Twenty

519 27 10
                                    


[Czas Spotkania]

*3 os*

Dwóch chłopców z mieszanymi uczuciami, za chwilę miało się spotkać. Jeden miał bardziej mieszane uczucia od drugiego. Młodszy chłopak zastanawiał się czy dobrze robi spotykając się z prawie nieznajomym chłopakiem którego poznał przez internet, do którego czuł więcej niż tylko przyjaźń, nie będąc świadomy czym naprawdę się zajmuje jego obiekt westchnień, za to drugi przez całą drogę myślał czy to dobry pomysł, żeby dzisiaj wyznać mu uczucia, i powiedzieć czym tak naprawdę się zajmuje, oraz powiedzieć całą prawdę o sobie...

Gdy Felix był na miejscu Changbin był dopiero w połowie drogi, doskonale wiedział, że jest już spóźniony jakieś 10 minut, ale mało się tym przejmował musiał wejść do sklepu po coś "ważnego". Felix chciał już wracać do domu, kiedy zauważył postać idącą w jego stronę. Odrazu poznał że to obiekt jego westchnień.

- Przepraszam musiałem coś jeszcze zrobić, długo czekałeś słodziaku? - Spytał Changbin, na co Felix pokiwał przecząco głową i odrazu odpowiedział.

- Nie, sam przed chwilą przyszedłem - Skłamał, ale nie chciał robić wyrzutów trochę niższemu chłopakowi.

Changbin chwilę się wahał ale w ostateczności podarował białą róże, piegowatemu chłopakowi.
Ten tylko cicho podziękował odwracając głowę w bok, by jakoś zamaskować piekące go różowe od rumieńców policzki. Na co czarnowłosy cicho się zaśmiał.

Usiedli na pierwszej lepszej ławce, zapadła cisza żaden z nich nie wiedział od czego zacząć.

- Muszę Ci coś powiedzieć - Powiedzieli w tym samym czasie.

- Umm... Ty zacznij - Powiedział Felix na co Changbin pokiwał głową.

Czarnowłosy wziął głęboki wdech i zaczął...

- Nie wiem od czego zacząć... Uhh... Zależy mi na tobie słodziaku, i to bardzo... Nie wiem czy to nie za wcześnie na takie wyznanie... Ale wydaje mi się.. Nie ja jestem pewien podobasz mi... Nie musisz odwzajemniać...

Chłopak nie zdążył nic odpowiedzieć ponieważ blondyn rzucil się na niego przytulając go.

- TY MI TEŻ SIĘ PODOBASZ!!. - Krzyknął uradowany Felix

- Zostaniesz... Moim chłopakiem? - Zapytał Changbin na co Felix Pierw kiwnął głową a później zaczął krzyczeć "Tak".

- Ale Felixie... Jest jeszcze jedna sprawa...

----
324 słów
----

POLSAT!

Jak wam się podoba rozdział?
Miłego dnia/nocy❤️🍓

i fell in love with the murderer ・ChanglixOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz