Bölüm 11

134 28 149
                                    


Günü güneşli olsun ister Celaleddin Konya'nın
Kimya'nın da duasıdır Şems'in tam sol yanı
Bir gün allığıyla Konya'ya Şems damladı
Mevlana semâdaydı, sema vakti tan yanık 
(Sulhperver - Kadere Teslim Ol)

roseraly_ ve  Sla611 ithaf edilmiştir. 💜

*****
Yıldıza bastıysanız şimdi keyifle okuyabilirsiniz🎶

*****

Sol yanımızdan çıkan birbirimize bağlı olduğumuz, biz insanlar arasında gözle görülmeyen, elle tutulmayan bağlar vardır. Bu bağların güçlü olup olmamasına göre gözden ırak olan gönülden ya ırak oluyor ya da gönlün içinde çiçek tarlası oluşturuyor. Çiçek tarlasında bağını koruyan için her günü güneşli olurken türlü türlü sevda kokuları burnuna doluyor, gözlerinde tebessüm pırıltıları yansıyor, dilinde de şükür mırıldanmaları dolanıyor. İki insan arasındaki bu bağlar eğer yürekten bağlılıksa içinde öyle bir sadakat duygusu barındırır ki o insan dünyada dahi olmasa o kişiye sadık kalırsın. Onun her hareketini hatırlar, bir süre sonra benden çok o dersin. Bir şeyi yerken, içerken ya da bir şeye bakarken o böyle seviyor dersin.

Ömer eline aldığı çubuklu şekerlerle, gözlerindeki mutlulukla kalbindeki izin sahibine doğru gidiyordu.

Bu şekerlerin Elif de farklı bir anlamı olduğunu, küçük kız çocuğuyken  elinde tutttuğu şekerlere bakarken gözlerindeki saf mutluluğu ve parıltıları görmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şekerlerin Elif de farklı bir anlamı olduğunu, küçük kız çocuğuyken  elinde tutttuğu şekerlere bakarken gözlerindeki saf mutluluğu ve parıltıları görmüştü. Elif'in  o zamanlar için şekerden daha çok annesinin onu düşünüp de bir şeyler almasının sevincini yaşadığını biliyordu. Arabada yoğun trafikte yüzünde çocukça gülümseme ile Ömer mahalleye doğru gidiyordu.

*****

Elif kapıyı açınca gördüğü kişiyle kaşlarını istemsizce çattı. Onun burada ne işi vardı ki. Arkasından gelen Derya da gördüğü kişiyle hem mutlu olmuş hem de içindeki heyecanı durduramıyordu. Derya şen şakrak sesiyle adama seslendi.

"Bora."

Genç adam Elif'in kendisini gördüğünde şaşırmasına küçük de olsa tebessüm kondurdu. Elif'i özlediğini fark etti. Kahverenginin en güzel tonu olan gözlerinden olabildiğince kaçıyordu. Kıza duyduğu sevginin karşılıksız olduğunu hissediyordu. İsminin söylenmesiyle Elif'den zor da olsa gözlerini çekti. Kendisinin Elif'e baktığı gibi bakan Derya'yı Elif'in arkasında gördü. Derya'ya karşı hiçbir şey hissetmiyordu. Muhabbetleri olduysa da Elif için olmuştu. Ondan ötesi hiç olmamıştı.

Derya biraz daha kapıya yaklaştı. Bugün çok güzel bir gündü onun için. İlk önce caddede kiralamak istediği yer için sorun çıkartan yaşlı amcayı ikna etmişti. Şimdi de hoşlandığı kişi tam karşısındaydı. Kocaman sırıtarak mutluluğunu gizlemedi.

AŞK İZİ- İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin