21

1.2K 173 37
                                    

Grip oldun değil mi?

Demiştim sana

Demiştim demek için mesaj atman .d

Egonu tatmin etmek için dediğimde inanmıyorsun

Onun için değil çünkü

Neyse

Geçmiş olsun

Mesajı görüldüde kaldığında bir iç çekti. Gidip onu görmek istiyordu. Eskiden olsa bir sürü çikolata alır giderdi yanına.

"Eski eski eski yeter anasını satayım! Eskiden öyleydi, şimdi değil. Kabullen şunu!" Aynada gördüğü yansımasına kızarken arkadan geçen iki çocuğun ona baktığını görüp sakin kalmaya çalıştı. Sinirlenmesinin hiçbir yardımı dokunmayacaktı nasıl olsa.

Gitme isteği o kadar ağır basıyordu ki gerçekten de bütün olanları göz ardı edip yanına gidebilecek gibi hissediyordu. Bunu yaparsa çocuğun tepkisi ne olurdu bilemese de denemeden öğrenemeyeceği için gitmeye karar verdi. Şimdi 6 ders beklemek zorundaydı sadece..

.

Oikawa'nın evine gitmeden önce markete uğrayıp çocuğun sevdiği şeylerden aldı. En çok da süt almıştı tabii.

Zile bastığında kapıyı kadın açmıştı beklediği gibi. "Merhaba Oikawa-san." diyerek hafifçe eğildi.

"Hoşgeldin canım. İçeri gel, Tōru şu an uyuyor ama..."

"Öyle mi? O zaman siz bunları ona verir misiniz?"

"Tabii." dedikten sonra poşeti almış, içine göz atarken de "zahmet etmişsin." diyerek gülümsemişti.

"Ne demek. Neyse, gideyim ben. İyi günler."

"Görüşürüz canım!"

Çocuğu göremediği için üzgündü. En azından birkaç kelime de olsa konuşabileceklerini umuyordu ama olmamıştı. Yine de onu aldığı şeylerle mutlu edeceğini bildiği -yani eskiden olsa öyle olurdu- için sıkıntı yoktu.

to be the best || IwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin