Bölüm 14

332 38 150
                                    

Multimedya Harry'nin bölümdeki hali

Sınır: +13 oy, +60 yorum
Sınırı az koyuyorum, geçilince hemen diğer bölümü atacağımm.

İnsan gibi hatırladığını söylemek yerine neden böyle aptalca şeyler yaptığını anlayamıyorum. Benimle oynamak hoşuna gidiyor olmalıydı. Bir de tweeti silmesi? Acaba ben görmeden silmek mi istedi yoksa bu da planının bir parçası mıydı? Anlayamıyorum. Gerçekten anlayamıyorum. Madem oyun oynamak istiyor ona istediğini verebilirim.

Daha fazla Harry hakkında düşünmemek için uykuya daldım.

Alarmın sesiyle kalktım. Erken kalkmaktan nefret ediyorum. Okul için gerekli hazırlıkları yaptıktan sonra üstümü değiştirdim ve tuvalete doğru ilerledim. İçeriden televizyon sesi geliyordu.

Mutfağa girdiğimde Louis'nin kahvaltı hazırladığını gördüm. "Günaydın Bel." beni görünce konuştu. "Ne hazırlıyorsun?" diye sordum. "Tost sanırım." diye cevapladı. Sandalyeye oturdum ve Louis'nin tostları hazırlamasını bekledim. Harry sanırım hala uyuyordu.

"Kahvaltı hazır Harry'i kaldırsana." dedi Louis. Harika bir istek. Harry'e benimle oynamaya çalıştığı için biraz sinir olmuştum. Kendisini çok zeki sanıyor. Louis'nin isteğiyle Harry'nin odasına gitmek için yol aldım. Sonunda kapısına ulaştığımda kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince  birkaç kere daha tıkladım. Harry gerçekten ağır uyuyordu. Birkaç kere de seslendikten sonra hiçbir geri dönüş alamayınca kapısını açtım.

Odasına girdiğimde Harry'nin uyuduğunu gördüm. Uyurken bile çok iyi gözüküyordu. Odasına göz attım. Dağınıktı, dün gece giydiği pantolon ve tişört yerdeydi. Oda Harry'nin parfümü kokuyordu. Derin bir nefes aldım. Gerçekten güzel kokuyor. Yatağa doğru yaklaştım. Siktir çok güzel uyuyor. Onu kaldırmak canilik olurdu. Ya da her neyse.

"Harry kalk." kolundan tutarak seslendim. Beni takmayarak diğer tarafa döndü ve örtüyle kafasını kapattı. "Kalksanaa." üstündeki örtüyü çektim. Siktir, siktir. Poposunu görmemle örtüyü üstüne geri attım. Sikeyim çıplaktı. Yanlışlıkla sesli bir şekilde küfür ettikten sonra Harry'nin kıkırdadığını duydum. Bana doğru döndü.

"Birileri popomu özlemiş." dedi ultra boğuk sesiyle. Gözümü devirdim. "Altına bir şey giydiğini sandım." dedim kendimi açıklamaya çalışarak. "Yalan söylemene gerek yok çıplak uyumayı sevdiğimi biliyorsun. Popomu özlediğini itiraf et." dedi ukala bir şekilde.

"Unutmuşum Harry, kimsenin poponu özlediği yok." dedim bıkkınlıkla. Normalde olsa geçiştirirdim ama zaten ona karşı sinirliyken bu hareketleri bana gıcık geliyordu. Hiç çekemeyeceğim.

Örtüyü beline indirerek dik oturdu. Tam bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki ben konuştum. "Her neyse Louis kahvaltı hazırladı, gelirsin." dedim ve kapıya doğru ilerleyecekken kolumu tuttu.

"Neden sinirlisin?" diye sordu gitmemi engelleyerek. Sikeyim ona sinirli olduğumu belli etmiştim. Umarım tweetini gördüğümü falan düşünmemiştir.

"Değilim sadece uykum var." diye cevapladım. Cevap vermek için ağzını açmıştı ki ondan önce davrandım. "Üstünü giyip gelirsin." dedim ve odadan çıktım. Odadan çıkmamla beraber derin bir nefes aldım. Bu sıralar Harry'le baş başa olmak beni geriyordu. Sanki her an aptal oyununu oynamayı bırakıp dudaklarıma yapışabilirmiş gibi geliyordu. Aptalca olduğunu biliyorum ama yine de gerilmemem elde değil.

"Gelmiyor mu?" diye sordu Louis elindeki tabakları masaya yerleştirirken. Ona geleceğini söyleyip masaya oturdum. Louis karşımda telefonuna bakmaya başlamıştı.

Gotta Be You- Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin