#12 Lila i jej zazdrość i nowy związek?

72 4 0
                                    

Adrien

Ponieważ ten list mógł być od mojej ukochanej, zawiesiłem sobie go na ścianie żeby przypominać sobie o biedronce. Ponieważ była już osiemnasta czas na kolację. Nie wiem jak reszta ale ja tak wcześniej jem kolację, tak już mam. Zrobiłem sobie płatki na mleku. Oczywiście stała przy mnie Natalie, jak zawsze. Ale dostała jakieś wyzwanie od mojego ojca i poszła.

Gdy jadłem poczułem jak mój telefon brzdękł. Było to powiadomienie z Instagrama. Kiedy spojrzałem od kogo dostałem to powiadomienie pisało że to Chloe.

Więc wszedłem w jej najnowsze zdjęcie robione kilka sekund temu a kiedy zobaczyłem to zdjęcie nie mogłem uwierzyć w to co zobaczyłem.

Na zdjęciu było widać Chloe całującą Lukę w policzek. A w opisie było napisane:
"Z moim kochanym misiem 🥰 Kocham Ciebię Misiu ❤ "
-Zaraz, zaraz... Oni są razem?! Że co takiego? Z tego wrażenia wyplułem mleko z płatkami.

Jak się później okazało musiałem szybko posprzątać, bo jakby to mój ojciec zobaczył, zatłukł by mnie. Dosłownie. Jak sprzątnąłem siadłem na krześle i ponownie wyciągnąłem telefon.

Znów wszedłem w zdjęcie Chloe i Luki. Oczy miałem całe wytrzeszczone. Czy to sen?! Nie dość że Luka i Chloe są razem to Chloe zupełnie inaczej wygląda! Ja przez chwile jej nie poznałem. Ja nie jestem zazdrosny że są razem, wręcz przeciwnie. Cieszę się z tego powodu i życzę im jak najlepiej ale to po prostu przez to zdziwienie tak zareagowałem.

Po chwili wszedłem w wiadomość z Chloe i napisałem

Adrien: Chloe? Czy ty i Luka jesteście razem?

Chloe: Tak.

Adrien: To bardzo się cieszę. A w ogóle fajna ta nowa stylówka.

Chloe: Dzięki, dzięki. Tylko żebyś się nie zakochał 😂❤

Adrien: No co ty? Kocham inną dziewczynę ale muszę przyznać że fajnie wyglądasz 😊👍

Chloe: Dziękuje 💗

Adrien: Naprawdę się zmieniłaś. Teraz inaczej się z tobą piszę 😅

Chloe: A to źle czy dobrze ? 😂

Adrien: Właśnie NAJLEPIEJ! Od razu można z tobą normalnie pisać. I to mi się podoba 👍

Chloe: Wiesz, zmieniłam charakter na lepszy i wydaje mi się że teraz dużo osób mnie polubiło.

Adrien: No jasne! 😸

Odłożyłem telefon i poszedłem do swojego pokoju.

Od razu jak wszedłem usłyszałem głos Plagga który mówi -To dasz mi ten ser czy nie?
-Serio nawet godziny nie możesz wytrzymać bez sera? Przewróciłem oczami. -Nie narzekaj tylko mi daj!

Nic nie powiedziałem tylko głęboko westchnąłem. Dałem Plaggowi ten ser a po chwili usiadłem na łóżku gubiąc się we własnych myślach.

Uznałem iż jest niedziela, trzeba gdzieś wyjść. Powiem ojcu jakąś wymówkę np. fotograf kazał mi do niego teraz przyjść.

💖 Pragnę Jej - Miraculous LADRIEN 💖 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz