7. Bölüm - Acı

222 75 124
                                    

Canlar Yeni Bölüm Geldi.
Satır Arası Yorum Yapmayı Unutmayın ♡
İyi Okumalar ☆

Bölüm tam Can olan ❤
roseraly_
Zelcan1718
Sla611
edayldzz38
zeyneptuba34 İthaf edilmiştir.💓

Mutsuzluktan söz etmek istiyorum
Dikey ve yatay mutsuzluktan
Mükemmel mutsuzluğundan insan soyunun
Sevgim acıyor
Turgut Uyar

*****
Elif, beklenmedik bir telefonla acele ile Ömer'i beklediği yerden ayrıldı. O sırada hissettiği korku ve endişe ile Ömer'e haber vermek aklına dahi gelmemişti. Her şey yolunda giderken Elif'in hayatında yine bir zorluk ortaya çıkmıştı.

*****

Kötülük nedir? Ya da kötülük insan olmasa ortaya çıkabilir mi? İnsanın yaptığı davranışlar sonucunda kötülük çıkar. Tek başına bir şey kötü değildir. Muhakkak o işin içinde kalbi katran karası olmuş bir insan vardır.

Sevde ve Ahsen şimdi keyif kahvelerini içerken yaptıkları planın işlemesini bekliyorlardı. Kendilerine göre en doğru kararı vermişlerdi. Sevde yaptığı şeyden zerre olsun pişman dahi değildi. Ahsen ise bu işin onların başına patlamasından biraz da olsa korkuyordu. Ama Elif için vicdan azabı çekmiyorlardı.

Dışarıdan gelen gürültü ile hemen dışarı çıkmak için ayağa kalktılar. O sırada Yağız da odasından çıktı.

"Anne dışarıdan gelen gürültüde ne?"
Yağız'ın sorusuna Sevde masum bir tavır takınarak;

"Ay oğlum biz de anlamadık. Bir keyif kahvesi içelim dedik. Ama bir baktık  dışarıdan ses geliyor."

Üçü de sokağa çıkmışlardı. Elif'in babası gelmişti ve Eliflerin evinin oraya yaklaşırken avazı çıktığınca bağırıyordu.

"Elif, lan çık dışarı."

Adımları sarsak bir şekilde ne kadar hızlı  gidebilirse o haliyle o kadar hızlı gidiyordu.

İki kadın da Elif'in babası Osman'ın kulağına gitmesini istedikleri şeylerin adama yetiştiğini görünce mutlu olmuştu.

Yağız, adamın eve doğru naralar atarak gittiğini görünce bulunduğu yerden harekete geçmek için adım atmıştı ki annesi kolundan tuttu.

"Nereye giyorsun oğlum."

"Anne görmüyor musun? Osman amcanın ne yapacağı belli olmaz."

"Bize ne oğlum. Baba ile kızının arasında olan şey sen karışma."

"Anne ne dediğinin farkında mısın? Bırak!"

Kolunu annesinin elinden kurtarmasıyla birlikte ceplerinde telefonunu aradı ama bulamadı. Hiç değilse Ömer'e haber verirdi. Annesinin onun arkasından Yağız diye bağırmasına aldırmadan koşar adım Osman'ın yanına doğru gidiyordu.

Elif babasının onu aramasıyla hızlıca mahalleye gelmişti. Telefonda çabuk eve gelmesini, eğer mahalleye geldiğinde onu bulamazsa kardeşi Ali'den bütün sinirini çıkartacağını söylemişti. Telefonu kapatır kapatmaz Hanife teyzesini aramıştı. Ama  telefon açılmamıştı. Bir taraftan koşturarak taksi arıyordu. Bir taraftan da Yaman'a telefon ediyordu.

Yaman'a ulaştığında babasının mahallede olduğunu Ali'yi dışarıya çıkarmamalarını söylemişti. Aksi gibi Yaman da bugün evde değildi.

AŞK İZİ- İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin