Bölümleri geç attığım için bazı karakterleri unutmuş olabileceğinizi düşündüm. Bu yüzden kısaca bazılarını açıklayacağım^^
Jaewa: büyücü kadın Yoongi'nin sırtındaki yarayı iyilestirmişti.
Jae Jong: Jaewon'un alfasıydı.
Jihyun: Jaewon'un ikizi.
Jaewon: Yoongi'nin mağarada öldürdüğü kişi.
Açıklama bu kadardı iyi okumalar. Umarım beğenirsiniz.
•••••••
"Sana yeter diyorum. Gel sinirini benden çıkart!" Jihyun bu sefer de Jae Joong'a bastırdı elindeki kızgın demiri. "Ah! Hiç eğlenceli değil. O kadar acı çektirdim ikinize de gıkınızı çıkartmadınız"
Jihyun küçük bir çocuk gibi mızmızlandı. Jungkook Yoongi'yi daha fazla görmeye dayanamayacağı için konuştu. "Küçük gösterin bittiyse çok yorgunum odama gidip dinlenmek istiyorum" dedi Yoongi bu sözlerle daha çok kahroldu.
Böyle olması gerekiyordu ama gene de üzüyordu insanı. °"Yoongi lütfen dayan. En yakın zamanda sizi kurtaracağız"° °"Hoseok sen?"° °"Şimdi bunu düşünme sadece dayan"°
Yoongi bilinci tekrar kapanmadan son kez baktı jungkook'a. Hoseok Jae Joong'a baktı. °"lütfen dayan. Sizi kurtaracağız"° Jae joong kafasında yankılanan ses ile şaşkınca baktı Hoseok'a
°"iki gün, iki gün daha dayanın"° dedi Hoseok odadan çıkmadan önce.
Ji-hyun onları kalacakları odaya götürüp gitti. Jungkook içeri girer girmez kendini yere bıraktı ve ağlamaya başladı.
Hoseok'un da ondan bir farkı yoktu "O-ona n-ne yapmış b-böyle" diye fısıldadı gözyaşlarının arasından. Hoseok jungkook'u yerden kaldırdı.
"2 gün sadece iki gün sonra kurtulacaklar" "ama mührümüz tehlikeye girecek" "üzgünüm ancak yoongi'yi tetikleyecek tek şey bu zaten o kızla mühürlenmeyeceksin" dedi Hoseok.
Ancak jungkook hala bundan pek emin değildi. Hoseok lambayı kapatıp yataklardan birine uzandı. Jungkook da diğerine uzandı "kurtulacaksın" diye fısıldadı ve yarın olacakları düşünerek uyudu.
"Y-Yoongi uyan sabah oldu" Jae Jong endişe ile dünden beri uyanmayan Yoongi'yi uyandırmaya çalışıyordu. Son çare alfa sesiyle odada gürledi Yoongi gözlerini ağır ağır açarken Jae Jong derin bir nefes aldı.
"Yoongi kendine gel" dedi endişe ile o sırada odanın kapısı açıldı. Jihyun yanında kız kardeşi So Eun ile içeri girdi. Kız Yoongi'nin yanına gelip yüzüne dikkatle baktı.
"Hyung bu mavi kafa mı Jungkook ile mühürlü?" diye sordu So Eun. Yoongi kıza bakıp alayla güldü. "Ne o beni Jungkook'a yakıştıramadın mı?" diye sordu So Eun sinirle jihyun'a baktı.
"Hyung bu aptalın haberi yok mu?" "Hayır, sen söylemek istersin diye düşündüm." Kız hyungundan aldığı cevapla Yoongi'nin kulaklarını ağrıtacak şekilde kahkaha attı.
"Jungkook ile yarın gece mühürleneyeceğiz. Bak aklıma ne geldi siz ikiniz de uzaktan bizi izleyeceksiniz." diyen So Eun jihyun'dan aldığı bıçakla Yoongi'ye iyice yaklaştı.
"O güzel yüzünü Jungkook bir daha göremeyecek" dedi ve şakağından başlayıp çenesine doğru derin bir yol çizdi elindeki bıçakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez~yoonkook
RandomKanlar süzülürken kutsal ateşin etrafına, Yeni bir lider doğacak ölümün ortasında. O lider ki birleştirecek iki düşman kabileyi. Işte o zaman başlayacak kurtların devri. Melezin pençesinin arasında atan kalp Kutsal ateşe düştüğünde Düşmanlar gerçek...