Başlayalım bakalım dumbledore . "Crusio" asasıyla engelledi beni. Bu adamdan nefret ediyorum ama ben ondan daha güçlüyüm "Crusio" dumbledore "expelliarmus " ölmüyor lan sinirleniyorum .
Asamı tekrar büyü atmak için uzatım . Ama olmaz ki haksızlık dumbledore asamı aldı . " Olmaz böyle bunak ama " . Harry ve diğer öğrenciler ve galiba yoldaşlık kalkanı geçmeye çalışıyordu . Asamı aldı ama benim silahlarım var .
Sırtımda takılı olan halkamı aldım . Halkayı ona doğru tutup fırlattım . Ve BİNGO! kollar gitti . Kan gölüne dönüşmüştü . Harry ve yoldaşlık bağırıyordu . Mürver asası olsaydı belki % 5 yenme ihtimali vardı ama yok asamı aldım zaten halka geri gelmişti seviyorum bu halkayı .
Dumbledore ' un kulağına eğildim ve şunları dedim " Dumbledore eğer beni ailemden ayırmasaydın senin tarafında olurdum ama belki " . Dumbledore ' un gözleri büyüdü " ruby sen misin? " kafamı salladım . Sesi kimse duymamıştı çünkü ses geçirmezdi kalkan . Artık vakti gelmişti " AVADA KEDAVRA " asamdan ışık çıktı ve bum bunak öldü .
Bella " hadi gidiyoruz " diye bağırdığını duydum . Kalkanı açarsam heran üstüme saldıracak bir grup insan vardı . Acaba şu bulanığı öldürsem ne olur . Ama şimdilik hediyem olsun diye halkayı alıp kalkanı indirdim ve hermione ' nin koluna denk getirdim hermione artık tek kollu olacak koşarak gitmeye başladım .
Bella ' nın yanına gittim ve cisimlendik . Malikaneye gelmiştik içeri girdik . Bella " beş dakikalığına odalarınıza gidin üstünüzü değiştirin gelin " pansy ile yukarı çıktık üstüme bir tane siyah boğazlı kazak , siyah kot , topuklu ayakkabılarımı son olarak hırkamı giydim .
Pansy ' yi beklemeye başladım . Şükür geldi ondada siyah boğazlı kazak kot ve topuklu vardı ama onun kazağa daha farklıydı .
" Al bakalım kolyen ve bileziğin " pansy " saol aşkım " dedi ve taktı bende taktım . Aşağıya inmeye başladık ve toplantı salonuna girdik lord ordaydı bizde yerimize oturduk lord konuşmaya başladı . Lord " sizi izledim tebrik ederim bir sıkıntı çıkmadı hatta ruby bir hediye bile verdi onlara dimi ruby ? " " evet lordum " dedim .
Bella " lordum ruby ne hediyesi vermiş " lord " Meşhur bulanığımız yani hermione ' nin kolunu kesti ruby bu davranışın plana uymayışın ne kadar sinirlendirse de bir bulanığı kesmen hoştu . Neyse toplantı bitmiştir bugün yılbaşı ve kutlayın eğlenmek sizin de hakkınız " ve toplantı salonunu terk etti .
Hepimiz salona indik ve ateş viskisi içmeye başladık . Bella bana bakıp bakıp duruyordu bir sıkıntısı olduğu belli idi . " Abla ne söyleyeceksen söyle " bella " biz seni yani sen ve cedrici nişanlandırmaya karar verdik" . Ne ağzımdaki viski yüzünde öksürük tuttu cedric püskürdü viskiyi pansy yanımda olduğu için sırtıma vurmaya başladı .
SELAMLAR SİZCE CEDRİC VE RUBY NİŞAN YAPACAKMI ? BU BÖLÜMÜ BEĞENDİZİNMİ ? OY VERMEYİ UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM 😘🥰💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Kardeşler
FantasíaRuby mia black . Bellatrix ve Narcissan 'ın dumbledore tarafından yetimhaneye bırakılan kardeşi. Bu kişi öyle kötülükler yapacak ki herkes ondan korkacak . Mugglelerden nefret ediyor gerisini öğrenmek için buraya gelin .