Bölüm 16-Aşk İzi
♡28.03.2021
*****Herkese kalpten kocaman selamlar♡♡
Nasılsınız görüşmeyeli?
Ben hayatın akışıyla gelenlerle gidenlerle olan savaş ve barışların içindeyim.
Yorum ve oylarınız için çok teşekkürler🙋♀️🤗
Aşka aşık oldum galiba ama birine aşık değilim.😁
Bölümü daha sonra düzenleyeceğim😉
İyi ve Gülümsemeli Okumalar💙
*****Ne direttik ayakta kalmaya, ne direttik güçlü olmaya, ne direttik güzel günlere tutunmaya, ne direttik
kendi vaatlerimize inanmaya! Bir umut gerekli şimdi yeniden yaşamaya. Bir kuşu değil
belki bir
kelebeği izlemeli
"Hayat ne kadar kısa ve ne kadar değerli!" diyen.
Kafka Okur,Sayı 57, Kafka Okur*****
Ömür insanın dünya denilen gezegende geçireceği anlar bütünüdür. An an toplarız ömrümüzü ve onlar bitince de gezegendeki görevimiz son bulur. Bu görev kimilerine tatil, kimilerine sürgün, kimileri için arayış, kimileri için de kaçıştır.
Elif karşısındaki gördüğü an parçasını ömrünün en değerli anlarından biri olarak alıp kalbinin en korunaklı hazine odasına koydu.
Ali, Ömer'in kucağında, başını göğsüne koymuş sığınacak limanı bulmuş da rüzgârlara karşı kendini güvenli kollara bırakmış gibi kardeşi Elif'in kalbinde çiçekler açtırtan adamın kollarında masumca uyuyordu. Koltukta oturan Ömer Ali'yi kucağına alarak uyutmuştu. Elif mutfakta Derya ile konuşurken Ali'nin uyandığını ve ağlamasını engellemek için Ömer'in de kardeşini uyuttuğunu anladı. Ömer kollarını Ali'nin sırtına sarmış tüm kötülüklerden küçük çocuğu korumak ister gibi sarıp sarmalamıştı.
Elif, odaya girdiğinde beklemediği manzara karşısında şaşırmadan edemedi. Kapının girişinde durmaktan ve şaşkınlığını atarak içeri bir adım atmıştı ki gördüğü ayrıntı ile yüzüne yerleşen sıcacık tebessüme engel olmadı. Ömer de uyuyakalmıştı.
(Ömer ve Ali temsili)
Kardeşinin hiçbir sorun çıkarmadan Ömer'in kollarında uyuması genç kızı şaşırtmıştı. Çünkü Ali utangaç ve yabancılara karşı çekingen bir çocuktu üstüne üstlük hastayken huysuzluk ediyordu. Ve Elif'i bugün oldukça zorlamıştı. Demek ki Ömer, Altun kardeşlere çok iyi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İZİ- İLK AŞK
ChickLitArkadaşlığın, dostluğun, ilklerin ve aşkların yaşandığı; acı, hüzün ve kederin paylaşılarak azaldığı; samimiyetin, kıskançlığın ve her mahallede olan duygu ve hareketlerin geçtiği bir mahalle hikayesidir. *** Ömer gözlerini açtı. Dudaklarına belli b...