Sınır: +34 oy, +150 yorum
Sol alttaki yıldıza basarak oy verirseniz sevinirim!!
"Seni onlardan çok daha iyi hissettireceğim.." boğuk sesiyle fısıldar bir ses tonuyla söyledi. Siktir. Ona cevap veremedim. Öylece kalakalmıştım. Beynim bu anın gerçekliğine hala inanamıyordu.
"Sanırım kıyafet olayını eşitlemeliyiz." vücuduma göz atarak konuştu. Sadece altım giyinikti. Harry ise sadece boxerlaydı ve bu görüntü karşısında nefesim kesiliyordu. Elleri bir anda beni kavradı. Yavaş hareketlerle kasıklarıma doğru ilerlerken kıvranıyordum.
Pantolonumun düğmesini açmaya başlamasıyla yutkundum. Önümdeki görüntüyü daha detaylı inceledim. Üstüme eğilmiş, oldukça odaklı bir şekilde büyük elleriyle pantolonumun düğmesini açıyordu. Saçları dağılmıştı, dudakları ise her zamankinden daha fazla öpülesi duruyordu. O pantolonumu çıkarmaya devam ederken ellerimi dudaklarının üstünde gezdirdim. Dudakları nasıl bu kadar güzel olabiliyordu??
Parmaklarımı dudaklarında gezdirmeye devam ederken gözlerini benimle buluşturdu. Pantolonumu rahat çıkarması için belimi kaldırdım. Pantolonumu çıkardıktan gözlerini vücudumdaki tek kumaş parçasına dikti. Eli iç çamaşırımın başlangıç yerinde ileri geri hareket etti. Sadece tenimi okşamasına rağmen bayılmak üzereydim.
Elleri acı verecek kadar yavaş hareketlerle iç çamaşırıma doğru ilerlerken sıcak nefesini hissettim. İzin alır bir şekilde bana baktığında ona hızlıca kafamı salladım. Konuşamıyordum. Dilim konuşma işlevini bu gece kaybetmişti. Parmaklarımı saçlarına doğru ilerlettim. Tam o sırada iç çamaşırımın üstünden yavaşça beni okşamaya başladı. "Ah H-harry." Hareketlerini hızlandırdığında inler bir şekilde söyledim.
İç çamaşırımın üstünden bunu yapması işkence gibiydi. Aklımı okumuş bir şekilde hızlıca iç çamaşırımı indirdi. Parmakları hiç vakit kaybetmeden yaptığı işe geri dönmüştü. "Islaksın." hareketlerine devam ederken boğuk sesiyle konuştu. "N-eden acaba Harry." inlemeye benzer bir şekilde cevap verdiğimde yaramazca gülümsedi.
Yaramaz gülümsemesinin ardından bacaklarımın arasındaki parmaklarının ikisini aniden içime itti. "Siktir!" Tanrım bu işte çok iyiydi. Dudaklarını yaladı ve ben zevk içinde altında kıvranırken hareketlerine devam etti.
"Harry, lütfen." diye yalvardım. Midem kasılıyordu. "Daha fazlasını mı istiyorsun?" diye sordu. "Seni içimde istiyorum." dedim kararlılıkla. Ellerini durdurduğu anda hemen harekete geçtim ve boxerının lastiğinden tuttum. Boxerını tutarken bir saniyeliğine gözlerinin içine baktım. Ve hızlıca aşağıya çektim. Ortaya çıkan sertleşmiş penisiyle karşı karşıya geldiğimde yutkundum. Beklediğimden daha büyüktü.
Ellerimi v çizgisine koydum ve yavaşça aşağı indirdim. Uzunluğunu kavradığımda başını geriye attı. Bunun sadece benim için olması büyüleyiciydi. Elimi birkaç kez yukarı aşağı hareket ettirdim. Küçük küçük inlemeler bırakırken adımı inledi.
"Siktir, seni istiyorum." ellerimi çektiğimde konuştu. Doğrulduğunda yüzüme doğru eğildi ve sert bir şekilde öptü. Bacaklarımın arasına girdi. Uzunluğu özel bölgeme değdiğinde titredim. İçime bir an önce girmesi gerekiyordu yoksa bayılacaktım. "Bir saniye bekle." üzerimden kalkmaya yeltenerek söyledi. Ne yapacağını anladığımda onu durdurdum.
"Hap alırım." hızlıca söyledim. "Pekala ama tek seferlik." dedi ve dudağıma yapıştı.
"Seni hiç hissetmediğin kadar iyi hissettireceğim." dedi boğuk sesiyle. Kalçasını benimkiyle aynı hizaya getirdi. "Hazır mısın?" siye sorduğunda isyan ederek cevapladım "Sikeyim Harry gir artık." Parmaklarıyla belimi kavrayıp tek seferde içime girdi. Bu ani hareketiyle inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You- Harry Styles
FanfictionOne Direction grubunda olan Louis Tomlinson'ın kardeşi Bella, üniversite için abisinin yanına taşınmak zorunda kalır.