Marinette
Po spotkaniu z Adrienem uspokoiłam się bo znów po koniec zaczęłam się przy nim jąkać jak szalona. Wtedy przyszła do mnie Alya. Powiedziała - Dziewczyno!! Nie uwierzysz jakie złoto znalazłam! Patrz! Jest taki konkurs do którego trzeba się zgłosić. No i po prostu zgłaszasz się tam i masz do wyboru: Jechać do Nowego Yorku na parę dni i tam szyć sławnym osobom, Randka z nie wiem kim, piknik z przyjaciółmi i 50K zł. Szczerze? Byłam podekscytowana tą pierwszą propozycją bo tą drugą nie za bardzo. Tak marzę o wspólnej randce z Adrienem ale nie wiadomo jednak z kim ją będe miała. Po za tym sławny model znany na całym świecie pewnie nawet nie zawraca sobie głowy tymi bzdurami. Powiedziałam -Serio można pojechać na kilka dni do Nowego Yorku i tam projektować?! Chcę! Chcę się zapisać! Na co dziewczyna odparła z takim samym zapałem -dobra dziewczyno! też się zapisze!
Adrien
też dostałem powiadomienie o tym. Byłem trochę podekscytowany tą Randką ale z kim? Chciałem i to bardzo chciałem randkę z Biedronką ale nie wiadomo kto mi by się trafił, a nie chce z kimś kogo nawet nie znam, to bez sensu. Postanowiłem jednak że piknik z przyjaciółmi to będzie dobre rozwiązanie. Zapisałem się i oczekiwałem.
Marinette
*2 godziny później*
Dostałam nagle powiadomienie z napisem "Brawo biedronko! Właśnie wygrałaś randkę z kimś kogo imię podeślemy ci już niedługo!..." Powiedziałam -Zaraz co? Biedronko!? Ale skąd... Spojrzałam na jakim jestem koncie i okazało się że jestem na koncie Biedronki czyli mnie ale po przemianie. -O nie! Tikki zapomniałam się przelogować na konto MARINETTE! Stworzono powiedziało -No to mamy problem...Adrien
Też dostałem powiadomienie z napisem "Brawo Adrienie! Właśnie wygrałeś randkę z kimś kogo imię podeślemy ci już niedługo" Zaczynałem już żałować że się na to zapisałem bo nie chce iść na randkę z inną dziewczyną niż Biedronką. Powiedziałem -O nie! Plagg mam randkę z kimś innym niż biedronką! Plagg powiedział -A skąd wiesz że z kimś innym niż z biedronką? Nie jesteś święty że wszystko wiesz. Wymądrzałe stworzonko przerwało mi z widocznym podirytowaniem. Czułem zażenowanie przez Plagg'a. - Ja już wiem że to nie będzie ona, ona w takie bzdury się nie bawi! Plagg - Ehhh typowa młodzież! Powiedziałem - Nie! Nie pójde tam! Nie chce żeby ci organizatorzy decydowali za mnie z kim i gdzie mam iść, to już za dużo.
Ani nie chce iść na randkę z kimś nieznajomym kogo nawet na oczy nie widziałem. Plagg zaczął mnie jeszcze bardziej przybijać -A wiesz że jak się tam chodzi na randkę z kimś to się w sobie zakochają? Haha. Powiedziałem -Dzięki plagg za wsparcie wiesz?! Teraz jszcze bardziej tam nie pójdę! Minęło parę godzin i już dostałem powiadomienie z kim idę na randkę ale i tak już zadecydowałem. Powiedziałem -O nie! Powiadomienie. Plagg powiedział -No dawaj! Dowiesz się z kim idziesz na randkę.Powiedziałem -Nie pójdę tam Plagg! I przeczytałem powiadomienie, było w treści napisane: "Dzień dobry Adrienie! Właśnie już wiemy z kim idziesz na randkę! To jest biedronka! Spotkajcie się przy fontannie ale w budynku o 19:00" W pewnym momencie tak się ucieszyłem że wrzasnąłem na cały mój dom -Z B-Biedronką?!? Powiedziałem. Patrzyłem na otwarte okno cały zamarzony i cały zarumieniony a Plagg odparł -A teraz idziesz ?😏 powiedziałem podekscytowany i cały wesoły z tej informacji. -Z m-moją biedronką?! Plagg!! Szykuj mi perfumy z najładniejszym zapachem! Przynieś mi szczotkę i żel do włosów! Nie wierze... Będe miał randkę z moją biedronsią! Innego wspanialszego dnia nie było! Moja marzenie się niedługo spełni! Znowu odparłem -Wyobrażasz to sobie Plagg?! Nie wierze że będę miał randkę z biedronką...
CZYTASZ
💖 Pragnę Jej - Miraculous LADRIEN 💖 [ZAKOŃCZONE]
Romance- Adrien nie może zapomnieć o swojej Pani, cały czas o niej myśli. Jednak pewnego dnia dzieje się coś co odmienia życie Adriena na jeszcze lepsze. Czego tak naprawdę Adrien/Kot pragnie? Czy ma szanse u swojej Pani? Czy biedronka go pokocha? Cz...