~13~

430 27 4
                                    


"Beyler hazırlanın birkaç günlüğüne Jungkook'un orada kalacağız." "Niye?" "Bir sebebi yok Yoongi. Sadece hep birlikte vakit geçireceğiz." "Çok güzel olur" "Evet Jimin haklı bu değişiklik iyi gelecek"






Tae Jimin ile eşyalarını hazırlamak için odalarına gitti. Jin ve Namjoon çoktan hazırlanmışlardı. "Yoongi defol git hazırlan" "sanane Hoseok" "laflara bak ya küçük çocuk gibisin"






Namjoon elindeki yastığı Yoongi'ye fırlattı "siktir git hazırlan mal! Taş gibi çocuğu orada bırakıp nasıl rahat oturabiliyorsun? Misal ben Jin'i ölsem tek bırakmazdım. Görki şimdi kızlar etrafında fır dönüyordur."






"Of! Namjoon niye aklıma böyle şeyler sokuyorsun. Of" Yoongi söylene söylene kalkıp odasına gitti.




Yeni aldığı gömleklerinden en beğendiğini güzelce katlayıp çantaya yerleştirdi. Siyah yırtık kot ve eşofmanıda koyup çantayı kapattı. Siyah bir gömlek ve siyah dar bir kumaş pantolon giydi.






Gömleğin üstten 3 düğmesini açık bırakıp kolyesini taktı. Saçına hafif dağınık bir şekil verip çantasını da alıp aşağı indi.




Diğerleri de hazır bir şekilde onu bekliyorlardı. "Yoongi'de hazır olduğuna göre çıkalım" hepsi çift halinde arabalarına binerken Yoongi el mahkûm Hoseok'un arabasına binmişti.






Yola çıktıklarında ikiside konuşmuyordu. Hoseok sessizlikten oldum olası nefret ederdi. "Yine yakıyorsun Yoongi. Jungkook senin yüzünden toplu katliam yapacak"





"amacım da bu. Belki ilk seni öldürür." "Amacının bu olmadığını ikimizde biliyoruz. Sırf Jungkook'un etrafindakilere gözdağı vermek için yapıyorsun. Sana tavsiye bizi karşılamak için yanımıza gelince dudağına yapış."





"İşe yarar mı ki?" "hemde nasıl" "şimdi bunu boşver de seninki ne dedi?" "Ne diyecek 1 hafta sonra Batı kabilesine gidiyoruz" "gelin mi oluyorsun"






"he amk gelin oluyorum" şaka maka evleniyor musun sen ya. Sen ki yılların sapı." "Kapa çeneni" "Ama-" "amanı s*ktirme. Bak beni daha sinir etmeye devam edersen sizi yine ansızın ziyarete gelebilirim"





"tamam be sende bi ağız tadıyla dalga geçirtmiyorsun" dedi ve asık suratıyla yolu izledi. "tamam ne istiyorsan söyle. Birşey yapmayacağım."



"Nedimelerini seçtin mi?" "Evet biri sen diğeri Namjoon" Yoongi aldığı cevapla sustu. "Ne o laf yiyince bi sustun öyle" "senden laf yiyince bi an affallıyorum. Alışık değilim."

●●●●●●

Jungkook Jin'in mesaji üzerine son hazırlığını bitirip dışarı çıktı. Yaklaşık 5 dk sonra 3 araba ard arda bahçeye girdi. Jungkook arabalara doğru yürürken dışarıdaki çoğu kişi merakla gelenlere bakıyordu.





Gelen misafirler arabadan inince çoğu kız pür dikkat onları izlemeye başlamıştı. Jungkook ilk hyunguna sonra Namjoon'a sarıldı. Tae, Jimin, Hoseok derken en son Yoongi'de durdu.






İkili birbirlerini uzun uzun süzdü. Yoongi onu siyah takım elbisenin içinde görünce şaşırdı. Onu dinleyeceğini hiç tahmin etmemişti.





Jungkook ise Yoongi'nin üzerindeki dar kumaş pantolonun içine soktuğu siyah gömleğin beyaz tenine ne kadar yakıştığını düşünüyordu.






Melez~yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin