Yatakhaneye ışınlanmıştık cedricten ayrıldım " hadi yatalım " dedim beni onayladılar giderken cedric kolumu tuttu ve kendisine döndürdü " noldu ? " dedim çocuklar gitmişlerdi . Cedric " yarın ortak salona gel seni bir yere götüreceğim " dedi kafamı salladım yanağından öptüm ve geri çekildim " iyi geceler " dedim ve yatakhaneye gittim .
Odanın kapısını açtım girdiğim kapıyı kapattım ve anında ışıklar açıldı pansy " cedric ne dedi ? ne yapacaksınız ? " dedi sonra hope tek kaşını kaldırmış konuşmaya başladı " Ay yoksa senden ayrıldı mı ? " dedi bunlar ne içti ne yedi bu hale geldi .
" Kızlar merak etmeyin sadece sabah ortak salona gelmemi ve bir yere götüreceğini söyledi " dedim ikisi de derin bir nefes aldı ve yatağa oturdular hope " yarın seni biz hazırlayacağız " dedi tam ağzımı açtım konuşacaktım ki pansy konuştu " itiraz kabul etmiyoruz sana bıraksak pijama ile gidersin " dedi ne desem kabul etmeyecekleri için kafa salladım pijamalarımı giyindim .
Yatmak için yorganı açtım içine girdim ve yorganı üstüme aldım kızlara dönüp konuştum " iyi geceler " dedim hope ve pansy ikisi de iyi geceler dedi gözlerimi kapadım inşallah yarın güzel bir gün olur ...
SABAH :
Sabah pansy ' nin sesi ile uyandım " kalk kız ruby " dedi gözlerimi açtım ona baktım kıçımı dönüp geri yattım pansy bıkkınlıkla nefes verdi " 10 saniye içinde kalkmazsan cedric başka kız ile gidecek " dedi gözlerimi açtım ayağa kalktım " kimmiş o kız yeminle o kızı alırım 10 saat lanetlerim " dedim iki kişi kahkaha atmaya başladı onlara döndüğümde pansy ve hope 'du bu kişiler .
Kahkahalarını kestiler ve konuştu hope " hadi sen git duş al bizde giyeceklerini hazırlayalım " dedi kafa salladım ve duşa girdim . Duş aldıktan sonra odaya girip eşyalarımı alıp banyoya giyinmek için geri döndüm :
Küpe olarak gümüş halka küpe taktım güzel seçmişlerdi siyah rengin üstündeki kırmızı çiçekler , siyah kalın topuklu süet ayakkabılar ile çok güzel duruyorlardı . Banyodan çıktım kızların karşısına geçtim hope " çok güzel olmuşsun " dedi pansy sanki gurur duyarmışçasına konuştu " çok güzel durdu üstünde " dedi . Gülümsedim pansy " neyse hadi otur makyajını ve saçını yapalım " dedi kafa salladım pansy asa ile saç denerken hope asa ile oje seçiyordu .
" kızlar biraz abartı olmadı mı ? " dedim kızlar bana döndü gülümsediler hope " hayır çok güzel oldun "dedi gülümsedim sonra ikisine de sarıldım " iyi ki varsınız " dedim hope " iyi ki sen de varsın " dedi pansy "iyi ki sende varsın " dedi . Ayrıldım sonra gülümsedim black 'in yanına gittim ve sarıldım " annem bu aralar seninle ilgilenemedim o yüzden sana bu akşam süpriz yapacağım " dedim sonra kalktım ve asamı aldım elbisenin iç kısmında koyma yeri vardı oraya koydum hadi bakalım gidelim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasiaRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .