"Anahtarımı unuttuğum için üzgünüm." dedi sırıtarak.Harry. Bu Harry miydi cidden? O kadar büyümüştü ki. Saçları ve boyu uzamıştı. Çok daha yakışıklı hale gelmişti. İtiraf etmekten nefret ediyorum ama ondan etkilenmiştim. Giydiği dar pantolon bacaklarının güzelliğini ortaya çıkarıyordu. Üstüne de Rolling Stoneslu tshirt giymişti. Gerçekten aşırı iyi gözüküyordu. Onun da beni incelediğini fark ettim. Onun benim kadar etkilendiğini sanmıyorum, eşofmanım ve kolsuz tshirtümle ne kadar iyi görünebilirdim ki? Bir süre birbirimize baktık.
"Değişmişsin." dedi. Ne kadar şaşırtıcı bir senedir görüşmediğimiz için olabilir mi demek istedim ama sadece "Sende öyle." diye cevap verdim. Ne diyeceğimi bilemediğimden susmaya devam ettim. Bir süre öyle durduk.
"Bella beni hiç mi özlemedin??" dedi en sonunda isyan ederek. "Bunu nereden çıkardın." diyebildim. Aslında beni karşılamaya gelmediği için ona birazcık kırgındım.
"Bana hala sarılmadın bile." dedi sesini üzgün çıkarmaya çalışarak. Daha fazla dayanamadım ve gülerek ona sarıldım. Harry de sevinerek karşılık verdi. Birkaç dakika sarılarak durduk. Sarılmayı bırakacaktım ama Harry hala sıkıca sarılıyordu. Kokusu bile aynıydı.
"Seni çok özledim Bella." dedi hala sarılmaya devam ederken. "Bende özledim Harry ama nefes almam lazım." dedim sarılmayı durdurmaya çalışarak. En sonunda beni bıraktı. Hala evin dışında olduğunu fark ettim.
"İçeri gelmeyi düşünüyor musun?" diye sordum. Eve girdi ve ayakkabılarını çıkardıktan sonra salona geçtik. Koltuğa oturdum o da karşıma oturdu.
"Seni karşılamaya gelemediğim için üzgünüm Bella. Kaç haftadır senin geleceğin günü bekliyorum gerçekten ama acil bir işim çıktığı için gelemedim." dedi. Sesi gerçekten üzgün geliyordu. Onu tabii ki affettim. Karşımda böyle tatlı tatlı özür dilerken onu affetmemek imkansızdı.
"Tamam Harry sorun değil." dedim gülümsemeye çalışarak. "Heyy yoksa sen bu yüzden mi bana soğuk davrandın?"dedi sırıtarak. "Harry sana soğuk falan davranmadım." dedim.
"O zaman geldiğimde niye boş boş suratıma baktın? Eski Bella olsa hemen bana sarılır ve SENİ COK ÖZLEDİMM diye bağırırdı." Sesimi taklit ederek söyleyince kıkırdadım.
"Eski Bella ha? Eski Harry olsa benim geleceğimi öğrenir öğrenmez beni arardı ve beni karşılamaya da gelirdi." dedim. Offf bu cümleyle kırıldığımı sanacaktı.
"Soğuk yapmanın nedeni şimdi anlaşıldı. Bella seni arayacaktım ama gerçekten o kadar yoğundum ki aramak aklımdan çıktı. Karşılayamama nedenimi de söyledim."
"Harry sana soğuk falan yapmıyorum şunu söylemeyi kes artık." Koltukta biraz daha yayıldım ve sırıtarak " Kendall Jenner ha?" dedim. Söylediğim cümleyle eliyle yüzünü kapattı ve "Tanrım, sen bunu nereden öğrendin??"
"Dünyaca ünlü olduğunu unuttun sanırım. Gerçekten Kendall'la çıkıyor musunuz?" diye sordum.
"Evet Bella, evet çıkıyoruz. Lütfen dalga geçmeyi aklından bile geçirme. Louis zaten bu konu hakkında yeterince dalga geçiyor. Kendall'a bir kere Harry'le seks tape yayınlamayı düşünüyor musunuz diye bile sordu." dedi gözlerini devirerek. Söylediği cümleyle kıkırdadım.
Harry de dayanamayıp ciddi ifadesini bozdu. "Belki de çekmelisiniz, ne kadar ünlü olacağını düşün." dedim alayla. "Çok komik gerçekten." dedi gözlerini devirerek.
"Hala Keeping Up With The Kardashian çekiyorlar. Belki de konuk olmalısın. Hey ayrıca beni Kim'le tanıştıracağına söz verr." dedim yalvarıyormuş gibi yaparak. "Hala izliyor musun? Programın aptalca olduğunu düşündüğünü sanıyordum." dedi ciddiye alarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gotta Be You- Harry Styles
FanfictionOne Direction grubunda olan Louis Tomlinson'ın kardeşi Bella, üniversite için abisinin yanına taşınmak zorunda kalır.