Epilog

1.6K 100 42
                                    


Soviet stał przy ścianie i z uśmiechem obserwował tańczących rodziców na wielkie Sali weselnej. Rzesza ubrany w biały garnitur, a Zsrr czarny tańczyli swój pierwszy taniec jako nowożeńcy.

- Szczęśliwy? – Spytał Rosja patrząc na ojca.

- Tak, wreszcie jesteśmy rodziną. – Powiedział z uśmiechem.

Po powrocie Rzeszy do domu Zsrr wszystko zaczęło się na nowo układać. Jugosławia została uznana winną porwania, pobicia i usiłowania zabójstwa na dożywocie w więzieniu. Soviet i Zsrr zaczęli się dogadywać, aż teraz byli nierozłączni. Rzesza i Zsrr zaczęli sobie na nowo ufać, a ich miłość pokazywała, że przetrwa wiele.

- Masz rację, wreszcie jesteśmy rodziną. – Powiedział Rosja przytulając swojego młodszego brata.

-------------------------------

Oto i nadszedł koniec.

Bardzo dziękuje wszystkim za przeczytanie tego opowiadania, za każdy komentarz i gwiazdkę :)

Na początku zastanawiałam się czy w ogóle zacząć publikować to opowiadanie, ale teraz cieszę się, że to zrobiłam

Jednak to nie koniec aktualizacji tutaj, mam w planach dodanie kilku dodatków, które opowiadają historię pomiędzy rozdziałami, dlatego oczekujcie ich :)

Mam w planach od poniedziałku zacząć publikować nowe opowiadanie, a tak naprawdę Prequel do opowiadania ''Nowa rzeczywistość'', która będzie opowiadać o historii Rzeszy zanim został aktywnym państwem oraz jak nim został i jego przyjaźń z Zsrr.

Jeszcze raz dziękuje wam za przeczytanie i do zobaczenia w nowym opowiadaniu :)


Nowe życie - Rzesza x Zsrr CountryhumanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz