Sınır: +19 oy, +100 yorum
"Bir şey yaptığımız yok Harry." dedim düşmemek için ona tutunmuştum ve kelimeler ağzımdan yuvarlanarak çıkmıştı. Harry dengemi sağlayamadığımı fark ettiğinde belimden tutarak bana yardımcı oldu.
"Tanrım, sen sarhoşsun." dedi, önce bana sonra Connor'a bakarak. Connor hiçbir şeyin farkında olmadan umursamazca duruyordu.
"Gidelim." dedi Harry ve kollarımı kendi omzuna doğru attı. "Harryy daha parti devam ediyorr." dedim ağzımdaki kelimeleri yayıyordum ve başım çok fazla dönüyordu, ağzımdan çıkan kelimelerin farkında değildim.
Harry beni umursamadı bile ve beni peşinden sürüklemeye devam etti. Bana kızdığını suratından anlıyordum. "Harry neden kızgınsın?" Evet, dünyanın en aptalca sorusunu sormuştum.
"Bunu sen ayık olduğunda konuşacağız." dedi bana derin bir bakış atarak. Siktir, niye korkmuştum? Yavaş yavaş beni ilerletmeye devam ediyordu.
En sonunda arabanı önünde durduk. Pozisyon değiştirdik, şimdi göğsüne tutunuyordum. Harry beni arabaya bindirirken bir anda duraksadı. Saçlarımı boynumdan çekti, gözleri bir noktaya takıldı ve kaşları çatıldı. Şu an aşırı yakışıklı duruyordu.
Ellerini boynumda bir noktada gezdirince canım acıdı ve acıyla inledim. "Boynuna ne oldu??" demesiyle açıkta kalan boynuma baktım.
Siktir, kızarıklıktan morarmaya dönmeye başlamıştı. Kendime bile açıklayamayacağım şeyi ona nasıl açıklayacaktım ki? Uzun bir süre ne diyeceğimi düşündükten sonra, tam bir şeyler gevelemek için ağzımı açmıştım ki benden önce davrandı.
"Her neyse, arabaya bin." dedi sertçe. Dediği şeye uydum ve elinden destek alarak arabaya bindim.
Yanıma oturdu ve arabayı sürmeden öylece bekledi. Yüzüklü elleri sımsıkı direksiyonu tutuyordu ve gözleri direksiyona bakıyordu.
En sonunda arabayı sürmeye başladı. Yolu kusmamak için gözlerimi sımsıkı kapayarak geçirdim. Harry de, ben de tek kelime etmedik. En sonunda eve geldik ve beni arabadan indirdi.
"Louis evde değil, o gelmeden seni ayıltmalıyız." dedi asansöre binerken. Ona kafamı sallamakla yetindim. Başımın dönmesi az da olsa hafiflemişti ama hala kötü durumdaydım.
Harry'nin nasıl ayıltmayı planladığı hakkında da hiçbir fikrim yoktu. Evin önüne geldiğimizde dar pantolonunun cebinden anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı.
Girer girmez ayakkabılarımı çıkarıp kendimi koltuğa attım. Harry de montunu çıkarıp peşimden gelmişti.
"Bella seni duşa sokmalıyız." dedi. Ah, bu hiç iyi bir fikir değil.
"Harry duşa gerek yokk, yüzümü yıkasak yeterr." dedim hala kelimeler ağzımdan abuk subuk bir şekilde çıkıyordu.
"Yüzünü yıkamakla ayılmayacağını ikimiz de biliyoruz. Ayrıca alkol ve sigara kokuyorsun." dedi. Siktir, haklıydı ama duş alabilecek halde olduğumu sanmıyorum.
Beni koltuktan kaldırdı, banyoya doğru önden ilerledim. Sadece uyumak istiyorum.. Banyoya girdim, arkamdan kapıyı kapatacaktım ki Harry'nin de içeri girdiğini görünce içimden söylendim. Yanımda mı duracaktı??
"Tek başına duş alabilecek durumda olduğunu düşünmüyorsun herhalde." dedi, yüzümdeki ifadeden onun gelmesini beklemediğimi anlamıştı. Ah, harika.
"Harry tek başıma girebilirim gelmene gerek yok." dedim. Tabii ki onsuz girebilirdim. Birazcık başım dönüyor o kadar.
Harry biraz düşündükten sonra "Pekala, ben kapının önünde bekliyorum." dedi bilmiş bir tavırla. Hah, sanki onsuz yapamayacakmışım gibi. Duşa doğru yaklaştım. "Ah, sikeyim!" Ayağım takıldı ve yere doğru düşecekken duvara tutundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You- Harry Styles
FanficOne Direction grubunda olan Louis Tomlinson'ın kardeşi Bella, üniversite için abisinin yanına taşınmak zorunda kalır.