Pansy'nin sesiyle uyandım " Hadi kalk akşama balo var " evet yaşananların üstünden bir hafta geçmişti ve balo var herkes kendi binasında birisin seçmişti . Okulda çok göze batıyorum hepsi o salak selena yüzünden . " tamam aşkım kalkdım " dedim . Bu balo aslında kendi değişik ,fantastik gibi giyincektik . Benimki süpriz olsun . Bella dan istediğim kıyafeti göndermişti .
Üstüme bir tane siyah tişört , siyah pantolon ,siyah postallarımı giydim . Saçımı at kuyruğu yapıp önümden bir iki tutam çıkardım . Aşağıya indim ortak salonda hiç kimse yoktu bizde pansy ile büyük salona gittik.
Büyük salonda kızlar dracoların yanındaydı büyük ihtimalle balo için soruyorlardı . Kuzenime iyilik yapmak için yanına gittim " kızlar kızlar hadi dracoyla ben gidicem baloya " dedim ve yanına oturdum . Draco " teşekkürler hala " . O bana halamı dedi . Sırf beni sinir etmek için yapıyordu . Gülmeye başladı .
" Kızlar vaz geçtim hanginiz önce kaparsa onunla gidicek " dedim . Gülüp masanın ucuna geçtim . Pansy yanıma geldi " sen çok fenasın sırf hala dedi diye kuzuyu kurtların önüne attın " dedi ve oda gülmeye başladı . Biz gülerek kahvaltı ettik .
Kahvaltımız bitti ve ortak salona gittik . Ödevlerimizi yaptık ve şuanda oyun oynuyoruz . Draco " sen benim mülküme girdin ve paramı vermiyorsun " " ben cimriyim vermiyorum sende benim 200 galeleonumu çaldın sus ve ödedim say " . Draco " hayır çalmadım ver paramı " falan derken oyun bitti ve biz odada hazırlanma peşindeyiz . Pansy " bu nasıl yoksa düzleştiriyimmi ? " " hımmm dur hafif maşa yapalım " dedim . Onun elbisesi tacı falan buydu :
" Ay çok güzel oldun pansy " pansy " sen ne giycen " Ben sonra gelicem in hadi sen " dedim. Pansy kafa sallayıp aşağıya indi . Bende üstümü giyinmeye başladım . Kıyafetim tam istediğim gibiydi :
Bence çok güzeldi . Hazırdım aşağıya ortak salona indim kimse yoktu çünkü herkez balodaydı . Ne kadar zekiyim . Neyse büyük salona doğru inmeye başladım . Geldim ve gücüm ile kapıyı açtıp . İçeri girdiğimde herkes bana baktı ve partnerimin yanına yürüdüm .
SELAMLAR YENİ BÖLÜM İLE SİZLERLEYİM OY VERMEYİ YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM 💕 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .