~9~

507 34 23
                                    

°••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°••

Işıktan ağrıyan gözlerimi kapattım ve biraz bekledim. Ayak sesi yaklaşırken korkuyla gözlerimi araladım. Gördüğüm yüzle ne yapacağımı şaşırdım. "J-jae-won" diye mırıldandım. "Hayır. Jihyun adım Jihyun"

"A-ma sen-" "Ben Jaewon'un ikiziyim öldürdüğün adamın kardeşi, diğer yarısı." Jaewon'un bir kardeşi hem de ikizi olduğuna inanamıyorum. "Beni neden kaçırdın? bana ne yapacaksın?" sorumla gülümsedi ama bu gülümseme beni daha çok korkutuyordu.

Bir anda saçlarımı tutup başımı hızla geriye yatırdı ve kulağıma fısıldadı. "Seni Jungkook'u yanımıza çekmek için kullanacağım. Sonra da seni acı çektire çektire, yavaş yavaş öldüreceğim. Jaewon'un intikamını alacağım" dedi ve ne ara eline aldığını bilmediğim bıçakla boynumda derin bir kesik açtı.

Acıdan dişlerimi sıkarken Jihyun yüzündeki o korkunç sırıtışla acı çekmişimi izliyordu. Boynumdan akan kan çıplak göğsümden aşağı süzülürken bilincim tekrar kapanmıştı.

•••
Yoongi'nin kaçırılışının ardından 3 gün geçmişti. Jungkook hala onu bulma umuduyla aklına gelen her yere bakıyordu. Jimin ağlamaktan perişan bir halde aramaya çıkanlardan iyi bir haber bekliyordu ama bugün de beklediği olmamıştı.

Jungkook ve arkadaşları bir araya toplanmış Yoongi'yi nasıl bulabileceklerini düşünüyordu ki Jungkook sol göğsüne saplanan ağrı ile nefessiz kalarak yere yığıldı.

Jin hızla kardeşinin yanında diz çöktü ve endişeyle "Jungkook ne oluyor?" diye sordu. Jungkook sık nefeslerinin arasından "bilmiyorum" diyebildi. Jae-wa oturduğu yerden kalkıp Jungkook'un yanına gitti. "Jungkook bu acı aslında Yoongi'nin çektiği acının üçte biri bile değil" dedi.

Namjoon "ne demek istiyorsun!" diye bağırdı. Jae-wa Jungkook'u yerden kaldırıp koltuğa oturttuktan sonra kendisine merakla bakan gözlerin içine tek tek baktı.

"Şu anda Yoongi'ye işkence ediyorlar diyorum. Onların mührü çok güçlü olduğu için Jungkook Yoongi'nin çektiği acıları azda olsa hissediyor. Şu an hissettiği ağrı hiçbir şey çünkü şu an Yoongi'nin bedenine kızgın demir basıyorlar. Tamam mı!"

Jae-wa bunları söylerken gözyaşlarını tutamadı. Jimin, Jin, Namjoon ve Tae duydukları şeyle sessizce gözyaşı döktüler. Jungkook'un yüreği sızladı eşine yapılanları duyunca.

◇□◇□◇□◇□◇□◇□◇
Yoongi artık dayanacak gücü olmadığını biliyordu. Acı çektiğini belli edip intikam hırsıyla yanan Jihyun'un zevk almasını istemediği için sıktı dişlerini. Bedenine bastırılan kızgın demirlerle kalkan etlerine rağmen gıkını çıkartmadı.

"Ama böyle hiç zevkli olmuyor. Acı dolu çığlıklarını duymak istiyorum" dedi ve tekrar kızgın demiri Yoongi'nin tenine bastırdı. Yoongi çatlayan dudaklarını yalayıp fısıltı gibi çıkan sesiyle

Melez~yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin