"Kendini ne sanıyorsa! Al bak oynuyorum ve hiçbir şey yapamazsın bu konuda!" diye homurdanırken bahçeye çıkmıştı. Tabii ki de oynayacaktı, o aptalın kendisine engel olmasına izin verecek değildi.
Şişeyi hedeflemesine rağmen topa yanlışlıkla sol eliyle daha önce dokunduğu için topun rotası bozulmuş, camın önünde duram saksıya doğru gitmişti. Saksı yere düştüğü an çıkan sesle yüzünü buruşturdu.
"TŌRU! YİNE SAKSI MI KIRDIN?!" diye bağıran annesinin sesini duyunca ofladı. Şimdi bunu temizlemesini söyleyecekti.
"Evet. Merak etme, temizliyorum şimdi."
"Çiçeği bana getir çabuk!!" Dağılmış toprağın ve saksı kırıklarının arasından çiçeği yavaşça çıkarıp zarar vermemeye dikkat eder şekilde tutarak içeri götürdü. Gelirken poşet de getirmişti kırık parçaları koymak için.
Saksı parçalarını topladığında ıslak toprağa baktı. "Anne! Toprağı ne yapayım?!"
"Onu da poşete koy." Oflayarak ayağa kalktı ve yeni bir poşet almak için içeri girdi tekrardan.
İşi bittiğinde oynamak için geri çıkamamıştı çünkü annesi saksı kırıldığı için sinirliydi. Şimdi çıksa kesin çıkıp bir sürü laf yapardı. O yüzden istemeyerek de olsa odasına ilerledi.
Yatağa uzanalı on dakika bile olmamıştı ki midesinin yemek için bağırdığını fark etti. Gidip bir şeyler yemeliydi ama öyle yorgun hissediyordu ki.. Tabii şimdi gel voleybol oyna deseniz oynardı ama yemek hazırlamak aşırı zor geliyordu.
"Anne! Acıktım!" diye bağırdı yattığı yerden.
"Dolapta var yemek. Gel de ısıt."
"Sen ısıtır mısın?"
"Ders mi çalışıyorsun?" Ders çalışıyor olsa yapacağını bildiği için yalan da olsa "evet." diye yanıtladı kadını.
"Tamam, bekle birazdan getiriyorum."
Birkaç saniye sonra yataktan kalkıp masasına geçti ve önüne defter ve kitap çıkardı. Sırf annesi ders çalıştığını sansın diye yapmıştı ama belki yemeğini yerken biraz çalışırdı.
Yemeğini yerken uyumak istediğini fark etti. Hem fiziksel hem mental açıdan çok yorgundu her ne kadar kabul etmek istemese de. İwa bunun farkında olduğu için bu kadar karışıyordu çocuğa. Onun kendini mahvetmesine seyirci kalmak istemiyordu.
Şu an bölüm yazmada sıkıntı yaşıyorum, baya takıldım yani ama bu bölüm atmayacağım anlamına gelmiyo ehehehe