6. Bölüm - Gönüle Düşen Ateş

262 84 126
                                    

Canlar Yeni Bölüm Geldi.
Satır Arası Yorum Yapmayı Unutmayın ♡
Keyifli Okumalar ☆

Bölüm bekleyen kendisi tam bir can olan roseraly_ için erkenden yazıp yayımladım🧡

Sarı lale gibi boynun bükülür,
Sen sevda çekmeyi kolay mı sandın?
🥀Bestami Yazgan

*****
Elindeki telefonda tereddüt etmeden arayacak olduğu ismin üstüne geldi. İçinde oluşmaya mutluluk alev olmuş kalbinde çiçekler açtırıyordu. Bal gözlüsü onu hayatına dahil eder miydi? Kimse bilemezdi bunu ama tek bilinecek şeyse denemeden cevap verilemeyecek bir soru olduğuydu.

Deneyecekti. Şimdi harekete geçme vaktiydi.

*****

Sevda gönle düşen ateştir. Uykuları çalar ve en güzel anları onla yaşamak için kanat çırpan bir kuş misali kalpte uçar.

Sevdalı insan bakmadan görmeyi, konuşmadan onunla uzun uzun muhabbet etmeyi, dokunmadan onu hissetmeyi ve sevdiğinin hasretiyle yansa dahi gülümsemeyebilmeyi ve bu tadı bir ömür yaşamayı ister. Aklı yüreğe emanet edip bütün işi yüreğe gördürür, bu uğraşın adına da sevda der.

Elif kitabını eline almış gecenin sessizliğinde heyecanlı heyecanlı okuyordu. Film bittikten sonra Derya uyumak için Elif'in kardeşi ile birlikte kaldığı odaya gitmiş, Elif'in yatağında rüyalar alemine dalmış uyuyordu. Elif uzun zamandır okuyamadığı romanını fırsat bulmuşken okuyordu.

Elif, kitaba dalmışken gecenin sessizliğini telefon sesi böldü. Genellikle bu saatlerde Elif'i Derya'dan başka arayan olmazdı. Derya da içerde uyuduğuna göre kimdi onu arayan. Bir an için içini endişe kapladı.

Arayan kişinin babası olabileceğini düşünerek tedirginlikle telefona uzandı. Telefonu eline alınca ekranda yazan isimle hem rahatlamış hem de şaşırmıştıı.

Elif, telefonu açıp birkaç saniye bekledi.

"Efendim."

Elif, sesinin cızırtılı çıkmasını beklemiyordu. Sanki sesi titremişti. Onca yıldan sonra Ömer ile konuşurken tuhaf hissetmesi onu öfkelendiriyordu.

"Elif."

Ömer sevdiğinin ismini dudaklarından istemsize kaçan bir sır gibi söyledi. Artık zamanı gelmiş de kalbinde gömülü tomurcuğun çiçeklenmesini dilercesine öyle içten bir şekilde Elif dedi.

İki genç de konuşmadı bir süre. Sessizlikte kalp atışlarının sesinden başka ses çıkmıyordu. Elif'in sessizliği Ömer'in söyleyeceklerini beklediği, Ömer'inki ise diyeceklerinin sonucunda Elif'in vereceği tepkiyi kestiremediği içindi. Ömer kendisini toparlayarak konuya girdi.

"Yarın seninle yüzyüze konuşmak istediğim bir konu var."

İçinden hem de kalbimi hızlandıran bir konu dedi. Gelecek cevabın olumsuz olacağı korkusuyla nefes alış sıklığı azalmıştı. Ömer neredeyse nefesini tutuyordu.

"Yarın çalışıyorum."

Elif bir iki saniye duraksadı. Ömer artık kesin olumsuz cevap vereceğini düşünerek yüzü düştü. Açmaya hazır olarak bekleyen bütün tomurcukları tekrar kalbinin toprağına gömüldü.

"İşim bitince senin için uygunsa biraz geç vakit olacak ama buluşabiliriz. "

Elif'in cümlesini devam ettirmesiyle Ömer'in kalbinde oluşan sis şimdi baharın ışıltısını yansıtıyordu. Elif ona buluşabiliriz demişti ya gerisi önemli değildi. O ne zaman müsaitse Ömer için en uygun zaman o zamandı. Bal gözlüsünü korkutmak ve rahatsız etmeyeceğini bilse şu an kapısına giderdi.

AŞK İZİ- İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin