Kira si krásně pochrupovala.
Newt jak řekla ji šel vzbudit začal sní třást aby se vzbudila ,,tak stávej šípková růženko" řekl Kira jen zabručela, tak ji Newt přetočil síť a Kira dopadla na všechny čtyři ,,jseš normální?" zeptala se Kira Newt jen řekl ,,já ti říkal že tě ráno vzbudím" Kira vstala oprášila si kolena a s Newtem šli na snídani vzali si talíř od Pánvičky a šli jsi sednout.Kira si sedla vedle Minha ,,Tak tady jste Hrdličky" řekl Minho Kira se na něj podívala vražedným pohledem Minho se jenom ušklebil ,,tak co těšíš se na večer?" zeptal se Minho ,,co je večer?" zeptala se Kira.
,Minho se na ni divně podíval no oslova na nového bažanta řekl a usmál se na Kiru. Kira nic neříkala a oplatila mi úsměv.,,Kiro "? zeptal se Newt ,,jo" řekla Kira
,,pojď za mnou půjdeš si vyzkoušet práci k porcovačům jejich kápo je Winston" řekl Newt.
Dorazili k Winstonovi ,,bez urážky bažo ale tohle nebude práce asi moc pro tebe" řekl Winston ,,v pohodě taky si to nemyslím" řekla Kira.
Newt odešel za Albym a Winston řekl Kiře ať jde nakrmit prasata to ji nevadilo a šla je nakrmit to ji nedělalo problém, pak se ale musela koukat jak Winston poráží prase a v hlavně jí probíhala myšlenka jestli se nestane vegetariánkou. Winston ji pak jen požádal aby vytřela krev co je na podleze a mohla jít. Když měla hotovo došla za Winstonem vedle kterého už čekal i Newt ,,vedla sis o mnohem líp než jsem čekal" řekl Winston ,,jo jenže jsem se stala asi vegetariánkou" řekla Kira a Winston a Newt se začali smát.,,Tak pojď bažo čeká nás oslava" řekl Newt, došli k táboráku kde už seděli všichni placeři a povídali.
Kira si sedla a opřela se o strom kousek od táboráku. Po chvíli za ní přišel Newt a sedl si vedle ni. ,,Jo úplně sem zapomněl máme tu tři pravidla 1. přípoj se nemáme čas ani náladu na flákče 2. nikdy neubliž jinému placerovi a 3. nikdy ale fakt nikdy nechoď za ty zdi " řekl Newt.
Kira se na chvíli zarazila protože těch zdi do teď nevšimla , Newt si toho všiml a řekl,, jak sis těch zdi mohla nevšimnout " Kira se jen dívala do jeho krásně hnědých očích a zvedla rameny, ,,jsi dost divná " řekla Newt, Kira se zarazila ,, tohle měl být pokus o kompliment"? zasmála se Kira ".,,No víš myslel sem to tak že si nějaká klidná ostatní tu pomalu šílely a ty ne "
,,chceš vědět proč?" zeptala se a usmála se na Newta
,,jo chci" řekl Newt a úsměv ji oplatil
,,no tak za 1. líbí se mi tu má to takové kouzlo a za 2." Kira se na chvíli odmlčela
,,za 2.?" popohnal ji Newt
,,ty když si pro mě skočil do té klece tak nějak jsem věděla že ti mohu věřit prostě se z tebe vyzařoval pocit bezpečí".Newt se koukl na Kiru a usmál se a chvíli jen seděli a koukali si do očí .
,,chceš se napít" zeptal se Newt a ukázal na žlutou tekutinu ,,jo jasně" řekla Kira a napila hned jak se jí tekutina dostala do pusy hned ji vyprskla před sebe ,,co to je"?
,,Ani nevím je to Gallyho tajný recept" a ukázal na kluka který seděl u ohně.
,,Tak pojď už je pozdě zítra tě čekají ještě zbylí práce" řekl Newt Kira přikývla a šla si lehnout do své sítě.
ČTEŠ
Dívka v Labyrintu
ActionKira dívka které se dostala do labyrintu společně s placery se snaží dostat ven ,touží se podívat za zdi které je vězní ale plac má ráda chce a zároveň ho nechce opustit . Také našla v labyrintu lásku a je si jistá že jednou spolu budou žít v krá...