#1 Marinette i Adrien Zaczynanie projektu

315 11 9
                                    

Marinette

Jestem w szkole ale znudzona, chociaż pani Bustier wspomina o jakimś Plakacie w parach i podzieliła wszystkich w pary.
Pani bustier- Pierwszą parą będzie: Nataniel i Nino, w drugiej grupie będzie: Rose i Juleka. W trzeciej grupie będzie: Alya i Chloe. I w czwartej grupie będzie Marinette i Adrien.
Bardzo się zarumieniłam ale strasznie się bałam robić z Adrienem projekt.
Alya- Ooo no no widzę że pani Bustier ma dobry gust u ciebie, u mnie nie.
Powiedziałam: Oo nie, jak ja mam robić z nim plakat? Alya pomóż mi błagam!!!
Alya-Spokojnie Mari. Wszystko będzie dobrze.
Po lekcji podszedł do mnie Adrien i powiedział: No Mari to ty wybieraj jaki projekt będziemy robić.

Ja bardzo zarumieniona i bardzo czerwona trochę bałam się powiedzieć do niego cokolwiek ale się odważyłam i powiedziałam: Eeeee ummm..... Ha ha może ty coś wypierz eeee znaczy wybierz!!!!
Adrien-Eee okej, dobra może zrobimy projekt jak pomagać zwierzętom?
Ja wypatrowałam się na niego odkąd do mnie podszedł ale trzęsłam się też trochę ze strachu że coś powiem nie tak.
Adrien- Marinette!?? Marinette coś nie tak?
Mari - Eee co?
Blondyn do mnie powiedział - Wszystko w porządku? Nie odzywasz się już chyba 4-5 minut!
Ja odpowiedziałam - Aaaa tak haha wszystko dobrze😅
Adrien - To dobrze. Wracając do tematu, robimy projekt jak pomagać zwierzętom?
Mari - Aaaa umm no j-jasne
Adrien - Albo nie! Wiem! Zrobimy projekt o miłość! Co ty na to?
Po tym słowach się bardzo zarumieniłam i nie wiedziałam co powiedzieć, ale sie odważyłam -O miłość?? Aaaa n-no tak to jest świeży eee znaczy świetny pomysł !😁

Adrien - Ufff dobra! To zrobimy!
Nagle podbiegła do mnie Alya i kazała mi już iść bo ma mi pomóc z zadaniem a jest już po 19.
Alya - Mari!! Chodzi już! Jest już 19 i nie mam zamiaru nadal czekać!
Blondyn spojrzał się na mnie i się uśmiechną po czym odpowiedział - Nie wahaj się! Idź do Alyi! Najwyżej jutro do kończymy. Po czym na jego twarzy zobaczyłam lekki uśmiech
-D-Dobrze! N-No tooo eee paa!
Chłopak też wyjękną słowo "Pa" i poszłam za Alyą.

Adrien

Po spotkaniu z Mari zacząłem myśleć o Biedronce. O mojej miłość do niej. W mojej głowie już było widać jej małą słodką twarzyczkę, piękne błękitne włosy i niebieskie jak ocean oczy. Kiedy o niej myślę po prostu na mojej twarzy wlatują rumieńce że nie mogę tego wprost opanować. Po czym moje stworzonko (Plagg) odpowiedział - No co tak się rumienisz? Nie masz nic lepszego do roboty?
-Daj spokój plagg! Rumienie się bo myślę o biedronce! Jej włosy są jak błękitne niebo a oczy jak ocean. Zacząłem gadać szczegóły w jej pięknym wyglądzie. Po czym stworzonko z pod białej bluzy jękneło cichutko - O nie! Zaczyna się! Bardzo szczegółowo opisywałem jej piękny, słodki wygląd.

Ta myśl żeby stworzyć projekt o miłość dała mi biedronka. Zacząłem w pewnym momencie o niej myśleć jak gadałem z Mari i wymcknęło mi się to słowo.

***
Wróciłem do domu. Ciągle myślałem o mojej biedronce, i nawet coś się we mnie obudziło że chce teraz przy niej być i pokazać kim tak naprawdę jestem. Chciałem wyznać jej miłość ale wiedziałem że mnie odżuci. Lecz nie poddaje się! Czuje że kiedyś zdobędę jej serce.
( o 1:00 )
Dalej nie mogę zasnąć. 𝑪iągle myślę o biedronce z resztą tak jak zawsze ale dziś myślałem o nie bez przerwy. Jej słodki ,miły uśmiech nie dawał mi spać. Aż w końcu o 1:40 zasnąłem.

💖 Pragnę Jej - Miraculous LADRIEN 💖 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz