Sabah olmuştu anlamsız bir şekilde enerjik uyanmıştım . Bizim kızlara döndüğümde onlarda uyanmış birbirimize bakıyorduk . Ben ne olduğunu anlamıştım 'ilk ben gireceğim sonra ne bok yerseniz yiyin ' bakışları . Sorgulamayın bir bakıştan nasıl anladığımı neyse hemen yataktan kalktım ve koşmaya başladım . Kızlar benim harekete geçtiğimi görünce hemen kalktılar hayır sanki benim kalkmamı bekliyorlarmış .
Yürürken koşarken bir anda elimden tutulup geri çekildiğimi hissetim . Bu kişi pansy ' di sonra hope onu çekti . Zoru oynamak öylemi hadi bakalım ben gücüm ile onları dondurdum . Seviyorum telekenize gücümü elim ile onları tutarken lavaboya girdim kapıyı kilitledim ve onları bıraktım .
Hope " haksızlık bu " dedi sonra onun konuşmasını pansy devam ettirdi " bizim gücümüz yok " dedi . Bunlar salak mı bunların asaları yok mu neyse bunu şimdi söylemeyeyim çünkü beni çıkartırlar . İşlerimi hallettim ve kapının kilidini açtım dışarı çıktım sonra koşa koşa hope girdi arkadan kapıyı kapattı .
" Sizin asanız yok mu hani şu büyü yaptığınız " dedim pansy'nin daha yeni aklına gelmiş gibi gözleri büyüdü . Hope 'da çıkınca pansy girdi bende kalkıp dolabın önüne geçtim . Bugün değişiklik yapıp normal giyineceğim .
( ruby ' nin kıyafeti çantası yok )
( pansy 'nin kıyafetleri ve saçı çanta yok )
( Hope 'un kıyafeti ve saçı )
Saçlarımı topuz yaptım hazır olunca ortak salona indik . Bizimkiler bekliyorlardı onların yanına gittik . Cedric 'in yanına gelince yanağından öptüm " hiç oturmayalım ben çok acıktım " dedi draco sonra blaise devam ettirdi " salak hepimiz açız da ben asıl şu gryffindor ' u merak ediyorum " .
Sonra ben konuştum " biz bunu o zaman slytherin öğrencilerine söyleyelim " dedim onlarda kabul eder gibi kafalarını salladılar " ama bunu hep beraber söyleyelim " dedim . Sonra hemen ortaya geçtik " İŞİNİZİ GÜCÜNÜZÜ BIRAKIN BURAYA BAKIN " dedim herkes buraya bakınca hope konuştu " ŞİMDİ BİRAZDAN GRYFFİNDOR BİNASINI DEĞİŞİK GÖRECEKSİNİZ " dedi sonra pansy devam ettirdi " ÇÜNKÜ ONLARA DÜN GÜZEL BİR SÜPRİZ YAPTIK ".
Cedric " YANİ KISACASI ŞUNU SÖYLEYELİM " draco sözü devraldı " ONLARI DEĞİŞİK ŞEKİLDE DEĞİŞİK RENKTE GÖRÜRSENİZ ŞAŞIRMAYIN " blaise " BOL BOL KAHKAHA ATIN " dedi .
" TAMAMSA HERKES ANLADIYSA BU KADAR " dedim ve kapıya doğru gittik " yalnız bende ses yok oldu " dedim kısık sesle " bendede " dedi draco herkes onayladı sonra bizde büyük salona gittik bakalım bakalım neler bekliyor bizi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .