~3~

922 46 4
                                    

(O kadar güzel yapmışlar ki videodan çıkamıyorum.)

××

Bu bölümü yayınlamam biraz uzun sürdü bu yüzden üzgünüm. Umarım  beğenirsiniz. Yorum ve oylarınızı benden esirgemeyin lütfen. Daha fazla uzatıp sizi sıkmak istemiyorum bu yüzden ben kaçar size de iyi  okumalar^^

××××××××××××××^0^×××××××××××××××

"Size birşey sormak istiyorum" "elbette, dinliyorum" dedi Jimin. Derin bir nefes alıp dün geceden beri beynimi kemiren o soruyu sordum.

"Yoongi'nin sırtındaki yara nasıl oldu?" sorduğun soru ile 2'si de şaşkınca bana baktı "Jungkook inan ki bunu bizde bilmiyoruz. Ne kadar sorarsak soralım anlatmadı" "Peki ne zaman oldu?"

"9 yıl önce yani 18 yaşında falandı doğum gününde birden ortadan kaybolmuştu. Aramadınız yer kalmamıştı. Yaklaşık 1 hafta sonra Gecenin bir vakti çıka gelmişti.

Bayağı dağılmış bir haldeydi ve işte geldiği o gece sırtında o yara vardı. Tabii o zaman pek de iyi göründüğü söylenemezdi çünkü bayağı derindi. De sen niye bunu merak ediyorsun ki?"

Tam ona cevap verecekken Tae'nin bağırışı ile şaşırmıştım "DUR! Sakın ona bunu sorduğunu söyleme. Sormadın değil mi?" "sordum"

Jimin "Sen ne yaptın!" diye bağırdıktan sonra hızla  odadan çıktı Tae'de endişeli görünüyordu. "Ne oldu Jimin niye öyle bağırıp gitti?" Tae söyleyip söylememek arasında gidip geliyor gibiydi.

"Şey, Yoongi'nin tekrardan gitmesinden korktu" "Ne? ne gitmesi?" "Yoongi'ye ne zaman o yaralar sorulsa bir süre ortadan kayboluyor."

"O bir yere gitmedi odada uyuyor." cümlemi bitirdiğim an ağlayarak odaya giren Jimin ile hızla ayağa kalktım "yok! gitmiş her yere baktım yok yine kısa bir not bırakıp gitmiş."

Jimin Tae'ye sarılıp ağlarken telaşla odaya giren Hoseok ve Namjoon ikilisi ne olduğunu sorarcasına bakıyorlardı "Yoongi yine gitti" "hangi beynini siktiğim sordu?" diye bağıran Namjoon ile göz göze gelince kaşları daha çok çatılmıştı.

"Sen sordun değil mi. Sana ne! Ne hakla sorarsın sanki umurunda ya" bağırmaya devam eden Namjoon'u Hoseok  susturmuştu.

"Namjoon kapat çeneni. Jungkook'un haberi yoktu. Ona öyle bağırmamalısın. Hem sorun yok birkaç güne geri döner. Ben gidip Bay Jiwon'a haber vereyim. Jungkook sen de kafana takma biraz aklını toparlamaya falan gitti." dedi ve odadan çıktı.

Daha fazla burada kalıp suçlayıcı bakışlar altında kalmamak adına odadan çıkıp Jin'in yanına gittim. "Ne oldu Jungkook, Namjoon telaşlı görünüyordu?"

"Yoongi gitti" "Hı?" "Ben bilmiyordum böyle olacağını" "Ne olduğunu doğru düzgün anlatabilir misin?" Jin'in bu isteğini her ne kadar yapmak istemesemde olanları anlatmaya başladım.

Melez~yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin