Bölüm 17

454 47 247
                                    

Sınır: +35 oy, +160 yorum

"Ne saçmalıyorsun Niall?" Harry kızgın bir şekilde sordu. Harry de bende oldukça gergin ve kızgın bir şekilde Niall'a bakıyorduk.

"Tamam sakin olun." dedi Niall elini havaya kaldırarak. "Benden birlikte olduğunuzu gizlediğiniz için ufak bir şaka yaptım. Şimdi kavga falan etmeyin." Sikik Niall. Beni ne kadar korkuttuğunun farkında mıydı?? Harry'nin yüzüne baktığımda onunda rahatlamış ifadesini gördüm.

"Birlikte değiliz Niall, senden bir şey sakladığımız falan yok." dedim ona kızarak. "Aynen yarım saattir belini okşayan benim zaten." Siktir gözüküyor muydu? Harry'le aynı anda şaşkınca birbirimize baktık.

Şaşırdığımızı anlayan Niall konuştu. "Oradan bakınca kör gibi mi gözüküyorum?"

"Niall sana söyleyecektim ama daha çok yeni ve kimsenin bilmesini istemiyoruz. Sakın Louis'e falan söyleme. Zaten aramızda çok bir şey yok, sadece takılıyoruz." dedim. Harry suratında anlamamış bir ifadeyle bana doğru döndü.

"Pekala sizi bu seferlik affediyorum ama yaşanan her şeyden haberim olması koşuluyla. Şimdi sorularımı cevaplayın. Seviştiniz mi?" Oldukça meraklı bir şekilde sorduğunda kıkırdadım.

"Hayır."

"Daha değil." Harry'le aynı anda cevapladık. Daha değil demesiyle karnımda bir fil tepiniyormuş gibi hissettim. Niall'ın abuk sabuk diğer sorularını cevaplamaya devam ederken kapı çaldı.

"Muhtemelen Louis gelmiştir Niall, sakın bir şey belli etme." dedim kapıyı açmak için hareketlenerek. "Tamamdır." diye cevapladı.

Kapıyı açtım. "Ben geldim!" dedi Louis neşeyle içeri girerek. Bana sarıldıktan sonra içeriye doğru adımladı.

"Eee neler yaptınız?" Louis kendini koltuğa atarken sordu. "Konuştuk." diye cevapladı Harry. Louis'nin yanında istemsizce geriliyorduk. Ona yalan söylemekten gerçekten nefret ediyorum.

"Harry senin için güzel haberlerim var." dedi Louis gülümseyerek. Harry merak eder bir şekilde sordu "Ne haberi?" Bende merak etmiştim. "Danielle'yi biliyorsunuz kız arkadaşım." Louis ve Danielle çıkmaya başlamıştı. Louis'nin anlattığına göre oldukça iyi biriydi ama ben daha onunla tanışmamıştım.

"Danielle'nin çok yakın bir arkadaşı seninle tanışmak istiyor. Şu anda bir sevgilin yok öyle değil mi Harry? Tam sana göre biriymiş. Danielle benden rica etti. Hep birlikte bir yerlerde bir şeyler yeriz, siz de tanışırsınız. Kendall'dan sonra yeni birileriyle tanışma vaktin geldi." diyerek devam etti. İstemsizce kaşlarım çatılmıştı ve içime garip bir his yayılmıştı. Niall kıkırdayınca eliyle ağzını kapattı.

"Şu an hayatımda birisini istemiyorum. Gerek yok." diye kesin bir şekilde cevapladı. Durumdan rahatsız olduğumu anlamış bir şekilde bana rahatlamam için bakışlar atmıştı.

"Hadi ama Harry. Yoksa hayatında biri var ve benden mi saklıyorsun?" diye sitem etti. Niall yanımda gülmemek için kıvranınca kulağına fısıldadım. "Sakın gülme."

"Hayır yok." Harry ellerini birleştirdi ve yerinde kıpırdandı. Yalan söylemenin hoşuna gitmediğini biliyordum.

"O zaman itiraz istemiyorum. Danielle'ye çoktan kabul ettiğini söyledim." deyince Harry kaşlarını çattı ve konuştu "Ne yaptın??" siniri sesine yansımıştı. Niall kulağıma eğildi "Louis şimdi sıçtı."

"Reddedeceğin ihtimali aklıma bile gelmemişti. Hadi ama sadece bir yemek. Lütfen Hazza. Danielle'ye reddettiğini söyleyemem söz verdim." dedi yalvararak. Harry sorarcasına bana baktı. "Hadi Harry lütfen." Louis sesini acındırmak için garip bir hale sokmuştu.

Gotta Be You- Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin