"Özür dilerim. Yemin ederim aklım başımda değildi" jae jong Hoseok uyandığından beri aralıksız özür diliyordu. "Biliyorum jae lütfen kendini suçlama artık"
"Ama ben-" jae jong sözünü bitirmeden Hoseok ona sıkı sıkı sarıldı. "Artık özür dileme. Sadece sarılıp uyuyalım hımm?" "Tamam "diye fısıldadı jae jong ve Hoseok'a sıkıca sarılıp uyudular.
■■
Ertesi gün öğle
"Yoongi senin ben var ya!" Jungkook paytak adımlarla banyodan çıkıp Yoongi'nin yanına geldi.
"Lan ben sana yürümek istiyorum derken bundan bahsetmemiştim. Hayvan gibi abandın üzerime, senin yüzünden oturamıyorum bile!"
"Ben mi abandım isteyen sendin. Dua et dün kremi sürdüm yoksa şimdi bu paytak adımları bile atamazdın. Ama şunu kabul et çok zevkliydi!"
Yoongi'nin yattığı yerden gülerek söylediği sözler üzerine Jungkook duraksadı. "Yani hakkını yememek gerek çok iyiydi."
"Sen çok abartıyorsun benim canım daha çok acıyor, ama ben senin kadar söylenmiyorum." "Ah Yoongi sana da iki dk naz yapılmıyor. Çok odunsun"
"Sensin odun. Ben seni düşünüp canın acımasın diye krem sürdüm yetmedi, sen uyurken masaj yaptım. O da yetmedi üstüne bir de feromonlarımı kullandım. Ben miyim odun, bir daha düşün. "
Yoongi söyleyeceklerini bitirip odadan çıktı. Jungkook onun arkasından öylece bakakaldı. "E ama ben şaka yapmıştım" diye mırıldandı.
■■
Jungkook
Yoongi hiç şakadan anlamıyor. Bir müddet benimle küseceğe benziyor. En iyisi onu memnun etmek için takım giymeye devam etmeliyim.
Belimdeki havluyu bir kenara bırakıp dolabımdan yeni diktirdiğim siyah takımı aldım. Baştan aşağı siyah giymiştim.
Umarım bu Yoongi'nin dikkatini çeker. Saçlarımı da yaptıktan sonra akşam yemeği için aşağı indim.
Herkes masadaydı jae jong ve Hoseok da dahil. Yoongi bana en uzak yere oturmuş tabağındaki bifteğe işkence ediyordu.
Geldiğimden beri bir an olsun başını tabağından kaldırıp bana bakmamıştı.
"Yoongi yemeğini düzgün ye" Jin'in uyarısıyla Yoongi bifteği didiklemeyi kesip yemeye başladı.
"Hey Yoongi neyin var malum gününde misin? Çikolata alayım mı?" "Al Namjoon. Yemekten sonra en sevdiğim çikolataları odamda görmek istiyorum."
Yoongi bir çırpıda konuşup kalktı. "Ben doydum. Size afiyet olsun " dedi ve gitti. Biraz yalnız kalması için peşinden gitmedim.
■■■
Yemekler yendikten sonra salona geçtik. "Hey Jungkook neden böyle giydin! Sen bunlardan nefret ederdin."
Jin hyungumun sorusunu tam cevaplayacaktım ki jaewa ve Hoseok aynı anda "Yoongi'yi etkilemek için" dedi
"demek Yoongi'nin takım elbise zaafı var" Jin hyung bana imalı imalı bakıyordu. "Onu biraz kırdım, o yüzden giydim. Ama gel gör ki yüzüme bile bakmadı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez~yoonkook
RandomKanlar süzülürken kutsal ateşin etrafına, Yeni bir lider doğacak ölümün ortasında. O lider ki birleştirecek iki düşman kabileyi. Işte o zaman başlayacak kurtların devri. Melezin pençesinin arasında atan kalp Kutsal ateşe düştüğünde Düşmanlar gerçek...