Cedric ( arkadaşlar cedricte slytherin ve ölüm yiyen )
Cedric "çok güzel olmuşsun " " sende çok yakışıklısın " dedim . Cedric " bu dansı bana lütfeder misiniz ? bayan black " " Ah tabiki bay diggory " dedim.
Dans etmeye başladık . Sonra bir gürültü koptu . Ah tabiki ölüm yiyenlerdi bunların hepsi planlanmıştı . Cedrice bakıp gülümsedim . Oda bana gülümsedi kenara bir yere gittik . Sonra pansy ,draco ve blaise geldi .
Draco " hadi gidip alalım şu şeyi " dedi . Bizde normal öğrenciler gibi kaçtık ama biz başka birşey almaya . " blaise ve draco siz ikiniz diriltme taşını alın . Cedric sen asayı al bizde pansy ile görünmezlik pelerinini alalım " . Hepsi kafalarını salladılar ve biz gryffindor yatakhanesine gidip pottahırın odasını bulcaz .
" Pansy tutun bana " dedim tutundu kolyem boynumdaydı ve ışınlandık . Öğk iğrenç kırmızı sarı . " pansy bunlar nasıl yaşıyo " pansy " hiç bir fikrim yok iğrenç " dedi .
Pelerini aramaya başladık . Yok yok yok nerde bu . Lan tabi bu pelerin görünmez . Çekmecelerin yanına gittim . Evet tahmin ettiğim gibi burda . "Sit ŞİT pansy buldum " dedim . Pansy bana döndü ve gülümsedi . Pansye kolumu uzattım oda tutundu ve ışınlandık . Draco " Kızlar nerde kal- hass lan korktum " dedi . Tabi bunlar beklemiyordu bizi . " Buldunuz mu? " hepsi kafa salladı .
Büyük salona gittik ve ölüm yiyenler gittmişti . Dumbledore " Çocuklar çok üzgünüm ama balomuz burda iptal oldu " . Üzülmüş gibi yaptım . Odalarımıza çıkmaya başladık . Bütün Slytherin ölüm yiyen olduğu için biliyordu . " 1 , 2 ,3 ve 4 sınıflar hadi siz çıkın " dedim . Tabi onlarda dinledi bir insan Slytherin kraliçesine nasıl karşı gelirki .
" Evet tüm yadigarları aldık bunun şerefine çıkartın biraları ve viskileri ama 5. sınıflar siz kaymak birası içiyorsunuz " dedim . Slytherin'liler için parti yeni başlıyor.
Ay ben şok sabah erken kalktım gece çok içmiştik 4 gün sonra okullar gidecek bizde yılbaşı tatiline gidicez asa, pelerin ve taşı ben saklıyorum çünkü güçlerim ile büyü yaptım . Neyse dolabın önüne geçtim baktım baktım ve devam ettim . Değişik birşey giymeye karar verdim :
Oha bu bukadar renklimiymiş . Pansy kalktı bana döndü baktı gözlerini ovaladı . Pansy " Bugün kıyamet mi kopacak ay ben şok hem erken kalkmış hem de siyah dışında bir renk giymiş " güldüm . " Hadi kalk hazırlan aşağıya inelim " dedim . Gözlerini devirip yataktan kalkıp hazırlandı .
Aşağıya indik . Draco su içiyordu beni görünce suyu fışkırdı sonra blaise baktı gözleri kocaman oldu cedric baktı onunda öksürük tuttu . Ben ve pansy gülmeye başladık . Draco " kuzen sen siyah yok ve erken indiniz " Cedric " dracoya katılıyorum " blaise "bende " . Pansy " ben ilk gördüğümde şok geçirdim " dedi .
" Abartmayın diycem ama demiyorum çünkü bende şok oldum ama neyse aşağıya inelim " dedim . Büyük salona girip slytherin masasına oturduk . Hayır yani ne var alt tarafı mor yeşil giyindim ya herkes bana bakıyor .
Dumbledore " evet bugün kılıç ile dövüş yapacak binalardan seçilenlerden dedi .
SELAMLAR BU BÖLMÜN SONUNA GELDİK OY VERİN YORUM YAPIN PLS 💕💕😍😍❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasyRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .