansy " hadi gelin oda 'da okuyacağız " dedi erkekler koltuktan kalktılar beraber kızlar yatakhanesine adımlamaya başladık. Odaya geldiğimizde kapıyı açtık koltukların oraya adımlamaya başladık erkeklerde etrafa bakmaya başladılar.
Draco " oha oda bizim odanın iki katı ve yarısı dolap " dedi evet bizim oda büyüktü biz iki odayı birleştirdik çünkü neden olmasın ve yarısı da dolaptı çok kıyafetimiz ve aşırı derecede fazla ayakkabımız var.
" Hadi oturun " dedim yanımıza gelip oturdular ben de kitapı açtım ve okumaya başladım :
" 𝓜𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓫𝓲𝓻 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓭𝓲𝓻 𝓪𝓶𝓪 𝓸̈𝓫𝓾̈𝓻 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓵𝓮𝓻𝓭𝓮𝓷 𝓯𝓪𝓻𝓴𝓲 𝓿𝓪𝓻𝓭𝓲 𝓫𝓾 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓷𝓲𝓷 . 𝓜𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓴𝓮𝓷𝓭𝓲𝓼𝓲 𝓴𝓾̈𝓬̧𝓾̈𝓴𝓴𝓮𝓷 𝓮𝓼𝓴𝓲 𝔃𝓪𝓶𝓪𝓷𝓵𝓪𝓻𝓭𝓪 𝓫𝓲𝓻 𝓴𝓻𝓪𝓵𝓪 𝓪𝓼̧𝓲𝓴𝓶𝓲𝓼̧, 𝓴𝓻𝓪𝓵𝓭𝓪 𝓶𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃𝓮 𝓪𝓼̧𝓲𝓴𝓶𝓲𝓼̧. 𝓐𝓶𝓪 𝓫𝓲𝓻 𝓼𝓾̈𝓻𝓮 𝓼𝓸𝓷𝓻𝓪 𝓴𝓻𝓪𝓵 𝓫𝓪𝓼̧𝓴𝓪𝓼𝓲 𝓲𝓵𝓮 𝓮𝓿𝓵𝓮𝓷𝓶𝓲𝓼̧ 𝓿𝓮 𝓴𝓻𝓪𝓵 𝓶𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃𝓲𝓷 𝓸 𝓴𝓪𝓻𝓪 , 𝓰𝓾̈𝔃𝓮𝓵 𝓴𝓪𝓷𝓪𝓽𝓵𝓪𝓻𝓲𝓷𝓲 𝓴𝓮𝓼𝓶𝓲𝓼̧. 𝓜𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓫𝓾𝓷𝓾𝓷 𝓲𝓷𝓽𝓲𝓴𝓪𝓶𝓲𝓷𝓲 𝓪𝓵𝓪𝓬𝓪𝓰̆𝓲𝓷𝓪 𝔂𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓮𝓽𝓶𝓲𝓼̧ 𝓿𝓮 𝓪𝓵𝓶𝓲𝓼̧𝓽𝓪 𝓴𝓻𝓪𝓵𝓲𝓷 𝓮𝓷 𝓭𝓮𝓰̆𝓮𝓻 𝓿𝓮𝓻𝓭𝓲𝓰̆𝓲 𝓼̧𝓮𝔂𝓲 𝓮𝓵𝓲𝓷𝓭𝓮𝓷 𝓪𝓵𝓪𝓻𝓪𝓴 . 𝓚𝓲𝔃𝓲𝓷𝓲𝓷 𝓬𝓪𝓷𝓲𝓷𝓲 𝓪𝓵𝓪𝓻𝓪𝓴 𝓪𝓵𝓶𝓲𝓼̧ 𝓲𝓷𝓽𝓲𝓴𝓪𝓶𝓲𝓷𝓲. 𝓚𝓻𝓪𝓵𝓲𝓬̧𝓮 𝓭𝓸𝓰̆𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓽𝓲𝓴𝓽𝓪𝓷 𝓼𝓸𝓷𝓻𝓪 𝓽𝓾̈𝓶 𝓭𝓾̈𝓷𝔂𝓪𝔂𝓪 𝓱𝓪𝓫𝓮𝓻 𝓼𝓪𝓵𝓶𝓲𝓼̧𝓵𝓪𝓻 𝓿𝓮 𝓱𝓮𝓻𝓴𝓮𝓼 𝓮𝓵𝓲𝓷𝓭𝓮 𝓫𝓲𝓻 𝓱𝓮𝓭𝓲𝔂𝓮 𝓲𝓵𝓮 𝓫𝓮𝓫𝓮𝓰̆𝓲 𝓰𝓸̈𝓻𝓶𝓮𝔂𝓮 𝓰𝓲𝓽𝓶𝓲𝓼̧𝓵𝓮𝓻 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓵𝓮𝓻𝓭𝓮 𝓸𝓷𝓵𝓪𝓻𝓪 𝓴𝓪𝓽𝓲𝓵𝓶𝓲𝓼̧. 𝓗𝓮𝓻𝓴𝓮𝓼 𝓱𝓮𝓭𝓲𝔂𝓮𝓼𝓲𝓷𝓲 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓲𝓼̧ 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓵𝓮𝓻𝓭𝓮 𝓰𝓾̈𝓬̧𝓵𝓮𝓻𝓲 𝓲𝓵𝓮 𝓿𝓮𝓻𝓶𝓲𝓼̧𝓵𝓮𝓻 𝓱𝓮𝓭𝓲𝔂𝓮𝓵𝓮𝓻𝓲𝓷𝓲 𝓮𝓷 𝓼𝓸𝓷 𝓶𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓸𝓻𝓪𝔂𝓪 𝓲𝓼̧𝓲𝓷𝓵𝓪𝓷𝓶𝓲𝓼̧ 𝓿𝓮 𝓱𝓮𝓻𝓴𝓮𝓼𝓲𝓷 𝓲𝓬̧𝓲𝓷𝓭𝓮𝓷 𝓰𝓮𝓬̧𝓮𝓻𝓮𝓴 𝓹𝓻𝓮𝓷𝓼𝓮𝓼𝓲𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓲𝓷𝓪 𝓾𝓵𝓪𝓼̧𝓶𝓲𝓼̧ 𝓿𝓮 𝓱𝓮𝓭𝓲𝔂𝓮𝓼𝓲𝓷𝓲 𝓫𝓾̈𝔂𝓾̈ 𝔂𝓪𝓹𝓪𝓻𝓪𝓴 𝓼𝓸̈𝔂𝓵𝓮𝓶𝓲𝓼̧ ' 18 𝔂𝓪𝓼̧𝓲𝓷𝓪 𝓰𝓮𝓵𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓮𝓵𝓲𝓷𝓮 𝓲𝓰̆𝓷𝓮 𝓫𝓪𝓽𝓪𝓬𝓪𝓴 𝓿𝓮 𝓴𝓪𝓷 𝓪𝓴𝓽𝓲𝓰̆𝓲 𝔃𝓪𝓶𝓪𝓷 𝓸̈𝓵𝓶𝓾̈𝓼̧ 𝓸𝓵𝓪𝓬𝓪𝓴𝓼𝓲𝓷 ' 𝓭𝓮𝓭𝓲𝓴𝓽𝓮𝓷 𝓼𝓸𝓷𝓻𝓪 𝔂𝓸𝓴 𝓸𝓵𝓶𝓾𝓼̧ 𝓪𝓶𝓪 𝓴𝓲𝓶𝓼𝓮𝓷𝓲𝓷 𝓫𝓲𝓵𝓶𝓮𝓭𝓲𝓰̆𝓲 𝓫𝓲𝓻 𝓼̧𝓮𝔂 𝓿𝓪𝓻𝓭𝓲 𝓹𝓻𝓮𝓷𝓼𝓮𝓼𝓲𝓷 𝓸̈𝓵𝓶𝓮𝓼𝓲 𝓲𝓵𝓮 𝓱𝓮𝓻𝓴𝓮𝓼 𝓸̈𝓵𝓮𝓬𝓮𝓴𝓽𝓲 𝓽𝓾̈𝓶 𝓴𝓻𝓪𝓵𝓵𝓲𝓴 𝓸̈𝓵𝓮𝓬𝓮𝓴𝓽𝓲. 𝓜𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃𝓲𝓷 𝓭𝓮𝓭𝓲𝓰̆𝓲 𝓸𝓵𝓶𝓾𝓼̧𝓽𝓾 𝓹𝓻𝓮𝓷𝓼𝓮𝓼 𝓸̈𝓵𝓶𝓾̈𝓼̧ , 𝓽𝓾̈𝓶 𝓴𝓻𝓪𝓵𝓵𝓲𝓴 𝓸̈𝓵𝓶𝓾̈𝓼̧𝓽𝓾̈. 𝓑𝓾 𝓸𝓵𝓪𝔂𝓭𝓪𝓷 𝓼𝓸𝓷𝓻𝓪 𝓱𝓮𝓻𝓴𝓮𝓼 𝓶𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓭𝓮𝓷 𝓴𝓸𝓻𝓴𝓶𝓾𝓼̧𝓽𝓾. 𝓜𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃 𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓭𝓮𝓼 𝓮𝓿𝓵𝓮𝓷𝓶𝓲𝓼̧𝓽𝓲 𝓲𝓴𝓲𝓼𝓲 𝓰𝓮𝓵𝓮𝓬𝓮𝓴𝓽𝓮𝓴𝓲 𝓬̧𝓸𝓬𝓾𝓴𝓵𝓪𝓻𝓲 𝓲𝓬̧𝓲𝓷 𝓱𝓪𝓭𝓮𝓼 𝓲𝓵𝓮 𝓫𝓲𝓻𝓵𝓲𝓴𝓽𝓮 𝓫𝓲𝓻 𝓫𝓾̈𝔂𝓾̈ 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫𝓲 𝓱𝓪𝔃𝓲𝓻𝓵𝓪𝓶𝓲𝓼̧𝓽𝓲𝓻 𝓮𝓰̆𝓮𝓻 𝓫𝓾 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓹 𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓭𝓮𝓼𝓲𝓷 𝓽𝓪𝓼̧𝓲 𝓫𝓲𝓻 𝓪𝓻𝓪𝔂𝓪 𝓰𝓮𝓵𝓲𝓻𝓼𝓮 𝓸 𝓴𝓲𝓼̧𝓲 𝔂𝓮𝓷𝓲𝓵𝓶𝓮𝔃 𝓸𝓵𝓾𝓻𝓶𝓾𝓼̧. 𝓐𝓶𝓪 𝓫𝓾 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫𝓪 𝓼𝓪𝓱𝓲𝓹 𝓸𝓵𝓪𝓷 𝓰𝓸̈𝓻𝓾̈𝓵𝓶𝓮𝓭𝓲 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫𝓲𝓷 𝓲𝓬̧𝓲𝓷𝓭𝓮 𝓶𝓪𝓵𝓮𝓯𝓲𝔃𝓲𝓷 𝓻𝓾𝓱𝓾 𝓸𝓵𝓭𝓾𝓰̆𝓾 𝓴𝓸𝓷𝓾𝓼̧𝓾𝓵𝓾𝔂𝓸𝓻 𝓮𝓰̆𝓮𝓻 𝓴𝓲𝓽𝓪𝓫𝓲𝓷 𝓼𝓪𝓱𝓲𝓫𝓲 𝓪𝓬̧𝓪𝓻𝓼𝓪 𝓰𝓸̈𝔃𝓵𝓮𝓻𝓲 𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓾̈𝔂𝓾̈ 𝔂𝓪𝓹𝓽𝓲𝓰̆𝓲𝓷𝓭𝓪 𝔂𝓮𝓼̧𝓲𝓵 𝓻𝓮𝓷𝓴𝓽𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓬𝓪𝓰̆𝓲𝓷𝓲 , 𝓽𝓪𝓼̧𝓲 𝓴𝓾𝓵𝓵𝓪𝓷𝓪𝓷 𝓴𝓲𝓼̧𝓲 𝓼𝓪𝓬̧𝓵𝓪𝓻𝓲 𝓵𝓪𝓬𝓲𝓿𝓮𝓻𝓽 , 𝓶𝓸𝓻 𝓸𝓵𝓪𝓬𝓪𝓰̆𝓲 𝓼𝓸̈𝔂𝓵𝓮𝓷𝓲𝓵𝓲𝔂𝓸𝓻 "
Bölüm sizce nasıl olmuş ? peki kitabın yeni kapağı nasıl? kitabın kapağını kendim yaptım .
Eğer bir sorunuz varsa buraya yazabilirsiniz sizleri seviyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 🙌💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantastikRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .