SALDIRI GÜNÜ :
Bu akşam saldırı yapıcaz . Bakalım dumbledore beni ailemden ayırmak neymiş göreceksin sen . Adam son gününde öğrencileri ile mutlu geçirsin . Bella " Ruby bunlar senin eşyaların tatlım " dedi .
Bayıldım çok güzellerdi . " Teşekkürler bella " dedim . Bella " son kez çalışalım öldüren lanete " dedi . Kafamı salladım . Bella zindana gitti ve köstebek getirdi . Bella " istediğini yapabilirsin tatlım " dedi . Kafamı salladım asamı botumun içinden çıkardım ve ona doğru tuttum . "Crusio " dedim . Bunu bir kaç defa tekrarladım .
Adamın her yeri kandı . En sonunda sıkıldım ve işi kökten halletmeye karar verdim . " AVADA KEDAVRA ! " diye bağırdım . Sonuç adam öldü . Gülümseyip bellaya döndüm . " Nasıl" diye sordum . Bella " tam bir black asilliğini taşıyorsun üstünde " dedi . Gülümsedim " bella ben odama çıkıyorum " dedim . Kafasını salladı .
Odama çıkmaya başladım pansy oje sürüyordu . " Ben geldim " dedim . Gülümsedi " hoş geldin balım " dedi . " Hoş buldum ben silahlarımı temizliyeyim nasıl olsa akşama lazım olacak " dedim . Pansy " Tamam " dedi .
Halkalarımı aldım ve silip daha keskin yapmaya başladım . Keskin olup olmadığına emin olmak için kapıya doğru attım ama keşke atmasaydım çünkü çocuklar içeri girdi ama kafalırını eğdiler .
" İyimisiniz ? " diye ordum . Draco " kafamızı eğmesek kafamız duvarda asılı olacaktı sen birde soruyor musun " dedi . Pansy " sizde kapıyı çalmadan girmeseydiniz " dedi . Ben bu kızı çok seviyorum . " Haklı burası bir oda ve özel alanımız buda kapı hani oraya çalınmak için konulmuş " dedim .
Draco " Biz hırsız değiliz " dedi . Yüzümü ekşittim . "Kim atmak ister " dedim . Cedric el kaldırdı ve dracoyu dışarı attı . " Draco sen bu espiriyi düşün öyle gel " dedim . Kafa salladı . Sonra kapı çalındı gel dedim . Tabiki dracoydu " pardon yaptığım espiriden ben iğrendim " dedi .
Onlarda yanımıza oturdular ve sohbet etmeye başladık . Bella " Çocuklar hazırlanın " dedi . Biz erkekleri odadan kovduk ve giyinmeye başladık .
Maskesi çok güzeldi kıyafetinin üzerine siyah pelerin giydi ve saçlarını sakladı . Bende giyindim . güzeldi benimkide .
Pansy "güzel oldun " . " Sende ama kolye ve bileziği çıkar " dedim . Pansy "niye " dedi . " Balım onlar sadece ikimizde olduğu için çabuk fark ediliriz dedim . Pansy " Haklısın ama nereye koyalım " dedi. " Getir sandığa koyalım ben ona büyü yapayım kimse alamasın " dedim . Elime koydu kolye ve bileziği bende çıkardım ve koydum .
Saçlarımı pelerinin içine sakladım nede olsa okuldaki tek mor saçlı benim . Aşağıya inip maskeyi taktık . Bella nın yanına gittik ve cisimlendik . Ah ne güzel tamda yemek yerken ortak salona ölüm yiyenler bastı . Bazıları şaşkınlık ile bakarken bazıları asalarını çıkardı bazıları kaçmaya başladı .
Dumbledore " Hemen gidin burdan " dedi . " Dumbledore nefesini fazla tüketme zaten son nefeslerin " dedim . Maskemin özelliği sesimi değiştiriyordu o yüzden rahat rahat konuşuyorum .
Profesörler ve gryffindor öğrencilerinden bazıları kaldı . Cissa mcgonagallı öldürmek için arkasından gitti . Dumbledore ' un önüne geçip asamı çıkardım ve etrafımıza kalkan sardım . Artık istediğim kişiler dışında kimse giremeyecekti .
SELAMLAR BÖLÜM NASIL ? BEĞENDİNİZMİ ? OY VERMEYİ UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM 😍😘🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .