~2~

1.2K 58 18
                                    

Lütfen yorum yapın sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum. Sormak istediklerinizi yazabilirsiniz ve oy verenlere de teşekkür ederim😘

Yoongi
Odama aniden girdiği yetmiyormuş gibi bağırıp çağırıp gitmişti. Tanrım kafasını koparıp duvara asmak istiyordum "Ahh!" sinirden elime ne geçerse fırlatıyordum.

Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Gözlerim maviye dönmüş, boynumdaki damarlar şişmişti. Yumruk yaptığım elimi karşımdaki boy aynasına geçirdim.

Ayna büyük bir gürültüyle parçalanırken elimden akan kanlara aldırmadan odamın balkonuna çıktım. Belimdeki havluyu bir kenara atıp korkuluklara tırmandım ve derin bir nefes alıp kendimi aşağıya bıraktım.

2.kattan yere ulaştığımda dört ayağımın üzerine düşmüştüm. Sinirle hırlayıp ormana doğru koştum.

"iyi davranmamı beklemeymiş, koca bok. Yüzümü görmek istemiyormuş Peh! Halbuki ben onun için ölüyordum, kibirli piç."

Sinirden gözüm dönmüş bir halde nereye gittigimi bilmeden koşuyordum. Ta ki Hoseok karşıma çıkana kadar. "sinirli gözüküyorsun" dedi oturduğu kayanın üzerinden atlamadan önce.

Konuşursam rahatlarım mantığıyla insan formuma dönüştüm "Namjoon'un anlattığı kadar güzelmiş" dedi pelerinimi işaret ederek.

"Ne oldu niye sinirlisin?" "Kibirli piç yüzünden" dedim sinirle ensemi kaşırken "anlat bakalım ne dedi" Hoseok benim çocukluk arkadaşımdı.

Farklı kabilelerden olsak da sık sık bir araya gelirdik. O yüzden ona ve Namjoon'a güvenim sonsuzdu. Hoseok ile eve doğru yürürken Jungkook denen herifin dediklerini anlattım.

"gerçekten kibirli piçin tekiymiş ama aynı zamanda bir aptal. Ona tükürdüğünü yaltamaya var mısın? Seni bir omega olarak küçük gördüğü için ona bu akşam mühür töreninde güzel bir ders vericez.

Şimdi Jimin'i arayıp senin için giyecek bir şeyler isticem. Jungkook salağı seni görmemeli." dedi ve cebinden çıkardığı telefonla Jimin'i ardı.

Yaklaşık 5 dk sonra Jimin elinde kıyafetlerle yanımıza geldi. "Hyung o odanın hali neydi öyle. Bir yerine birşey olmadı demi?"

"Hayır sorun yok. Şimdi bir zahmet arkanızı dönün de üstümü giyeyim." diye söylendim. Onlar arkasını dönerken pelerinimi çıkartıp üzerimi giydim.

Melez~yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin