-17-

213 16 9
                                    


■■

Yoongi üzerine rahat birşeyler giyip yatağa uzandı. Jungkook da üzerini değiştirip onun yanına uzandı.

Yoongi'nin hamile olduğunu öğrendiğinden beri her gece yaptığı şeyi yapıp hafif şişkin karnını okşamaya başladı.

"Yoongi sence beni duyarlar mı?" "Bilmem daha çok küçükler belki 2-3 ay sonra duyabilirler." Jungkook başını Yoongi'nin göğsüne koyup karnını okşarken Yoongi de Kook'un saçlarını okşuyordu.

Ağzında acı bir tat hissetmeye başladığında Jungkook'u üzerinden itip koşarak banyoya gitti, kook da peşinden gitmişti.

Yoongi midesindekileri boşaltırken Jungkook da rahatlaması için sırtına masaj yapıyordu.

Yoongi midesi boşalınca sifonu çekip ayağa kalktı. Kook Yoongi'nin elini yüzünü yıkadıktan sonra onu kucaklayıp odaya götürdü. Yatağa yatırdıktan sonra alnına minik bir öpücük kondurdu.

"Biraz dinlen. Ben sana süt ısıtıcam, midene iyi gelir." dedi ve mutfağa gitti, gitmemiş olmayı dilerdi. Jin ve Namjoon mutfakta oynaşıyordu.

"Öhö!" İkili öksürük sesini duyunca hızla birbirinden ayrıldı. "Hayrola oda rahat değil mi?" "Of kook saçmalama. Mutfakta öpüşmek yok diye bir kural varda biz mi bilmiyoruz."

"Yok hyung" "sen niye uyumadın?" "Yoongi'nin bulantısı var süt ısıtıcam" "Sen dur ben ona ballı süt yapayım." "Tamam" Jin sütü ısıtırken Namjoon ve Jungkook sohbete başladılar.

"Ee köşk inşaası nasıl sürüyor." "Düşündüğümden hızlı ilerliyor. Yoongi doğum yapmadan biter diye tahmin ediyorum." Jin hazırladığı ılık sütü bardağa doldurup kook'a uzattı.

"Teşekkürler hyung, iyi geceler." "Sizede. Hadi oyalanma soğumasın" Jungkook sütü dökmemeye çalışarak hızla odaya gitti. Yoongi uyumamak için direniyordu. Kook yanına gidip sütü Yoongi'ye uzattı.

Yoongi yattığı yerden doğrulup sütü içmeye başladı. "Mmmh ballı, doğruyu söyle kim yaptı.?" Kook Yoongi'nin yanına uzandıktan sonra cevapladı.

"Jin hyung yaptı. Eğer çok beğendiysen senin için nasıl yapıldığını öğrenirim "

"teşekkür ederim, sana çok yük oluyorum." Yoongi son zamanlarda çok duygusaldı. Sütünü bitirip bardağı baş ucundaki çekmeceye bıraktı. Dolan gözlerine aldırmadan Jungkook'a sırtını dönüp uzandı.

Jungkook hala yoongi'nin dediğini sindirmeye çalışıyordu. Yoongi'nin omzu sarsılmaya başladığında Jungkook onu kendine doğru çekip sıkı sıkı sarıldı.

*Yoongi saçmalamayı bırak. Sen asla bana bir yük değilsin. karnındaki bebekler ikimizin, ben tabiki sana her konuda yardım edicem.

senin yükün daha ağır karnında 4 can taşıyorsun. lütfen bir daha böyle düşünme* diye fısıldadı.

Yoongi ona dönüp gözlerinin içine baktı *gerçekten mi? yoksa ben üzülmeyeyim diye mi böyle söylüyorsun* Jungkook Yoongi'nin vücudunun her bir noktasına minik öpücükler kondurdu.

*doğru söylüyorum bebeğim. lütfen böyle düşünme. sen böyle düşündükçe ben kendimi çok kötü bir eş gibi hissediyorum.*

*öyle düşünme. sana söz veriyorum bi daha böyle saçma şeyler düşünüp moralimi bozmayacağım* *umarım sözünde durursun yoksa seni bayılana kadar gıdıklarım*

*yah! gıdıklanmaktan nefret ediyorum. A unutmadan yarın jimin ve tae ile alışverişe gidicez.* *tamam ama dikkat et kendini fazla yorma. ayrıca saçını sakın boyayayım deme, çünkü hamilelikte zararlıymış.*

Melez~yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin