6

1.4K 187 37
                                    

Hey aptal

Sinemaya gideceğim

Gelsene

Yoo

Nasıl yoo

Başka birini bulamadım gel işte

Başka birini bulurdu istese ama ilk sorduğu kişi Oikawa'ydı zaten çünkü onunla gitmek istiyordu. Başkasıyla değil...

Tamam

Ne zaman

8'de

İyi

Sinemada buluşuruz

Seni evinden alacağım

Ok

Sekize iki saat vardı daha. İwaizumi yedide gelecek olsa, şimdi gidip yarım saatten fazla pas çalışabilirdi.

Öyle de yapmıştı. Neredeyse kırk beş dakika çalıştıktan sonra odasına çıkmıştı giyinmek için. İnce bir kazak ve pantolon giydikten sonra aynada kendini inceledi. Her zamanki gibi harika görünüyordu.

Tam da beklediği gibi, saat yediye birkaç dakika varken zil sesini duydu. Annesi "kim geldi acaba?" diye kendi kendine konuştuğunda "IWAIZUMI GELDİ." diye bağırmıştı.

"Iwaizumi, hoşgeldin canım. Geçsene içeri."

"Oikawa'yla sinemaya gidecektik, onu almaya geldim. Geçmeyeyim o yüzden."

"Öyle mi? İzin almadı benden." derken oğlunu kınarmış gibi yaptı şakadan. O sırada Oikawa da yanlarına gelmişti.

"Hadi çıkalım."

"Geç kalmayın."

"Tamam."

Evden ayrıldıklarında Iwaizumi çaktırmadan süzmüştü çocuğu. Giydiği her şeyin içinde nasıl böyle güzel göründüğünü anlamıyordu.

"Umarım saçma sapan bir şeye gitmiyoruzdur." Yine huysuz davranıyordu ama bilerek yaptığı bir şey değildi. Son zamanlarda gerçekten hiç iyi değildi farkında olmasa da ve bu davranışlarına çok yansıyordu. Eskiden Iwa'yla dalga geçerdi, şimdi onu bile yapmıyordu.

"Merak etme. Saçma bir şeye gitsek çıkışta asla susmayarak kafa ütüleyeceğini bildiğim için güzel bir şeye aldım bileti."

"İyi."

Onu eski hâline döndürmek istiyordu ama nasıl yapacağı hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Denediği şeyler işe yaramıyordu. Çocuğun önemsediği tek şey en iyi olmaktı, amacına ulaşmak için her şeyi yapardı ama kendini çok zorladığını kabul etmiyordu asla.

to be the best || IwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin