GİRİŞ VE TANITIM

675 85 86
                                    

♡MERHABA♡

ÖNCELİKLE KİTABIMA HOŞ GELDİNİZ.☆
Yazı yazmak konusunda heyacanlı ve yeniyim.

İlham perilerimin verdiği bir gazla "Neden ben de yazmıyorum?" dedim ve kendimi burada buldum.

İlkler hiç unutulmazmış. İlk aşk, ilk arkadaş, ilk gülümseme ve ilk adım gibi.
Aşk İzi de benim için ilk adım gibi unutulmaz ve değerli ♡

Gelenekseleşen kitaba başlama tarihini buraya not düşerseniz sevinirim.°~°

Bir sürü satır arası yorumlarınız bekliyorum. Sizin de duygu ve düşüncelerinizi öğrenince çok mutlu oluyorum.°♤°

Hayalimdekileri ilk defa yazıya döktüğüm için eksiklikler olacaktır. Affınıza sığınıyorum.

Kitabımı keyif alarak ve tüm duyguları yaşayarak okumanızı dilerim.•-•

TANITIM

Çocukluk aşkının kalp topraklarına ekilip ve yıllarca sağlam bir kök oluşturmuş aşkın hikayesi.

*****

Ömer çok kötü şekilde yaralanmıştı ve yarasına dokunup silemiyordu. Elif Ömer'in dizlerinin önüne çöküp hiçbir şey söylemeden Ömer'in elinden peçeteyi aldı. Canını yakmamaya çalışarak yavaşça ve özenle elindeki yarayı temizlemeye başladı. Elif işi bitince kafasını kaldırıp Ömer'e baktı. O an Ömer'le göz göze geldi. Ömer bal rengi gözlerde takılı kaldı. Küçük çocuk için o gözler dünyada gördüğü en güzel gözler olmuştu.

Elif annesinin seslenmesiyle bir şey söylemeden sokağın başında bulunan annesine doğru koştu. Elif gitmişti ama Ömer hala kendisine gelememişti. Sevda o gün küçücük masum yüreğine düşmüştü. O küçüçük yara izi Elif'e duyduğu sevdanın başlangıç izi gibi kalmıştı.

Ömer gözlerini açtı. Dudaklarına belli belirsiz gülümseme kondurdu.İçinden o gün iyi ki düşmüşüm diye geçirdi. Yara izine bakıp "Bal gözlümü hatırlatan ilk iz." dedi. Aşk izi.

*****

İyi Okumalar

AŞK İZİ- İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin