_ 35 _

208 15 5
                                    

Sabah yanımda uyuyan cedric ile uyandım. Ona döndüm ve yüzünü izlemeye başladım " beni böyle izleyecek misin ? " dedi biran beklemediğim için korktum.

" Kokuttun beni " dedim güldü ve burnumu öptü gülümsedim ve aklıma savaş geldi ve yüzüm düştü. Cedric " ne oldu ? " dedi " korkuyorum sevdiklerime bir şey olacak diye " dedim.

" Korkma bize hiçbir şey olmayacak " dedi. Boynuna sarıldım ve kalktım " aç mısın ? " dedim kafasını salladı ben de kalktım giyinme odasına gidip savaş kıyafetlerimi aldım " kahvaltı yapalım sonra hemen çıkalım " dedim " tamam benimde kıyafetlerimi getirir misin ? " dedi. 

" Tamam getiririm " dedim ve onun tarafına ilerledim. Rafta hazır olan savaş kıyafetini aldım ve içeri adımladım " al " diyerek ona uzattım ve elimden aldı giyinmeye başladı. Bende kıyafetleri giyinmeye başladım.

Hazır olunca saçlarımı düzleştirdim ve rimel, siyah far, mat bordo ruj sürdüm cedric ile ölüm yiyen maskelerimizi aldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olunca saçlarımı düzleştirdim ve rimel, siyah far, mat bordo ruj sürdüm cedric ile ölüm yiyen maskelerimizi aldık. Ben yanıma kolyemi, yılan bileziğimi, taşı aldım asamı küçük bir cebim vardı ceketin iç kısmında oraya koydum.

" Hazır mısın aşkım ? " dedim evet bu cümle benden çıktı " hazırım güzelim hadi gidelim " dedi. Beraber cisimlendik malfoy malikanesine. Geldiğimizde dışarı ışınlanmıştık kapıyı çaldım açan küçük ev ciniydi " hoşgeldiniz efendim, sizi toplantı salonunda bekliyorlar " dedi.

Onu es geçerek yukarı toplantı odasına geldik. Kapıyı çaldık ve içeri girdik lord ve biz dışında herkes burada idi. Yerimize geçtik oturmadan zaten lord geldi önünde eğildik ve yerine geçince bizde yerimize geçtik.

Lord " hoşgeldiniz, bugün bizim hükmedeceğimiz zaman. Bugün safkanların öbür kanlardan daha üstün olduğunu kabul edecekleri gün. Bugün onlar için ölüm günleri " dedi ve sonra " getirin " dedi.

Ölüm yiyenler o iki bulanığı getirdiler " şimdi sizi bırakacağız ve haber verin savaş bugün olacak " dedi lord. Hermione " siz hiçbir zaman kazanamayacaksınız. Hepinizi azkabana atacaklar " dedi ve herkes gülmeye başladı ben lord'a döndüm "  lordum eğer izin verirseniz bir haber gönderelim zaten iki kişiler birisini konuşsa yetmez mi ? " dedim.

Lord " senindir ruby öldürmek dışında herşey yapabilirsin " dedi. Sandalyeden kalktım ve hermione'nin yanına gittim ve tuttum onu her zaman yanımda olan bella ve cissy' nin hediyesi olan hançeri çıkardım ve ağzını açtım dilini çıkartım kestim.

Dili hemen attım ve ev cininden ıslak mendil istedim. Getirince ellerimi sildim ve yerime geri oturdum " artık ne büyü yapabilsin ne konuşabilirsin " dedim. Lord " götürün onları " dedi adamlarına.

Odadan çıkınca lord 'a döndük ve masaya kitap koydu bu benim kitabımdı "  teşekkürler ruby" dedi gülümseyip karşılık verdim ve kitabı aldım. 

Lord" Plan şu büyük ihtimal ile kalkan yapacaklar ruby sen taş ile anında kıracaksın. İçeri girdiğimizde ne istiyorsanız onu yapın potter öldüğü zaman yukarı karanlık işareti gönderin ve diğerlerini öldürün ne olursa olsun bu savaşı kanacağız" dedi.

Sonra aklına birşey gelmiş gibi bana döndü " ruby kitabında diriltme büyüsü var eğer birimiz ölürse bizi dirilteceksin" dedi.

" Tamam efendim " dedim " toplantı bu kadar çıkabilirsiniz ve birkaç saate başlıyoruz " dedi. Biz çıktık ben bella'nın yanına gittim " bella ev cini bize bir şeyler hazırlayabilir mi ? " dediö.

Bella " tamam siz inin yemek odasına ben hazırlatırım galiba çocuklar da yememişler " dedi ben kafamı salladım ve yemek odasına gittik. Arkamızdan bizim çocuklarda gelmişti oturduk ve konuşmaya başladık zaten konuşurken herşey hazırlanmıştı ve hem yiyorduk hem de konuşuyorduk... 

Black KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin