#2 Wyznanie miłości Kagami

174 7 10
                                    

*Następnego dnia*

Marinette

Jak zwykle nie obudziłam się sama. Kiedy spałam w pewnym momencie moje kwamii (Tikki) powiedziała a raczej krzyknęła -Marinette!! Wstawaj!! Nie ma czasu!! Ja przykryłam się kołdrą strasznie zaspana. A moje Kwamii powiedziało -Dobra! Może to cię postawi na nogi!! Jest już 7:55! Po tych słowach poczułam strach że się znowu spóźnię. -Co??? Mam tylko 5 minut na przyszykowanie się! Ja prędko wstałam z łóżka, zjadłam szybko śniadanie, umyłam zęby i się przebrałam. No i przyszykowałam się więc wyszłam szybko z domu i pożegnałam się z mamą i z tatą.

*W szkole*

Alya jak zwykle na mnie czekała a w tym czasie jak na mnie czekała rozmawiała sobie z nino. Wbiegłam do szkoły i powitałam się z Alyą. Alya powiedziała do mnie -Ehhh tak jak zawsze! Dobra tym razem nie spóźniłaś się zupełnie! Bo zostało ci jeszcze 40 sek dziewczyno! Ja cała zadyszana i zmęczona powiedziałam -Chociaż to to, dobrze😆! No i zadzwonił dzwonek. Wszyscy wszedli do klasy i przywitali się z naszą ulubioną panią, panią Bustier. W klasie jak zawsze z resztą zarumieniłam się na widok Adriena.

*Po lekcjach*

Adrien

Było już popołudnie co oznaczało że mam szermierkę. Strasznie nie wyspany szedłem na lekcje szermierki. No i byłem już tam. Walczyłem z Kagami. Jak zawsze wygrała ze mną. Po szermierce usiadłem sobie na ławeczce a koło mnie usiadła Kagami która powiedziała -Adrien! Mogę ci coś powiedzieć? Ja popatrzyłem na nią i pokiwnąłem głowę na Tak. -Słuchaj... To będzie dla mnie najważniejszy moment w życiu i zdaje sobie z tego sprawę ale dużo nad tym myślałam i..... Ja coraz bardziej ze zdziwieniem się na nią patrzyłem co jest takiego ważnego żeby mi o tym mówić?? Pomyślałem sobie w tedy że może jej mama umarła!! Albo że pali się jej dom!! Zaczynałem się coraz bardziej bać! W końcu Kagami wydusiła to z siebie - Ehh muszę to powiedzieć! Muszę!! ....... Ja kocham cię Adrien! Jesteśmy sobie przeznaczeniem i... I przerwałem jej bardzo zdziwiony i trochę zawiedziony, powiedziałem -Zaraz co???!??! Kagami bardzo uśmiechnięta powiedziała z satysfakcją -Tak! Już drugiego spotkania wpadłeś mi w oko i się w tobie zakochałam!

Przerwałem jej trochę zmieszany życiem -Kagami!! Bardzo doceniam to co przed chwilą powiedziałaś, i jest mi miło, Ale moje serce należy do kogoś innego. Przepraszam Kagami ale ja kocham inną dziewczynę! Kagami w tej chwili wyglądała jak by chciała znaleźć tą dziewczynę i ją zabić! Trochę się jej bałem że zaraz mi coś zrobi ale to naprawdę w minimalnych procentach się jej bałem. I w końcu powiedziała - Tak! Masz racje! Nie potrzebnie w ogóle to powiedziałam jak i tak wiedziałam że taki chłopak jak ty kocha inną dziewczynę! Bardzo zawiedziona to powiedziała. Odparłem -Kagami!? Wszystko okej? Powiedziała - Tak!! Nie przejmuj się mną! Ja się sobą zajmę! Powiedziała to ze łzami w oczach lecz miała głowę w dół i nie wiedziałem że płakała. - No dobra! Ale jak się coś będzie działo od razu mnie powiadom! Kagami powiedziała - Okej! A teraz idź bo się spóźnisz! Mówiła to tak cicho że ledwo co ją usłyszałem. No i poszedłem

***

Ja wyszedłem byłem bardzo zdziwiony życiem. Moje kwamii powiedziało - No no! Widzę że kagami bardzo się stara żebyś był tylko jej haha 😂😂. Plagg zaczął się tak śmiać że ledwo co połykał swój ser. -Daj spokój Plagg!! Wiesz że kocham tylko biedronkę i nie zrezygnuje z niej!! Plagg powiedział zza mojej białej bluzy - Ale z ciebie nudziarz!! Czy nie tak łatwo jest się po prostu zakochać w innej dziewczynie i tyle? Plagg mnie już naprawdę zaczął wkurzać ale powiedziałem - Nic na to nie poradzę! Serce nie sługa. A z resztą nie moja wina że biedronka urodziła się taka piękna. Z kostiumem i bez niego! Plagg wyjęczał - Jak ty nawet nie wiesz jak ona wygląda bez maski. Ja zaraz wybuchnę! Od kiedy Plagg się czepia mojego życia?!? Odpowiedziałem - I tak wiem że jest bardzo piękna bez tego kostiumu!

Poszedłem już do domu trochę przytłoczony tą sprawą co się stała kilka minut temu.

💖 Pragnę Jej - Miraculous LADRIEN 💖 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz