Sınır: +37 oy, +170 yorum.
Alarmımın sesiyle yüzümü ovuşturdum. Birkaç dakika ayılmaya çalıştıktan sonra yavaşça yataktan kalktım.
Ah, siktir. Kasıklarımda hissettiğim ağrıyla küfür ettim. Harry... Dün yaşadıklarımız gözümün önünden geçmişti, Tanrım bunun olduğuna hala inanamıyordum.
Kasıklarımı çok zorlamamaya çalışarak ağır hareketlerle aynanın karşısına doğru ilerledim. Sikeyim dün gece gerçekten sert geçmişti. Aynada kendime çeki düzen verdim ve üstümü değiştirdikten sonra tuvalete gitmek için odamdan çıktım.
Kimseyle karşılaşmadan tuvalete vardım. İşlerimi halledip çıktıktan sonra Louis'i gördüm.
"Günaydın." dedi gözünü ovuşturarak. "Günaydın." cevapladım. "Dün gece o kadar ağır uyumuşum ki uyanamıyorum." dedi esneyerek. İçimden şükrettim.
"Çocuklar kahvaltıya bize gelecekler." diye ekledi. "Harry uyanmıştır umarım çünkü kahvaltıyı ona hazırlatacağım." diyerek devam etti. Dün gece Harry'nin de yorulduğunu düşündüğümde kendi kendime gülümsedim.
"Kalkmış mı diye bakmaya giderim sen yüzünü fala yıka ayıl." dedim saçını karıştırarak. Ayakta uyuyordu. Eliyle tamam işareti yaparak tuvalete doğru ilerledi.
Harry'nin odasına doğru yol aldım. Odasının kapısı açıktı ama Harry yoktu. Kasıklarımdaki ağrı artmaya başladığından biraz sekerek yürümeye başlamıştım. Salona doğru ilerledim. Harry kalkmış olmalıydı.
"Günaydın." dibimde duyduğum boğuk sesle irkildim ve hızlıca arkaya döndüm. "Korkuttun." dedim üstünü inceleyerek. Nefes kesici gözüküyordu.
"Mutfaktaydım. Dün gece iyi uyudun mu?" soruş biçimi oldukça imalıydı. "Evet çok iyi uyudum." dedim ona gülümseyerek. "Buna sevindim." dedi dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı.
"Günaydın Harry." Louis'nin salonda belirmesiyle refleks olarak Harry'den uzaklaştım.
"Sana da günaydın Louis." dedi Harry. "Kahvaltıyı hazırlayalım Niall'lar yakında gelir." dedi Louis. Hep birlikte mutfağa doğru ilerledik.
"Bella bacağın mı ağrıyor?" Louis'nin sorusuyla arkama döndüm. "Nerden çıkardın?" diye sordum. "Zorlanarak yürüyorsun gibi geldi. Öyle değil mi Harry?" Harry'e baktığımda ufaktan sırıttığını gördüm.
"Evet bana da öyle geldi." dedi gözlerini bana dikerek. Tanrım. "Bacağımı masaya çarpmıştım. Hala biraz acıyor ondan olmalı." dedim hızlıca.
"Bu kadar acıdığına göre çok sert çarpmış olmalısın." dedi Harry imalı bir şekilde.
"Evet Harry. Biraz sert çarptım." Dedim imasına karşı gözlerimi devirerek. O ise arsız bir ifadeyle suratıma bakıyordu. Onları umursamayarak kahvaltı için yardım etmeye koyuldum
Masayı büyük uğraşlar sonucu hazırlamıştık. Kapı çaldı. "Ben bakarım." dedim Harry ve Louis'e doğru. Kapıya doğru ilerledim.
"Günaydın!" Niall üstüme atlayarak bana sarıldı. "Yavaş Niall." dedim canımın acımasıyla. Arkasından Zayn ve Liam geliyordu. "Hoş geldiniz çocuklar." dedim ve hepsiyle hafifçe sarıldık.
"Size harika bir kahvaltı hazırladık." dedim içeri doğru ilerleyerek. "Çok açım." dedi Liam ve içeri daha hızlı ilerlemeye başladı. Zayn de ona yetişince Niall'la arkada kaldık.
Niall beni durdurdu. "Bugün iyi tarafından kalktın galiba." dedi tek kaşını kaldırarak. "Neden ki?" diye sordum, neyi sorguladığını anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You- Harry Styles
FanficOne Direction grubunda olan Louis Tomlinson'ın kardeşi Bella, üniversite için abisinin yanına taşınmak zorunda kalır.