Bölüm 13

408 41 243
                                    

Sınır: +22 oy, +120 yorum
Yorum yapar mısınız? :(

Tuvaletten çıktım ve Bella'nın yanına geldim. "Bir şey mi oldu?" diye sordu. "Hayır sadece biraz sıra vardı." diye cevapladım. Bella cevabımdan çok tatmin olmasa da kurcalamadı. Eh daha yeni tanışmıştık, bir şey diyemezdi. Kalktığımız yere ilerlerken onu durdurdum.

"Ben Louis'e baksam iyi olacak." dedim. Bella ile vedalaştıktan sonra Louis ve çocukları bulmak için etrafta dolaşmaya başladım. Biraz dolaştıktan sonra sonunda Niall, Zayn ve Liam'ı koltuklarda otururken gördüm. Louis yoktu. Zayn'lerin yanına doğru ilerledim.

"Sonunda birileri bizim yanımıza gelebildi." dedi Niall, sesinden kafasının güzel olduğu anlaşılıyordu. Niall sarhoş olunca komik olurdu. "Aptal bir oyun oynuyordum." diye yanıtladım. "Louis nerede? Partiden beri onu görmüyorum." diye sordum ve kendimi bir koltuğa attım. "Büyük ihtimalle bir yerlerde Danielle ile sikişiyordur." diye cevapladı Niall. İğrenç. Niall'a yüzümü buruşturdum.

"Kızın abisi amına koyayım. Bunu bilmek istemiyordur." dedi Zayn. Niall göz devirdi. "Pardon, büyük ihtimalle bir yerlerde sarılıyorlardır demek istemiştim." dedi alayla. Kıkırdadım ve Niall'a hafifçe vurdum. "Esas Harry nerede?" diye sordu Liam. Harry aklıma geldiğinde sırıtmamı engelleyemedim. Onu zor bir durumda bırakmıştım. Umarım kızlar tuvaletinden kimseye gözükmeden çıkmıştır.

"En son tuvaletten çıkarken gördüm. Buralardadır." dedim. "Onlar gelince gideriz." dedi Liam. Onu onayladıktan sonra saçlarımı düzelttim. Boynumu kapattıkları için şanslıydım. Telefonuma bakmaya başladım.  Biraz telefonumda dolandıktan sonra saçımda hissettiğim elle refleks olarak hızlıca arkama döndüm.

Arkamı döndüğümde Harry'nin saçımla uğraştığını gördüm. "Ne yapıyorsun??" diye sordum saçımı ondan çekmeye çalışarak. "Saçını topluyorum." dedi ve saçımı toplamaya çalışmaya devam etti. "Toplama Harry."                                                                                                    "Boynundakileri saklama." dedi kulağıma doğru. Ah Harry. Elini saçımdan çektim ve ayağa kalktım. "Sonra toplarım tamam mı?" dedim Harry'nin duyabileceği bir ses tonunda. Kafasını salladı ve yanıma oturdu.

"Kimleri görüyorum." dedi Niall. İlk önce Harry'e dediğini sandım ama dediği tarafa doğru baktığımda Louis'nin geldiğini gördüm. Şükür. "Ben Niall, şu Zayn, onun yanındaki Liam şuradakilerde Bella ve Harry. Siz kimsiniz?" dedi Niall. "Abartma Niall." dedi Louis ve yanımıza oturdu. Yorgun gözüküyordu. Niall galiba Danielle konusunda haklıydı.

"Eee biz mi soralım yoksa nerede olduğunu söyleyecek misin?" diye sordu Zayn. "Danielle ile birlikteydim." diye cevapladı.

"Yatakta iyi mi bari?" Niall'ın sorusuyla güldük. "Niall!" diye kızdı Louis. "Eee.. biz böyle bir şey yapmadık." dedi hiç inandırıcı olmayan bir şekilde. "Yalan söylediğin zaman anlayabiliyoruz Louis." dedi Zayn. "Üstüme gelmeyin eve gidince anlatırım." dedi ve onu rahat bıraktılar.

"Hadi gidelim." dedi Zayn. Onu onayladık ve ayaklandık. Harry'e baktığımda uyuduğunu gördüm. Çok güzel gözüküyordu. "Onu ben uyandırırım siz önden gidin." dedi Liam ve onları bırakıp ilerledik. Yürürken Louis yanıma yaklaştı ve kolunu omzuma attı. "Bana kızgın mısın?" diye sordu. Birazcık kızgındım, gelmem için bu kadar ısrar ettikten sonra hiç yanıma gelmemişti bile. Eğer partide eğlenmeseydim çok kızgın olabilirdim.

"Hayır ama bir daha bunu yapma." dedim. Biraz konuştuktan sonra arabaya doğru gittik. Liam ve Harry gelince de yola çıktık.

XXX

Gotta Be You- Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin