_17_

387 26 0
                                    

1 GÜN SONRA :

Eşyalarımı hazırlamaya başladım çünkü bugün hogwartsa geri dönüyoruz . Cisy müdür bay diggory yardımcısı seçilmişti tabi ki içerdeki adamlarımız sayesinde . Şimdi hazırdık üstümde siyah boğazlı kazağım , siyah dar pantolonum , postallarımı ve oduncu gömleğimi giydim . 

Saçlarımı at kuyruğu yaptım ve kah küllerimi düzleştirdim . Kolyemi taktım ve hazırdım bavullarım ile aşağıya ışınlandım bu kolyeyi seviyorum ya . Işınlandığım zaman masaya kendi yerime ışınlanmışım masadaki herkes korkmuştu cissa öksürmeye başladı . " Ben sizin bu kadar korkacağınızı bilseydim merdivenlere ışınlanırdım " dedim . Sonra kahvaltı etmeye devam ettik .

..............................

Kahvaltımız bitmişti cedric , draco, pansy , blaise  ve ben cisimlendik . Treni görünce bindik ve boş yer aramaya  . Bir tane bulduk hepimiz yerleştik ben cedricin kolunun altına yattım size söylemedim mi ? nişanlandıktan sonra konuştuk o benden hoşlanıyormuş zaten bende duygularımdan emin olmadığımı söyledim oda bana sevgili olmayı eğer gerçekten hoşlanmasam sadece ailelerimiz istediğinde görüşeceğimizi söyledi kabul ettim .

Yani bende ondan hoşlanıyor olabilirim birazcık . Kapı birden açıldı o tarafa döndüğümüzde güzel bir kız vardı . Kız " selam ben hope nott acaba oturabilir miyim ? " dedi. " Senin kutsal 28 ' den değil mi ailen  " dedim kız kafasını salladı bizde gülümseyip azıcık kaydık .

Blaise baktığımda kıza ağzı açık bakıyordu resmen " blaise çenen uyuşacak sonra hiç kapayamayacaksın o yüzden kapa şimdi " dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Blaise baktığımda kıza ağzı açık bakıyordu resmen " blaise çenen uyuşacak sonra hiç kapayamayacaksın o yüzden kapa şimdi " dedim . Hope güldü bizde tebessüm belirdi sonra hope konuşmaya başladı " Acaba sizin isimlerinizi öğrenebilir miyim " dedi . " Ben ruby mia black ,bu pansy parkinson ,bu draco malfoy , bu cedric diggory ve buda blaise zabini " dedim hope elini uzattı ve elimizi sıktı . Hope " bir şey soracam siz nişanlı mısınız "dedi  kafamızı salladık .

Sonra birazda sohbet ettik yaklaştığımızı anlayınca erkekleri kovdukn ve üstümüzü giyindik sonra erkekler giyindi black ' i kucağıma aldım ve okşamaya başladım oda kocaman olmuştu . Durduğumuzda blacke tasma taktım ve bavullarımızı alıp şu görünmez at gibi şeylerin çektiği şeye bindik . Hopeun binası slytherinmiş hatta bizim odada kalacak bizim odada kalan kız başka okula gitmiş hope 'de buraya gelmek istemiş . Öbür okuldada binalar aynıymış oda yine aynı binaya gitmek istemiş .

Geldiğimizde odamıza girdik ama girmez olaydık odada üç tane kız vardı . " Odamızdan çıkar mısınız " dedim sarışın kız " niyeymiş canım burası artık bizim " bu kız aşırı sinir bozucu . Pansy " canım benim burası bizim hadi eşyalarınızı alın toynaklarınızı kıçınıza vura vura siktirin gidin " of yok böyle biz arkadaş ya bir tane . Siyahlı kız " canım benim odayı seçtik burası bizim şimdi sizi dövmeden siz siktirin gidin " bu kız acayip kaşınıyor ne sanıyorlar kendilerini merlin bilir birisi bunları başından atmak için tamam sen büyüksün demiştir . 

Hope " Kızlar bakın buraya girerek bir hata yapmışsınız canım birde bize bulaşarak bir hata yaparak cezanız ikiye katlandı şimdik biz sizin o toynaklarınızı törpüleyip kesmeden önce özür dileyin ve gidin ya da biz sizin çok uzamış toynaklarınızı ve dilinizi keselim bir daha karşınızda kimiz olduğunu sorgulayın " oha kızım o nasıl konuşma lan yemin ederim bu kızın düşmanı olunmaz kız elleri ile değil lafları ile döver .

Turuncu kız " çıkmıyoruz lan attırmayın tepemizi yolmayalım sizi " benden günah gitti  sarışının saçlarından tuttum ve sürükleye sürükleye büyük salona getirdim zaten yemek için inecektik . Arkamdan kızlarında öbür kızları sürüklediğini gördüm güçlerim ile kapıyı açtım ve kızı slytherin masasına oturtum ve yüzüne sıcak çorbaya soktum . Oh be rahatladım cissy bana bakıyordu kafamı sonra anlatırım şeklinde salladım .

Tamam dercesine salladı biz yerimize oturduk cissyde konuşmaya başladı " merhabalar yeni müdüreniz ben yani cissy malfoy ve yardımcım amos diggory . Maalesef dumbledore ve mcgonagall ölmüştür onların yerine biz geçtik lafı daha fazla uzatmayacam o yüzden yemeklerinizi yiyebilirsiniz afiyet olsun " dedi .

Yemeklerimizi yemeye başladık . Yemeklerimiz bittiğinde kalkıp odamıza gittik ve yerleştik sonra sohbet ettik ve uyumağa başladık ...

Black KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin